Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihervasemmisto omi kokoomuksen politiikan: raportissa ehdotetaan lukukausimaksuja ja tasaverojen kiristyksiä

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun tuovat aktiivimallin takaisin niin sitten on melkoinen värisuora............

Vierailija
2/31 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun tajuat että raportti ei ole vihervasemmiston, työryhmän jäsenet ovat oikeistolaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun tuovat aktiivimallin takaisin niin sitten on melkoinen värisuora............

Eiköhän sekin ole vielä tulossa raportin jatko-osassa.

KAIKKEA ON JA RAHAAKIN RIITTÄÄ

Vierailija
4/31 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä! Äänestin aikaisemmin kokoomusta mutta nyt siirrynkin äänestämään vihervasemmistoa.

Vierailija
5/31 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös täältä ääni vihervasemmistolle.

Vierailija
6/31 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmiston eli Vihreiden ja Vasemmiston yhteenlaskettu kannatus on jo nyt suurempi kuin Kokoomuksella. :D

Vierailija
7/31 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin! Meidänkin perhe aikoo äänestää vihervasemmistoa seuraavissa vaaleissa.

Vierailija
8/31 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmiston eli Vihreiden ja Vasemmiston yhteenlaskettu kannatus on jo nyt suurempi kuin Kokoomuksella. :D

Ei ihme. Tekevät kokoomuksesta tarpeettoman. Mihin kokoomusta tarvitaan kun he tuovan tasaverot ja koulutuksen vain rikkaille?

Vierailija
9/31 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kyllä yks syöpä.  Hei ihan miten vaan, mutta mun sijoitusten pitäis nousta. Talous pitää turvata. Rajat kiinni, ei yhtään elättiä tänne.

t. vassari

Vierailija
10/31 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt voin sitten hyvillä mielin äänestää tuota Suomen toiseksi suurinta puoluetta eli vihervasemmistoa Kokoomuksen sijaa. En halua antaa ääntäni turhaan pienpuolueidelle.

Vierailija
11/31 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän persuleista tuntuu olla nyt neljänneksi suurin puolue?

Vierailija
12/31 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti mun pitää pudottaa teidät maan pinnalle:), Andersson kerkis ko uutisissa tyrmäämään raportin, ja sanoi ettei hyväksy sosiaalitukien leikkausta, mutta yritystukien poiston kyllä. Hällä on varmaan ihan omat eväät nostaa Suomi taloussuosta, liitytäänkö Venäjään vai Kiinaan, sitä ei sanonut.

Vierailija
13/31 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyt voin sitten hyvillä mielin äänestää tuota Suomen toiseksi suurinta puoluetta eli vihervasemmistoa Kokoomuksen sijaa. En halua antaa ääntäni turhaan pienpuolueidelle.

Eli jos kannattaa tasaveroja ja lukukausimaksuja niin ääni vihervasemmistolle?

Vierailija
14/31 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jo tekeillä.

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/il-hallitukselta-tulossa-aktiivimalli-…

Vierailija
15/31 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jo tekeillä.

Wau. Tämä hallitus olikin susi lampaan vaatteissa.

Vierailija
16/31 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltähän persuleista tuntuu

olla nyt neljänneksi suurin puolue?

Kas Liin kommariavustajat heränneet:).

Luulen, että ovat ihan fine tän asian kanssa, Halla-ahohan ei halunnut hallitukseen mennä.

Vierailija
17/31 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuvittelitte tapahtuvan koronan jälkeen? Kaiken palautuvan ennalleen? Itse olen varautunut, että joka ikisestä asiasta tulee tiukempi. Oli se vanha eläke, tai koulutus, terveydenhuolto tai verot, palkat yms. yms.

Vierailija
18/31 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jo tekeillä.

Wau. Tämä hallitus olikin susi lampaan vaatteissa.

Hei Li, miten meni noin niinku omasta mielestä? :D

Vierailija
19/31 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kuvittelitte tapahtuvan koronan jälkeen? Kaiken palautuvan ennalleen? Itse olen varautunut, että joka ikisestä asiasta tulee tiukempi. Oli se vanha eläke, tai koulutus, terveydenhuolto tai verot, palkat yms. yms.

No minä tekisin säästöt eri tavalla kuin tasaveroilla ja lukukausimaksuilla. Mutta en olekaan vihervasemmiston fani.

Vierailija
20/31 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi tärkeää ettei kokoomus ja muut mene hallitukseen seuraavalla kaudella. Antaa vasemmiston näyttää miten tämän kauden aiheutuneet tuhot korjataan. Muuten kokoomus on taas se paha poika joka nostaa veroja ja pienentää tukia.

Nämä meidän sankarit saa vielä Kreikan näyttämään hyvältä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi