Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kunnallinen pph ja ahdistaa kun en saa tehdä työtä lapsilähtöisesti!

Vierailija
30.07.2008 |

Minulla on tämän viikon ainoastaan yksi hoitolapsi. 1v lapsi joka nukkuu usein kahdet päiväunet ja kaipaa paljon syliä. Esimies vaatii, että yhden kanssa mennään päiväkotiin töihin. En ole mennyt koska se olisi tuolle pienelle todella stressaavaa. Saa nähdä saanko varoituksen ja miten palkkani käy kun pomo kuulee tästä :( Perhepäivähoitaja olen koska haluan huomioida lapset yksilöinä ja jokainen saa mennä oman rytminsä mukaan. Miksi perhepäivähoitaja ei saa olla perhepäivähoitaja?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten miten ne voi vaatia sua menemään päiväkotiin?

Vierailija
2/6 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä päiväkotihoitoa.

Jos siis lapsen vanhemmat eivät anna lupaa viedä lasta päiväkotiin (hankkimaan ties mitä pöpöjä ja hylkäämiskokemuksia!) niin sitten lasta ei viedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti noin?

Vierailija
4/6 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi mennä päiväkotiin?

Vierailija
5/6 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan jo siksikin, kun vanhemmat saavat venytettyä kiistan useampaan viikkoon kyselemällä ylemmältä ja yhä ylemmältä taholta asiasta.

Vaikka peräti eduskunta ottaisi kantaa asiaan, se veisi kuukausia, päätös (oli se sitten kielteinen tai myönteinen) tulisi luultavasti ensi keväänä...

Vierailija
6/6 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo on sanonut, että sinne pitää mennä, mutta kun en ole mennyt, niin ei siitä mitään sanktioita ole tullut (paitsi pienempi palkka). Olen hyvä pph, mutta en usko, että olisin hyvä hoitaja isossa ryhmässä. Ja tykkään antaa lapsille aikaa. Jos on vain yksi lapsi joskus hoidossa, niin hän todellakin saa aikani täysin. Se on pienille lapsille tärkeää ja on tuntunut olevan vanhemmillekin. Meillä on onneksi huutava pula hoitajista, joten mua ei edelleenkään pakoteta tarhaan töihin, kun haluan olla nimenomaan pph.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme