Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Odotan jatkuvasti poliisien tulevan hakemaan minut

Vierailija
09.05.2020 |

En tiedä miksi.

Olen kuukausia stressannut, että poliisit tulevat kotiini pidättämään minut. Aina kun tulee auto pihaan menen katsomaan kuka tulee tai pyydän miestä kertomaan.

Näen painajaisia jatkuvasti että tapan jonkun ja piilotan ruumiin ja jään siitä kiinni.

Elän ihan normaalisti. Olen oikeastaan vain kotona. En tee rikollisia asioita. Mistä tämä johtuu? Voinko olla tehnyt jotain pahaa, mitä en muista, mutta alitajunta kertoo että olen syyllinen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kummallisia ja epäterveitä ajatuksenkulkuja tulee, kun olen ylirasittunut ja väsynyt. Keho on kokoajan taistele ja pakene-tilassa, jolloin alkaa pelätä esimerkiksi sellaista, että tekee yhtäkkiä jotain ihan jopa sairasta tai että itsestä riippumatta jotain pahaa tapahtuu. Puhuisin sinuna miehelle, sekin voi jo pelkästään auttaa.

Vierailija
22/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö, että pelkosi on turha vai luuletko niin ihan tosissasi?

Jos aattelet, että mitäs jos tapoin jonkun kun kävin ulkona, odotat poliiseja mutta jotenkin tiedostat, että pelkosi on turha, niin saatat kärsiä pakko-ajatuksista. (ocd)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö, että pelkosi on turha vai luuletko niin ihan tosissasi?

Jos aattelet, että mitäs jos tapoin jonkun kun kävin ulkona, odotat poliiseja mutta jotenkin tiedostat, että pelkosi on turha, niin saatat kärsiä pakko-ajatuksista. (ocd)

Kyllä mä ymmärrän että ei kukaan ole tulossa hakemaan, mutta välillä mietin että mitä jos olenkin tappanut jonkun ja alitajuisesti tiedän sen ja odotan niitä poliiseja.

Ap