Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää, kun sairaanhoitajat ovat vaihtaneet profiilikuvikseen kuvia, joissa on maski naamalla.

Vierailija
09.05.2020 |

Se kuuluu heidän tavalliseen työasuunsa muutenkin hyvin useissa toimenpiteissä. Turhaa huomionhakemista.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ärsyttää? Jokainen saa laittaa sellaisen kuvan kuin haluaa.

Vierailija
2/16 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen näköjään säästyy monelta mielenpahoittamiselta kun ei koskaan liity faceen. Tai muuhun tuollaiseen mihin pitää oma naama ja elämä kuvata sekä raportoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää julkkikset, jotka poseraa kasvomaskit naamalla instassa😠

Vierailija
4/16 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajat nyt on vaan olevinaan, että me ollaan parasta a-ryhmää ja te muut kuulutte ö-kansalaisiin.

Vierailija
5/16 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitajat nyt on vaan olevinaan, että me ollaan parasta a-ryhmää ja te muut kuulutte ö-kansalaisiin.

Juu, ne luulee, että vain heillä on vaikeaa nykyään ja kaikissa muissa töissä vain lomaillaan ja leikitään.

Vierailija
6/16 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missös näin on sanottu? En oikein usko.

Vierailija
7/16 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on kevyet murheet, jos joidenkin profiilikuvista ohimoa kiristää.. 🤷‍♀️

Vierailija
8/16 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän Sari Sairaanhoitajan kerätä huomiota ja nostaa itseään jalustalle.

Vähän TikTok-videoita vielä nettiin kampaviinerin mussuttamisen ohella. 

Vierailija
9/16 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ne luulee, että vain heillä on vaikeaa nykyään ja kaikissa muissa töissä vain lomaillaan ja leikitään.

Tämä. Vielä kun on kerrottu että sairaalat on tyhjillään =D

Vierailija
10/16 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää se, että aina kun joku muu kertoo työnsä raskaudesta tai epäkohdista, sairaanhoitajat tulevat vänkyttämään, että heillä on kaikkein raskainta ja muut valittavat turhaan.

Vierailija
11/16 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää turhat lässyttäjät jotka ovat turpa auki joka asiaan josta eivät tiedä mitään.

Vierailija
12/16 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin näkyy ihmisen luonne. Ensin hoitajia kehuttiin joka käänteessä, kuoleman pelossa tietenkin. Tilanteen tasaantuessa ensisokista onkin aika alkaa taas haukkua hoitajia.

Hoitakaa itse itsenne ja läheisenne.

Vierailija
13/16 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Vierailija
14/16 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen näköjään säästyy monelta mielenpahoittamiselta kun ei koskaan liity faceen. Tai muuhun tuollaiseen mihin pitää oma naama ja elämä kuvata sekä raportoida.

Aamen

Vierailija
15/16 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin näkyy ihmisen luonne. Ensin hoitajia kehuttiin joka käänteessä, kuoleman pelossa tietenkin. Tilanteen tasaantuessa ensisokista onkin aika alkaa taas haukkua hoitajia.

Hoitakaa itse itsenne ja läheisenne.

Miksi hoitaisin itseni? Maksan veroja ja jokaisen verorahoilla niitä hoitsuja sit palkataan ja pdetään töissä. Turhan ylimielistä.

Syksyllä tehtiin iso leikkaus ja kasvaimen poisto ja opin kyllä henk.koht. millaisia hoitajia on. Ei ne kaikki mitään hoivaavia ihanuuksia ole. Tapahtui hoitovirheitä, toisen potilaan lääke laitettiin minun tippaan, oli vihamielistä tyyppiä, jotka riuhtoi ja repi, ja taisi tuntea nautintoa siinä vaiheessa kun itki kipua, oli taitamaton labratyyppi, joka syytti minua, kun ei saanut verikoetta otettua 5 piston ja kaivelun jälkeen... ja vaikka mitä mahtui kahden viikon osastojaksoon.

Leikkaussalihoitsut ihania, tehohoito ihania, osastohoito, osa ihania, suurin osa työhönsä kyllästyneitä, joille potilas on rasite ja ärsyttävä olento.

Vierailija
16/16 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maski kasvoilla menen suorittamaan hoitotoimenpidettä, niin en todellakaan kuvia ota. Ihan teen vaan töitä, joita varten töissä olen.