Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olen tehnyt väärin? Olen ainut joka meidän perheessä ottaa toiset huomioon?

Vierailija
10.05.2020 |

Korostui varsinkin tänään.

Leivon, ostan koristeet, järjestän juhlat. Arkena huollan kodin, pidän huolta perheenjäsenistä. Hoivaan ja ostan herkkuja jos joku on sairaana.

Paljoa en itselleni pyydä.

Itkettää. En saanut äitienpäiväkorttia (mies ei muistuttanut lapsia tekemään tai edes ostanut). Kukaan ei tehnyt aamupalaa.

Miksi lapset "matkii" miestä, eikä minua? Olen yrittänyt opettaa käytöstapoja ja toisten huomioimista. Tuntuu että ovat kuin isänsä (tuntuipa pahalta kirjoittaa noin).
Minä olen ainut tässä perheessä joka huomioi toisia, huomasin paikkani tänään :(

Jos tulen arkenakin myöhässä töistä kotiin, kukaan ei ole tehnyt ruokaa.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ap ainut. Aivan sama tilanne minulla. Huolehdin ja autan lapsia koko ajan ja näin tehnyt siitä asti kun ovat olleet pieniä. Vaikka viimesillä rahoilla autan heitä ,itse en saa sitten yhtään mitään ,oli sitten synt.päivä tai äitienpäivä. Meillä myös ottavat ilmeisesti mallia isästään eikä minusta. Todella raivostuttavaa. Monet äitienpäivät myös olen itkenyt pahaa mieltä, kuten myös tänään ,voimia sinulle ap, me olemme kuitenkin todella hyviä Äitejä !!!! 

Se itku pitää näyttää niille lapsille ja miehelle. Se paha mieli on hyvä asia nähdä…. Sitten voi alkaa vaikuttaa.

Jos kukaan ei kerro eikä kukaan näytä niin miten ihminen voi tietää? Tule ap esiin sieltä.

Minun mielestäni hyvä äiti ilmaisee tunteet lapselle niin ne negatiiviset kuin ne positiivisetkin. Eihän lapsi voi kaikkea oppia ilman että häntä opetetaan.

Opeta miten on hyvä tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme