Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotan jatkuvasti poliisien tulevan hakemaan minut

Vierailija
09.05.2020 |

En tiedä miksi.

Olen kuukausia stressannut, että poliisit tulevat kotiini pidättämään minut. Aina kun tulee auto pihaan menen katsomaan kuka tulee tai pyydän miestä kertomaan.

Näen painajaisia jatkuvasti että tapan jonkun ja piilotan ruumiin ja jään siitä kiinni.

Elän ihan normaalisti. Olen oikeastaan vain kotona. En tee rikollisia asioita. Mistä tämä johtuu? Voinko olla tehnyt jotain pahaa, mitä en muista, mutta alitajunta kertoo että olen syyllinen?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thye're coming to take me away, haha.

To the funny farm.

Vierailija
2/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko aika ottaa lääkkeet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen kysymys. 

Mielenterveytesi saattaa olla järkkymässä. Painajaisten näkeminen on normaalia, mutta tuo, että pelkäät valveilla ollessasi kiinniottoa ei ole. 

Vierailija
4/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla stressiä elämässä nyt? Minulla stressi joskus tuottaa ns. epärealistisia pelkoja, vaikken siis muuten olekaan mitenkään vainoharhainen.

Vierailija
5/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti olet syyllinen. Voit päästä 8v kakulla murhasta kun 12v siitä saa. Eli elinkautinen

Vierailija
6/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosissa.

Vierailija
7/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudut itse niin ei tarvitse pelätä kauempaa. Olet syyllineb.

Vierailija
8/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sua syyllistetty lapsuudessa. Kasvatus syynä?

Vierailija
9/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sua syyllistetty lapsuudessa. Kasvatus syynä?

Ei ole syyllistetty lapsuudessa. Eikä peloteltu. Ap

Vierailija
10/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen kysymys. 

Mielenterveytesi saattaa olla järkkymässä. Painajaisten näkeminen on normaalia, mutta tuo, että pelkäät valveilla ollessasi kiinniottoa ei ole. 

Niin voi olla että on tapahtumassa jotain. En nyt hysteerisenä odota ikkunassa niitä poliiseja, mutta aina kun kuulen auton, syke nousee ja olen varma että sieltä tullaan hakemaan minua. En koe olevani kuitenkaan mitenkään psykoosissa. Toimin ihan normaalisti töissä, eikä mies ole huomannut että olisin jotenkin sekaisin.

Ap

Vierailija
11/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla stressiä elämässä nyt? Minulla stressi joskus tuottaa ns. epärealistisia pelkoja, vaikken siis muuten olekaan mitenkään vainoharhainen.

Olen kyllä todella stressaantunut ollut viime aikoina ja ehkä myös ylirasittunut. Voisiko se tehdä tälläistä pelkotiloja? Ap

Vierailija
12/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä karanteeni kestänyt liian pitkään.

Vierailija
13/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä todella stressaantunut ollut viime aikoina ja ehkä myös ylirasittunut. Voisiko se tehdä tälläistä pelkotiloja? Ap

Stressi ja kunnollisen unen puute. Se voi aiheuttaa jopa hallusinaatioita.

-eri

Vierailija
14/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oiskot aika ottaa lääkkeet?

Kriähkriähjehkräh, onpas vitsikästä. Tuo laimea yksinkertaisuus vanheni jo 5 vuotta sitten.

Vierailija
15/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-ajan ahdistusta vaan

Vierailija
16/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai, nimenomaan se.

Vierailija
17/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ulosottovelkoja, tai muita rahahuolia. Oletko pettynyt pahasti jossain asiassa itseesi? Minulla kun oli näin, odotin poliisia jatkuvasti ovelleni.

Tai pelkäätkö kenties jonkun läheisesi puolesta Koronan takia, ja alitajuisesti odotat kuolinviestin tuojaa?

Vierailija
18/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thye're coming to take me away, haha.

To the funny farm.

Vierailija
19/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä karanteeni kestänyt liian pitkään.

En ole ollut karanteenissa ollenkaan, kun töissä olen käynyt normaalisti. Korona ei ole vaikuttanut elämääni oikeastaan laisinkaan. Valitettavasti :( Eli en ole sekoamassa karanteenin takia.

Vierailija
20/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla ulosottovelkoja, tai muita rahahuolia. Oletko pettynyt pahasti jossain asiassa itseesi? Minulla kun oli näin, odotin poliisia jatkuvasti ovelleni.

Tai pelkäätkö kenties jonkun läheisesi puolesta Koronan takia, ja alitajuisesti odotat kuolinviestin tuojaa?

Rahahuolia on kyllä tällä hetkellä, mutta ei ole ulosottovelkoja.

Olen todella pettynyt elämääni kyllä. Olen varmasti masentunut, mutta hukutan itseni töihin jotta kaikki ongelmat unohtuisi.

Senkö takia pelkään että poliisit hakevat minut?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi