Aiotteko harrastaa äitienpäivä seksiä?
Meillä ainakin pidemmän kaavan mukaan kunhan lapsi nukkuu...
Kommentit (28)
Ajattelin astuttaa vaimon illalla;)
Ei minunkaan mies ole halukkaimmasta päästä mutta onneksi suostuu kuitenkin lähes päivittäin minun mielikseni.
Veikkaan, että ei ole seksiä. Nyt olisi vaimon vuoro saada, mutta en usko, että on kiinnostunut näissä olosuhteissa. Jos olisimme vain kahdestaan, niin varmaan nussittaisiin, mutta näin korona-aikana jälkikasvusta on joku paikalla 24/7.
Meillä laitetaan vaimo kohta tiukasti sängyn kulmiin kiini köysillä ja silmät sidotuna sitten alkaa hidas kidutus kohti orgasmia hieroma öljyllä ja magic wandalla =) voi kestä muutaman tunnin =) =)
Aikomiseksihan se jää. Äiti vaan somettaa, mä meen pihalle päiväksi tonkiin jotain ettei tarvi kattella sitä somettamista. En silti turhaan oo tehnyt siitä äitiä, lapset on ihania!
Meillä oli heti aamusta. Lapsi heräsi aikaisin, mies kävi laittamassa sille olohuoneeseen piirretyt ja tuli takaisin sänkyyn. Rakasteltiin lusikassa peiton alla jonka jälkeen lähti keittämään mulle kahvit. Ihan mukavasti alkoi äitienpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kenen kanssa harrastais :/
Ei oo mullakaan..
Vierailija kirjoitti:
Aikomiseksihan se jää. Äiti vaan somettaa, mä meen pihalle päiväksi tonkiin jotain ettei tarvi kattella sitä somettamista. En silti turhaan oo tehnyt siitä äitiä, lapset on ihania!
Minulla ainakin kännykkä jää aina kakkoseksi seksiin vertattuna. Seksiä ihanampaa ei olekaan.
Miksi vaimosi ei innostu seksistä? Saako hän siitä mitään ja jos ei niin miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kenen kanssa harrastais :/
Ei oo mullakaan..
:(
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ihmettelin kun luin että ei ole, koska äiti vaan sormettaa. Päiväksi pitää mennä pihalle kun äiti vaan sormettaa. Että onhan himokas mamma :)
Seksi keskeytyi aamulla, kun yllättäen teinit heräsivät. Olimme juuri 69-asennossa,minä nuolemassa kosteaa ja tuoksuvaa pillua. Siitä jäi himo päälle koko päiväksi. Mutta onneksi illalla saimme homman vietyä loppuun. Kivaa oli!
Tuli yllättäen harrastettua jopa kahdesti päivässä, mitä ei olekaan tapahtunut vuosiin. Taisi olla tämä äiti kevätkiimassa. No mikäs siinä, ihan kiva, kun pikaiset onnistui nuorison huomaamatta.
Kyllä sitä aamulla tuli harrastettua, ihana herätä rakkaan pusutteluun ja kaikkeen muuhun lopuksi tietysti ihanaan panoon =) illalla ehkä uudestaan seksiä
Juu. Saa vain ja ainoastaan äitienpäivä torttua.
M54
Lasten emä sitä mankuu, mutta pelkään että tulee taas lisää liikakansoitusta. Peräsuolen parittelu olisi kompromissi mutta se ei hänelle kelpaa...
Voi kun saisikin äitienpäiväseksiä! Mies käyttää kuitenkin mieluummin aikansa mielikuvitusremontin suunnitteluun, vaikka saisi käyttää mielikuvitustaan minuun kuinka ikinä haluaisikaan. Enää en viitsi edes yrittää, torjuntaa vaan tiedossa.