Voi luoja miten vaikeaa on löytää vaatteita 48 kokoisena
Pari kivaa mekkoa löysin ja hameen, mutta kaikki mustia. Haluaisin värejä, selkeitä linjoja enkä mitään ihme röyhelöä.
En myöskään voi pitää mitään keskivartalolta löysiä vaatteita, koska ne saa mut näyttämään entistä isommalta.
Kolmen tunnin selailun jälkeen löysin 3 crop toppia, jotka sopisivat yhteen hameen kanssa, jonka ostin.
Olen kuitenkin vielä nuori, niin tätimäiset vaatteet eivät todellakaan sovi mulle.
Kommentit (47)
Varmaan tiedät itsekin, että parempi laihduttaa. Ensi kesänä mahdut normaalimallistojen vaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tilaa mieleisesi ompelijalta.
Ihan niin paljoa en viitsisi perusvaatteista maksaa. En vain ymmärrä miksi isommille naisille täytyy kaikkien vaatteiden olla mallia täti. En odota voivani pukeutua samalla lailla kuin hoikempana, enkä ahtaudu liian pieniin vaatteisiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tiedät itsekin, että parempi laihduttaa. Ensi kesänä mahdut normaalimallistojen vaatteisiin.
Mahdun kyllä normaalimalliston vaatteisiin, kun loppuu usein kokoon 46-48. Ostan myös plusmallistosta vaatteita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdun kyllä normaalimalliston vaatteisiin, kun loppuu usein kokoon 46-48. Ostan myös plusmallistosta vaatteita.
Ap
Sivuutit sitten pointin hienosti... Mutta joo, omapa on kroppasi, terveytesi ja vaateongelmasi.
Ei varmaan ole ainoa asia mikä tuon kokoisena on vaikeaa. Mutta omapahan on valintasi. Ikävä vaan että kuormitat terveydenhuoltoa epäterveillä elintavoillasi.
Netistä löytyy plus-kokoisille nuortenvaatteita!
Koon 48 vaatteet näyttää väistämättä tätivaatteilta tai naurettavilta. Laihduta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSivuutit sitten pointin hienosti... Mutta joo, omapa on kroppasi, terveytesi ja vaateongelmasi.
Eipä mun ylipaino ole terveyttä uhkaava. Paino jakautuu tasaisesti, eikä normaalipainoon ole kovinkaan montaa kiloa. Max. 10 kiloa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan ole ainoa asia mikä tuon kokoisena on vaikeaa. Mutta omapahan on valintasi. Ikävä vaan että kuormitat terveydenhuoltoa epäterveillä elintavoillasi.
En kuormita terveydenhuoltoa, varsinkaan suomen terveydenhuoltoa. Eikä ole mitään vaikeuksia muutenkaan. Ylipainoakaan ei ole kuin max 10 kg.
Ap
Ylipaino on aina rasite. Tuo on selkeä viesti, että jos ei löydy mieleisiä vaatteita tietyn kokoisena, niin on aika tiputtaa painoa. Tuosta kun ottaa kiloja ja pari kokoa pois, vaikkapa kokoon 40, niin alkaa taas löytyä valikoimaa. Mielestäni on vain hyvä, ettei isoja kokoja ole tarjolla samanlaisilla kattavilla mallistoilla kuin normaalimitoituksilla, koska kukaan ei oikeasti halua tukea lihavuuden edistämistä.
Vierailija kirjoitti:
Netistä löytyy plus-kokoisille nuortenvaatteita!
Yours, simplybe, nasty gal ja asos käyty läpi.
Ap
Musta väri hoikentaa. Siksi sitä tarjotaan ylipainoisille. Tärkeää saada luotua illuusio, ettei olisi lihava, vaikka kiloja olisi reippaasti.
Jaa! Itse olen koko 50/52. Jäätävä tankki. Ostan Cellbesiltä ja Ellokselta.
Vittuilijoille tiedoksi, että tiedän ongelmani ja vihaan tätä. Taustalla hirveät mt -ongelmat järkyttävän lapsuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino on aina rasite. Tuo on selkeä viesti, että jos ei löydy mieleisiä vaatteita tietyn kokoisena, niin on aika tiputtaa painoa. Tuosta kun ottaa kiloja ja pari kokoa pois, vaikkapa kokoon 40, niin alkaa taas löytyä valikoimaa. Mielestäni on vain hyvä, ettei isoja kokoja ole tarjolla samanlaisilla kattavilla mallistoilla kuin normaalimitoituksilla, koska kukaan ei oikeasti halua tukea lihavuuden edistämistä.
En ollut kokoa 40 edes alipainoisena. 42 ollut pienin koko, johon olen mahtunut sitten yläasteen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSivuutit sitten pointin hienosti... Mutta joo, omapa on kroppasi, terveytesi ja vaateongelmasi.
Eipä mun ylipaino ole terveyttä uhkaava. Paino jakautuu tasaisesti, eikä normaalipainoon ole kovinkaan montaa kiloa. Max. 10 kiloa.
Ap
Ensi kesänä koko on jo 50.
En ymmärrä kuinka voi olla vain 10kg ylimääräistä ja koko 48.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minä käytän koko 48-50 ja ylipainoa on 30 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ollut kokoa 40 edes alipainoisena. 42 ollut pienin koko, johon olen mahtunut sitten yläasteen.
Ap
Ei ole mahdollista. Alipaino ja koko 40 eivät ole synonyymeja keskenään.
Emp:ltä vois löytyä jotain sopivaa,siellä on hyvin kokoja. Mustanpuhuvaa todin on valikoima sielläkin
Tilaa mieleisesi ompelijalta.