Testaan vieläkö banni päällä
Kommentit (10)
Täällä bannit on kuin Hectorin biisissä Hannikaisen baari ”...sain porttarin, tosin vuorokaudeksi vaan mutta kuitenkin...”
Vierailija kirjoitti:
Mäkin testaan
Kappas, tuli läpi tämä viesti. Eilen sain bännin, enkä todellakaan ymmärrä miksi. Kirjoitan aina asiallisesti. Nämä oli kolmannet bännit ikinä ja ne kaikki ovat tulleet viimeisen kahden kuukauden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin testaan
Kappas, tuli läpi tämä viesti. Eilen sain bännin, enkä todellakaan ymmärrä miksi. Kirjoitan aina asiallisesti. Nämä oli kolmannet bännit ikinä ja ne kaikki ovat tulleet viimeisen kahden kuukauden aikana.
Täällä palstalla on mahdoton sanoa, mikä on asiallista. Joku pahoittaa aina mielensä.
Eivät ne ole aina oikeat bannit, vaan vain joku tekninen ongelma. Olen saanut "bannit" nyt muutaman päivän aikana kolme kertaa, vaikka viesteissäni ei ole ollut yhtään mitään. Kun olen mennyt uudelleen sisään, niin eipä ole niitä taas näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sait?
Sen kun tietäis. ”Tuleminen” taisi olla härskein sana jota olen käyttänyt.
Sen eston saa pois pistämällä puhelimen hetkeksi lentotilaan ja sitten takaisin nomitilaan, tai käyttää sitten proxya.
Voisiko johtua siitä että on yrittänyt yläpeukuttaa useamman kerran? Kun ne ei aina mene läpi ja ainakin itse saatan klikkailla monta kertaa kun näen ettei se rekisteröidy. Mitään muuta en keksi mitä olisin voinut tehdä ”väärin”.
Mistä sait?