Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaudesta ja kivuista....

Vierailija
30.07.2008 |

Hei, kuka tietäisi? Kolmas raskaus menossa, joka ollut todella vaikea. Nyt melkein viikon ajan on ollut hirvittävää painon tunnetta alavatsassa tai pikemminkin tuolla emättimessä. Kävely on lähes mahdotonta, tuntuu kuin alapää putoaisi :O

Aikasemmissa raskauksissa tämmöistä tunnetta ei ole ollut, muuta kun synnytyksen jälkeen kun olen lähtenyt kävelemään.

Viimeksi neuvolassa sanottiin, että ota hissukseen, ei muuta. Koitin soittaakkin neuvolaan mutten saa aikaa ennen ensi viikkoa :( huolesta soikeana.... mistä kaikki johtuu....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli loppuraskaudesta samanlaista vaivaa, johtuivat ilmeisesti suonikohjuista alapäässä.

Vierailija
2/4 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime raskauden ja synnytyksen seurauksena tullut kohdunlaskeuma joka oireilee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolassa juteltiin asiasta, epäili lantiopohjalihaksia syylliseksi. Mutta napakka oli kuulemma puristus, kun testin teki.

Yhtänopeasti, kun oire tuli. Ne myös hävisivät. Mutta pari viikkoa ehti vaivata.

Mulla tunne pehmitti paikkoja

Vierailija
4/4 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi pikkusen auennut, mutten saanut lisätietoja, koska vaihtoi puheenaihetta :(

Lantionpohjalihakset ovat ainakin kunnossa.

Kivut vaan tosi kovia, äsken ulkoillessa tuntui kovia vihlaisujakin kummallekkin puolelle. alaselkä on samaan aikaan kuin tulessa :(

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä