Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karmea kokemus Subwaysta

Vierailija
10.05.2020 |

Joo eli oltiin eilen Redin Subwayssa äitini kanssa hakemassa takeaway ruokaa. Kun mun vuoro tuli huomasin että salaatti oli aivan keltaista, siis sellaista mitä bioroskiksesta saattaa löytyä. Sanoin asiasta myyjälle, ja pyysin vaihtamaan salaatin johon nuori nainen vaivaantuneena: joo voin mä vaihtaa sen mutta tota keltaista ei voi heittää pois, omistaja kieltää?! Että kyllä itsekin jos voisin niin heittäisin salaatin pois....!

Tämän lisäksi huomasin että kurkku astiassa oli sama jäätynyt kurkku reunalla joka oli 2 viikkoa sitten käytyäni siellä.

Vastaavia kokemuksia? Ajattelin kyllä valittaa firmaan asiasta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Subwayt kauppiasvetoisia? Jos kyllä, niin tietää ettei tarvitse kaikkia vältellä. Vain tuota Redin tautipesäkettä.

Vierailija
2/8 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppiasvetoisia minun käsittääkseni ovat ja laatu vaihtelee kyllä selvästi. Ylivieskan subwayta suosittelen myös välttämään, ilmeisen "säästeliäs" vetäjä sielläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisissakin Subwayissa on isohkoja eroja. Tampereella vältän Sammonkadun Subwayta.

Vierailija
4/8 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän omassa ihan siedettävä laatu ainakin omalle kohdalle sattunut. Saa nähdä kuin käy jos tää' nihkeä taloustilanne jatkuu ja alkaa omistajalla olla kiusaus säästää. 

Vierailija
5/8 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt näitä subeja. Eihän ne sovi kuin korkeintaan väli- tai iltapalaksi, mutta jengi syö niitä lounaaksi? Hyvältähän ne yleensä maistuu, mutta ei kyllä riitä minulle lounaaksi.

Vierailija
6/8 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikallisissakin Subwayissa on isohkoja eroja. Tampereella vältän Sammonkadun Subwayta.

Saanko kysyä miksi? T: kyseisessä paikassa paljon asioivana. Pitääkö varoa jotain?

Vierailija
7/8 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kyllä aikamoista värikynää taidettu käyttää :D

Vierailija
8/8 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 alapeukutusta? Täh?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi