Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset lihovat parisuhteessa?

Vierailija
09.05.2020 |

Onko teille käynyt niin?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän pistäisin vastakysymyksen.. miksi ihmiset erottuaan alkavat hillittömän laihduttamisen ja ulkonäköön satsaamisen.   Pinnallisuutta pelkäänpä =(

No juurikin siksi että olisi mahdollisimman edustavan näköinen.

Vierailija
42/55 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naurattaa rumat ja lihavat pariskunnat. Näyttävät kamalilta ja ihmettelen, eikö heillä ole peiliä kotona. Toinen mitä ajattelen, että panevatko keskenään kun ovat rumia ja lihavia. Olen hyvin visuaalinen ihminen, itse en pystyisi sänkyhommiin ruman ja lihavan kanssa.

Nainen35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä.

Järjen käyttö= kohtuullisuus. Aineenvaihduntasairaudet.

Vierailija
44/55 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua naurattaa rumat ja lihavat pariskunnat. Näyttävät kamalilta ja ihmettelen, eikö heillä ole peiliä kotona. Toinen mitä ajattelen, että panevatko keskenään kun ovat rumia ja lihavia. Olen hyvin visuaalinen ihminen, itse en pystyisi sänkyhommiin ruman ja lihavan kanssa.

Nainen35

Mielisairaat eivät pysty moneen muuhunkaan asiaan.

Vierailija
45/55 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämyrikkalaista RomCom leffaa lainatakseni: "Come on, you're married now! You can let yourself go."

Vierailija
46/55 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymärrä. Epäreilua puolisoa kohtaan. Ja mitä sitten jos tulee ero?

Entäs jos molemmat puolisot lihoavat ja heistä tulee samanlaisia pullukoita? Kummallakaan ei ole erityistä tarvetta tsempata.

Vierailija
47/55 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä tulee kuningasajatukseni:

Parisuhteessa hämärtyy yhteys omaan sisäiseen oikeaan näläntunteeseen.

Syömisestä tulee sosiaalinen toiminto.

Itse ainakin syön miehen rytmin mukaan, hånen kotinsa on ollut sellainen, että lautanen syödään tyhjäksi ja täytyy erikseen perustella, jos ei ota lisää.....

Vierailija
48/55 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä syöminen ja laiskottelu on niin kivaa.

Vierailija
49/55 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se parittelukumppani on saatu jo.

Vierailija
50/55 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi kai vaihtaa puolisoa useasti mutta jos ei tahdo, no, me ollaan normipainoisia edelleen vaikka takana noin 37 vuotta, aloimme olemaan jo amiksessa, naimisissa 35 vuotta ja lapsi sekä 2 lapsenlasta, juostaan kolmesti viikossa 16 km-20 km. Jumpataan sekä seksiäkin on välillä se tunti toista. KAI meidän anatomia on vaan niin sopivaa ettei haluta erota, riidelläänkin mutta sovitaan ja anntetaan oikeasti anteeksi.

Vierailija
51/55 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyhjäävät sohvalla herkut käden ulottuvilla kun kuherruskuukausi ja tolkuton paneskelu on päättynyt.

Näinhän siinä vähän käy. Itsellä oli osasyynä se, että kumppanin liian epäterveellisestä ruokavaliosta tuli pikkuhiljaa minunkin ruokavalioni. Samoin annoskoot noudattelivat helpommin hänen kokoja, jotka olivat oikeasti itselleni liikaa. Itsekseen ollessa on niin paljon helpompi pitää kiinni terveellisemmästä arjesta kokonaisuudessaan, kun ei tarvitse miettiä muita kuin itseään. Kumppani ei oikein tykkää liikkua niin yhteinen tekeminen sitten helposti oli sitä leffojen katselua ja syömistä. Enää en tuohon sorru.

Vierailija
52/55 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roosa laihdutti 35 kg jättämällä miehensä, ts. huono parisuhde. Hyvä juttu:

https://uusiterveys.fi/roosa-pudotti-35kg-mutta-miten-jatin-hiilarit-ja…

Vierailija
53/55 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua kun lukee niin ei jää epäselväksi miksi naiset elävät yleensä pidempään, kuin miehet. 

Vierailija
54/55 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samat syyt kuten monilla. Yhdessä mukava laittaa hyvää ruokaa. Kotona ollaan paljon enemmän kuin yksin ollessa. Iltaisin tulee herkuteltua usein. Kun toinen tulee iltavuorosta haluaa yllättää ja laittaa jotain iltapalaa. huonot tavat oppii toiselta helposti.Oon kans sitä mieltä että hyvä ihana parisuhde lihottaa tosi monilla . Samoin on meille käynyt .

Vierailija
55/55 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymärrä. Epäreilua puolisoa kohtaan. Ja mitä sitten jos tulee ero?

Entäs jos molemmat puolisot lihoavat ja heistä tulee samanlaisia pullukoita? Kummallakaan ei ole erityistä tarvetta tsempata.

Joo tuo todellakin Totta. Kun molemmat lihoo kilot tulee vähän huomaamatta. Eikä kumpikaan tsemppaa toista. Enemmän jopa vähätellään toisten lihomista ja senhän tottakai haluaa uskoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan