Traaginen sinkkuus
Miten surullista on seurata vierestä. Vuosikausia kestänyt sinkkuus. Ja mikään ei onnistu, jos vaikka vähän ehtikin alkaa. Lapsihaaveetkin karkaaavat. Ja tässä siis kyse siitä, että ihminen itse haluaisi vakiintua. Mutta kun ei. Ei vaan löydy. Ei vaan onnistu. Todella traagista ja alkaa varmasti näkymättömällä tavalla työntää lisää luotaan...
Kommentit (4)
Mulla oli tämmöinen kaveri, joka oli pitkälle parikymppiseksi asti sinkku. Hänellä oli minun näkökulmastani kaksi ongelmaa kumppanin valinnassa. Ensimmäinen oli, että hän swaippasi tinderissä oikealle vain pyykkilautamiehet vaikka itse ei paininut samassa sarjassa. Toinen ongelma oli ettei hän uskaltanut jutella kenellekään tinderissä. Baarissa jos joku mies lähestyi, hän juoksi karkuun tai muuttui puheissaan töykeäksi.
Hänelle kävi lopulta kuitenkin hyvin kun luopui näistä aikaisemmista käyttäytymismalleistaan ja löysi itselleen ihanan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko sinulle kilttis?
Sanon että kelpaisi mutta todellisuudessa ei.
Kyllä... Ja ympärillä ihmiset vaan maagisesti löytää toisensa. Vaikkei suhde kestäisikään, ei uutta ei tarvitse kauaa odotella. Itse ollut 5 vuotta yksin. Itsestäni se johtuu, tiedän sen. Ei mussa mitään vikaa ole, muuta kuin epävarmuus.