Taidan olla onnenpekka: ei päivääkään työttömyyttä, ei sairauksia, velaton asunto ja auto, matkustelua, makoisia illallisia, seksiä: elän TÄYTTÄ elämää! Mikset sinäkin?
Kommentit (39)
Mulle tuli vakava sairauskohtaus 55-vuotiaana. Sinäkin ehdit pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsuudessa toivomisen varaa, isoveli käyttänyt hyväksi, takana elämäni rankin vuosi töissä, oma tytär raiskattu, hänen jaksamisesta huolta, omien tunteiden kanssa hukassa... Haluatko lisää perusteluja.... Kaikesta tästä huolimatta pidän itseäni täysjärkisenä ja elämästäni nauttivana ihmisenä.
Kuka hänet raiskasi?
AP
Ihan ulkopuolinen henkilö, puolituttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsuudessa toivomisen varaa, isoveli käyttänyt hyväksi, takana elämäni rankin vuosi töissä, oma tytär raiskattu, hänen jaksamisesta huolta, omien tunteiden kanssa hukassa... Haluatko lisää perusteluja.... Kaikesta tästä huolimatta pidän itseäni täysjärkisenä ja elämästäni nauttivana ihmisenä.
Kuka hänet raiskasi?
APIhan ulkopuolinen henkilö, puolituttu.
Tuliko siis lapsi?
AP
Vierailija kirjoitti:
Olen sporty daddy.
AP
Täyttä elämää vauva palstalla elän minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hänet raiskasi?
APIhan ulkopuolinen henkilö, puolituttu.
Tuliko siis lapsi?
AP
Onneksi ei. Eikä sukupuolitautejakaan. Oikeudenkäynti tulossa.
Olipa typerä aloitus. Hanki elämä niin ei tarvi tulla tänne provoilemaan. Yleensä sun ikäisillä on surkastunut muna, joten tuskin seksielämäsi on kunnossa.
Minä myös olen onnenraili, mutta johtuu pitkälti siitä, että perin jo melko nuorena 100 000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt ruskeassa talossa?
Joo, kyllä.
No nyt sytytti! Mä alan onnenpekaksi heti huomenaamuna. Miksen ole aiemmin tajunnut! Rahan tuloa ei voi estää!
Miksi sp:n piti tulla pätemään noilla asioilla?
Sairauksille ei useinkaan mitään voi.
Yrittäjäriski toteutuessaan vetää maton alta.
Yrittäjäriskin toteutuminen + sairautta, ollaan usein jo in deep shit.
Vierailija kirjoitti:
En ole boomer.
Ei ole Tapsakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sporty daddy.
AP
No eipä mullakaan hoikkuus ja säännöllinen liikuntaharrastus sitä estänyt. Eka kerta eläissäni sairaalassa sairauden takia.
On se todellakin onni että sinulla on kaikki hyvin, nauti siitä. Mutta pitäisihän sinun jo tuossa iässä tietää, ettei kaikilla elämä mene ihan niinkuin on suunnitellut. Elämäntilanteet ovat erilaisia jokaisella, itsestä riippumatta. T. Nainen 56v.
Tapsa hoi, nyt pois koneelta. Taasko roikut vauvapalstalla trollaamassa?
Työtön vaimosi Sari, 51v
Ps. Mistä saadaan ensi viikon ruokarahat?