Te joille mies tuo ruusuja äitienpäivänä
Miksi olette lapsenne kanssa naimisissa ja onko se edes laillista??
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Mies ostaa, jotta yhteiset lapsemme voi ne kukat antaa.
Eihän se ennen lapsia mitään äitienpäiväkukkia tuonut, hassu ap.
Kysyttiinkin siis niitä joilla mies on se joka lahjoo, vie syömään, jne.
Muillahan juu lapset muistavat äitiään.
Mies maksoi lasten valitsemat kukat. Musta on kiva että mies ei odota mun olevan kukitta siihen asti että lapset ovat niin vanhoja että heillä on omaa rahaa ja osaavat itse käydä kaupassa ostamassa kukkia.
Lunta on vielä reilusti, joten valkovuokkojen poimintaa turha ehdottaa.
Hanki elämä. Mielellään näiden av-provojen ulkopuolelta.
Minä kun luulin, että on hyvä asia, jos mies arvostaa sitä, että joku on äiti hänen lapsilleen.
Miksi äitienpäivän pitäisi olla vain lapsen ja äidin välinen juttu? Lapsia tehdessä se on äiti joka tekee "isomman työn" ja riskeeraa terveytensä, minusta on hienoa, että miehet arvostavat tätä.
Omasta puolestani arvostan myös miestäni, joka on ollut erinomainen isä minun lapsilleni ja tämän takia haluan ehdottomasti osallistua lasteni kanssa hänen juhlistamiseensa isänpäivänä. Ei se ole mikään yhdentekevä asia, minkälainen äiti tai isä se oma kumppani on.
Vierailija kirjoitti:
Minä kun luulin, että on hyvä asia, jos mies arvostaa sitä, että joku on äiti hänen lapsilleen.
Miksi äitienpäivän pitäisi olla vain lapsen ja äidin välinen juttu? Lapsia tehdessä se on äiti joka tekee "isomman työn" ja riskeeraa terveytensä, minusta on hienoa, että miehet arvostavat tätä.
Omasta puolestani arvostan myös miestäni, joka on ollut erinomainen isä minun lapsilleni ja tämän takia haluan ehdottomasti osallistua lasteni kanssa hänen juhlistamiseensa isänpäivänä. Ei se ole mikään yhdentekevä asia, minkälainen äiti tai isä se oma kumppani on.
ÖÖÖÖÖööööö...... Aviopuolison päivä on muulloin. Äitien päivänä lapset muistavat äitiään ja isänpäivänä isäänsä. Ellei sitten satu olemaan naimisissa vanhempansa kanssa, mutta se on jo aika harvinaista.
Leipoi kakun lauloi lasten kanssa minulle ja isoäidille täällä mökillä.
Ollaan naimisissa.
Tänään on äitienpäivä, ei äidinpäivä.
Voimme juhlia vaikka naapurin perheen äitiä, tai isoisoäitiä, tai kasvattiäitiä.
Kuinka katkera ihmisen pitää olla, että vaivaantuu siitä, että mies huomioi lastensa äitiä äitienpäivänä?
Olenko jotenkin outo, kun annoin lapseni valita kukat äidilleen, ja maksoin kimpun?
Eihän lapseni isä tee äitienpäivänä asioita siksi, että hän luulee minun olevan äiti hänelle. Hän tekee sen siksi, että hän arvostaa äitiyttäni meidän lasta kohtaan. Ihan niinkuin minäkin muistan hän isänpäivänä ja kerron lahjalla oman arvostukseni siitä, että hän on erinomainen isä lapsellemme. Näin me opetamme myös lapselle sitä, että hyviä asioita on kiva tehdä toiselle, koska siitä tulee hyvä mieli kaikille. Eikä minua haittaisi, vaikka lapseni isä ei tekisikään mitään minulle äitienpäivänä, tai muinakaan päivinä. En ole velvoittanut häntä siihen.
En oikein ymmärrä mitä negatiivista on siinä, että antaa ja saa lahjoja. Saanhan minä kukkia myös merkkipäivien ulkopuolella ihan vain siksi, että antajasta on niitä kiva antaa. Ja minä tykkään kukista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta puolestani arvostan myös miestäni, joka on ollut erinomainen isä minun lapsilleni ja tämän takia haluan ehdottomasti osallistua lasteni kanssa hänen juhlistamiseensa isänpäivänä. Ei se ole mikään yhdentekevä asia, minkälainen äiti tai isä se oma kumppani on.ÖÖÖÖÖööööö...... Aviopuolison päivä on muulloin. Äitien päivänä lapset muistavat äitiään ja isänpäivänä isäänsä. Ellei sitten satu olemaan naimisissa vanhempansa kanssa, mutta se on jo aika harvinaista.
Eihän lasten toinen vanhempi ole välttämättä aviopuoliso? Minusta olisi kaunis ele eronneeltakin pariskunnalta muistaa lasten toista vanhempaa äitien- ja isänpäivänä. Pieni kaunis ele ÄITIENpäivänä kiitoksena siitä, että olet ÄITI minun lapselleni, pidät hänestä hyvää huolta.
Tämä on ÄITIENpäivä, ei mikään lapsiäitipäivä. Joskin se on tavallisempaa, että lapset muistavat äitiään, on se kaunis ele myös mieheltä muistaa lastensa äitiä. Älytöntä, että joku kehtaa tästä harmistua.
Vierailija kirjoitti:
U l ille toisten ihmisten arvostus on vieras asia.
Palstaa kun lukee niin kyllä aika moni mamma on äiti myös miehelleen :D
Oon myös naimisissa anopin kanssa, jota muistan äitienpäivisin. Hän muistaa myös minua. Meillä on valtava polyamorinen suku. Kämppä taas täynnä ruusuja kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta puolestani arvostan myös miestäni, joka on ollut erinomainen isä minun lapsilleni ja tämän takia haluan ehdottomasti osallistua lasteni kanssa hänen juhlistamiseensa isänpäivänä. Ei se ole mikään yhdentekevä asia, minkälainen äiti tai isä se oma kumppani on.U l ille toisten ihmisten arvostus on vieras asia.
U lí osoittaa arvostusta äidille menemällä hänen luokseen sunnuntailounaalle tänäkin sunnuntaina. Äiti on tehnyt kaiken valmiiksi ja huolehtinut, etteivät kuumat lihapullat kosketa salaatinlehtiä ja että keltaiset minitomaatit on leikattu kolmeen osaan.
Miehellä ei olisi näitä lapsia ilman minua. Haluaa tehdä kauniin eleen minulle, lastensa äidille. Ostaa kukan myös omalle äidilleen.
Hä? Mieheni ei ole lapseni, mutta saa tuoda minulle ruusuja ihan milloin sitä vaan huvittaa. Ja on tuonutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kun oluulin, että on hyvä asia, jos mies arvostaa sitä, että joku on äiti hänen lapsilleen.
Omasta puolestani arvostan myös miestäni, joka on ollut erinomainen isä minun lapsilleni ja tämän takia haluan ehdottomasti osallistua lasteni kanssa hänen juhlistamiseensa isänpäivänä. Ei se ole mikään yhdentekevä asia, minkälainen äiti tai isä se oma kumppani on.ÖÖÖÖÖööööö...... Aviopuolison päivä on muulloin. Äitien päivänä lapset muistavat äitiään ja isänpäivänä isäänsä. Ellei sitten satu olemaan naimisissa vanhempansa kanssa, mutta se on jo aika harvinaista.
Älä jaksa, tuo on niin kulunutta. Pahoittelut, jos sun mies ei muista että olet hänen lastensa äiti tai ei anna sille mitään arvoa.
Mies ostaa, jotta yhteiset lapsemme voi ne kukat antaa.
Eihän se ennen lapsia mitään äitienpäiväkukkia tuonut, hassu ap.