Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun vanheneminen ahdistaa

Vierailija
09.05.2020 |

Mitä pitäisi tehdä ikäkriisille? Kun suurinpiirtein kaikki sen ikähaarukan (20-27v) miehet mitä minä etsin niin haluavat about 16-vuotiaita ”naisia”. Itse siis olen jo liian vanha ikäisilleni miehille, olen itse 20v. En halua itseäni reilusti vanhempaa miestä, mutta en enää tiedä mitä tehdä, koska aikaa ei voi siirtää taaksepäin. Onko itsemurha mulle ainoa vaihtoehto?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo :D

Vierailija
2/7 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole muuten mikään provo, ootte hélvetin sinisilmäisiä, jos ette tajua, että kaikki miehet haluaa vain jotain 16v ”naisia”.

Ap

Vierailija
4/7 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele että olet nuori. Katso muualta miehiä, kuin sieltä mistä nyt. Entä ulkomaat. Vähemmän pinnallinen mies, jolle ikä ei ole ainoa kriteeri maapallolla. Jotkut saattavat vain ohjailla nuorta ja manipuloida. Selviät myös sinkkuna, jos ei heti ole oikeaa. Sopiva mies tuskin alkaa kertomaan sinulle ikäkriteereistä, jätä ne kriittiset. Olet hyvä, etkä tarvitse kaikkien miesten mielipidettä elääksesi sellaisena kuin olet. Hekään eivät ole täydellisiä ja lopulta heistä tulee isämiehiä, ehkä sinua ei kiinnosta se.

Vierailija
5/7 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais 20-34v nainen

T. M34

Vierailija
6/7 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko iän kusettaminen vaihtoehto?

Vierailija
7/7 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä oikeaa odotellessa voit kehittää henkisiä ominaisuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi