Ärsyttää, kun sairaanhoitajat ovat vaihtaneet profiilikuvikseen kuvia, joissa on maski naamalla.
Se kuuluu heidän tavalliseen työasuunsa muutenkin hyvin useissa toimenpiteissä. Turhaa huomionhakemista.
Kommentit (16)
Ihminen näköjään säästyy monelta mielenpahoittamiselta kun ei koskaan liity faceen. Tai muuhun tuollaiseen mihin pitää oma naama ja elämä kuvata sekä raportoida.
Mua ärsyttää julkkikset, jotka poseraa kasvomaskit naamalla instassa😠
Sairaanhoitajat nyt on vaan olevinaan, että me ollaan parasta a-ryhmää ja te muut kuulutte ö-kansalaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitajat nyt on vaan olevinaan, että me ollaan parasta a-ryhmää ja te muut kuulutte ö-kansalaisiin.
Juu, ne luulee, että vain heillä on vaikeaa nykyään ja kaikissa muissa töissä vain lomaillaan ja leikitään.
Vierailija kirjoitti:
Missös näin on sanottu? En oikein usko.
Kylläpä on kevyet murheet, jos joidenkin profiilikuvista ohimoa kiristää.. 🤷♀️
Täytyyhän Sari Sairaanhoitajan kerätä huomiota ja nostaa itseään jalustalle.
Vähän TikTok-videoita vielä nettiin kampaviinerin mussuttamisen ohella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ne luulee, että vain heillä on vaikeaa nykyään ja kaikissa muissa töissä vain lomaillaan ja leikitään.
Tämä. Vielä kun on kerrottu että sairaalat on tyhjillään =D
Minua ärsyttää se, että aina kun joku muu kertoo työnsä raskaudesta tai epäkohdista, sairaanhoitajat tulevat vänkyttämään, että heillä on kaikkein raskainta ja muut valittavat turhaan.
Mua ärsyttää turhat lässyttäjät jotka ovat turpa auki joka asiaan josta eivät tiedä mitään.
Hyvin näkyy ihmisen luonne. Ensin hoitajia kehuttiin joka käänteessä, kuoleman pelossa tietenkin. Tilanteen tasaantuessa ensisokista onkin aika alkaa taas haukkua hoitajia.
Hoitakaa itse itsenne ja läheisenne.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen näköjään säästyy monelta mielenpahoittamiselta kun ei koskaan liity faceen. Tai muuhun tuollaiseen mihin pitää oma naama ja elämä kuvata sekä raportoida.
Aamen
Vierailija kirjoitti:
Hyvin näkyy ihmisen luonne. Ensin hoitajia kehuttiin joka käänteessä, kuoleman pelossa tietenkin. Tilanteen tasaantuessa ensisokista onkin aika alkaa taas haukkua hoitajia.
Hoitakaa itse itsenne ja läheisenne.
Miksi hoitaisin itseni? Maksan veroja ja jokaisen verorahoilla niitä hoitsuja sit palkataan ja pdetään töissä. Turhan ylimielistä.
Syksyllä tehtiin iso leikkaus ja kasvaimen poisto ja opin kyllä henk.koht. millaisia hoitajia on. Ei ne kaikki mitään hoivaavia ihanuuksia ole. Tapahtui hoitovirheitä, toisen potilaan lääke laitettiin minun tippaan, oli vihamielistä tyyppiä, jotka riuhtoi ja repi, ja taisi tuntea nautintoa siinä vaiheessa kun itki kipua, oli taitamaton labratyyppi, joka syytti minua, kun ei saanut verikoetta otettua 5 piston ja kaivelun jälkeen... ja vaikka mitä mahtui kahden viikon osastojaksoon.
Leikkaussalihoitsut ihania, tehohoito ihania, osastohoito, osa ihania, suurin osa työhönsä kyllästyneitä, joille potilas on rasite ja ärsyttävä olento.
Itse maski kasvoilla menen suorittamaan hoitotoimenpidettä, niin en todellakaan kuvia ota. Ihan teen vaan töitä, joita varten töissä olen.
Miksi se ärsyttää? Jokainen saa laittaa sellaisen kuvan kuin haluaa.