Mitä muuten veikkaatte, mitä tälle deittityypille tuli? Kirjoitin toisessa ketjussa tämän saman:
Sattuipa vastaan sellainen tyyppi joka tilasi multa tatuoinnin suunnitelun (kävi siis ilmi siinä keskustellessa että osaan piirtää). Lirkutteli ja piti yllä tuttavuutta ja tutustumista niin kauan kuin suunnittelu kesti ja kun sai valmiin kuvan, hävisi kuin pieru Saharaan eikä tyypistä kuulunut enää mitään sen koommin. Ei edes kiitosta sanonut :o
Tämä tapahtui siis tammikuussa ja ehdittiin olla useampi kuukausi yhteyksissä ja tavatakin paristi. Eniten hämmennyin tuosta ettei hän ikinä kommentoinut kuvaa mitenkään, en siis tiedä oliko mieleinen vai oliko se niin ruma ettei siitä kerta kaikkiaan ole mitään sanottavaa :D Toiveiden mukaan kuitenkin tehty. Todella hämärä kokemus oli tämä kuitenkin.
Kommentit (14)
En osaa sanoa. Kuulostaa valitettavan yleiseltä käyttäytymismallilta laajemminkin yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Halusi ilmaisen kuvan ja lähti.
Joo kyllä mä sen jo tajusin :D Mutta hänkään ei alkuun tiennyt että osaan suunnitella tuollaisia, vasta myöhemmin keskustelussa tuli esiin että olin kaverille piirtänyt niin hän pyysi sitten itselleenkin. Se oli joskus kesällä eli hän piti yllä yhteydenpitoa vain sen kuvan takia kesästä tammikuuhun. Aika sitkeä tapaus :D
Oli sit vissiin tosi hyvä kuva?
Enpä itse tahtoisi sellaista, mikä aina muistuttaisi "ku setin tämän piirtäjää ihan huolella".
Huvinsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Oli sit vissiin tosi hyvä kuva?
Enpä itse tahtoisi sellaista, mikä aina muistuttaisi "ku setin tämän piirtäjää ihan huolella".
Huvinsa kullakin.
Tarkoitatko siis että oli niin paska kuva ettei siitä tarvi edes kiittää? Jotenkin itse ajattelin jo että kun ei ollut puolessa vuodessa tapahtunut mitään romanttista niin oltaisiin sitten oltu edes kaveripohjalta tai jotain. Oli suunnitelmiakin käydä taas yhdessä molempien suosikkibändin keikallakin kun tämä korona-aika tästä helpottaa. Mut ei hän näköjään halunnut edes tuollaista. Ihmeen pitkään kyllä jaksoi pitää yhteyksiä ja jakaa elämää mulle ja toisaalta osallistua mun elämään.
Vierailija kirjoitti:
Kai lähetit laskun perässä?
No en sentään. Meni hyväntekeväisyyteen ja aika halvat oppirahat tuli maksettua tässä kuitenkin.
Öööööö.... Oletko älyltäsi ihan normaalitasoa?
Se kuvajuttu piti kiinnostusta yllä vähän pitempään, sillä muuten hän olisi hävinnyt jo aiemmin.
Jotkut nyt on vain tuollaisia. He "ihastuvat" turvallisesti ja välimatkan päästä johonkin mielikuvaan. Kun mielikuva haalenee ja/tai kun todellisuus ei vastaa oman mielikuvituksen tuotetta, niin "suhde" hiipuu. Unohda koko tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Öööööö.... Oletko älyltäsi ihan normaalitasoa?
Häh ai mitenkä niin? Kyllä mä tollasia vastaavia tuttavanpalveluksia olen muillekin tehnyt ja saanut vastaavasti itse jotain takaisinpäinkin.
Vierailija kirjoitti:
Se kuvajuttu piti kiinnostusta yllä vähän pitempään, sillä muuten hän olisi hävinnyt jo aiemmin.
Jotkut nyt on vain tuollaisia. He "ihastuvat" turvallisesti ja välimatkan päästä johonkin mielikuvaan. Kun mielikuva haalenee ja/tai kun todellisuus ei vastaa oman mielikuvituksen tuotetta, niin "suhde" hiipuu. Unohda koko tyyppi.
Juu oon unohtanut jo. Toi toinen ketju oudoista deitti-ihmisistä toi tämän mieleen.
Vierailija kirjoitti:
No ei sitä varmaan tuo kuva kiinnostanu, vaan ihan joku muu ja sitä saatuaan katos. Ap ei vielä edes tajunnu jäätyään pelimiehen jekkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sitä varmaan tuo kuva kiinnostanu, vaan ihan joku muu ja sitä saatuaan katos. Ap ei vielä edes tajunnu jäätyään pelimiehen jekkuun.
Ei se saanut mitään muuta kuin tuon kuvan. Siis käytiin kerran keikalla ja kerran istumassa iltaa yhdessä mut ei silloinkaan tapahtunut mitään, seksiä tms. Eikä toi tyyppi ollut kyllä sit pätkääkään minkään playerin oloinen edes.
Siitä kyllä pisteet, jos et antanut seksiä. Ei ruokita pelimieskulttuuria, joka vaikeuttaa oikeiden suhteiden syntymistä.
Mutta mies ei ollut rehellisellä mielellä liikkeellä. Siitähän tuo ghostaus kielii.
Netistä löytyy suurimmaksi osaksi miehiä, jotka yrittävät hyötyä naisesta jotenkin. Rahaa, seksiä, ilmaistyötä tms. Nämä ovat niitä, jotka eivät osaa sanoa mitä etsivät.