Kysymys todella isorintaisille naisille
Pidättekö huomiosta, jota uhkeutenne teille tuo? Ei tietenkään ihan joka kerta, mutta noin niin kuin ylipäätään. Onko se huomio keskimäärin toivottua tai imartelevaa?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ymmärrä et miks kukaan tykkäis yli-isoista rinnoista.. eihän niissä oo mitää hyvää :D kenen mielestä muka liian isot on hyvä asia? ei ainakaan mun mielest
Ei ole olemassa liian isoja silloin kun on kysymys luomurinnoista. Kaikki luomurinnat ovat täydellisen sopivia koosta riippumatta.
Olen samaa mieltä. 👍
Ei ole toivottua eikä imartelevaa, mutta ei se ole mua häirinnytkään. Ymmärrän, että katse hakeutuu niihin vahingossa aivan niin kuin johonkin muuhunkin vähän erilaiseen. Kaikki eivät varmasti katso siksi, että pitäisivät niistä. Välttelen korostamista pukeutumisella esimerkiksi työelämässä, siten huomiota voi vähentää. 80F
Vierailija kirjoitti:
Joskus kun huomaa tuijottelijan, jää miettimään fiilisteleekö tämä näkemäänsä myöhemmin.
Mää en jää kiinni tuijottelusta ikinä. Urpot jää.
pakkohan ne on piilottaa, siis aina, 35 asteen helteelläkin, pitää olla joku iso teltta päällä, muuten ihmiset töllöttää. Vammahan ne ovat. Ihan sama mikä vamma jollain on mut ihmiset aina tööllöttää. Vaikka kävisit postin hakemassa laatikosta aina täytyy olla piilotettuna löysien isojen vaatteiden alle. Mitään vartalonmyötäistä et voi ikinä käyttää missään tilanteessa.
Kun on tarpeeksi uhkea, ei näihin muotoihin enää kehtaa monikaan kiinnittää huomiota.
Tämä voi olla pienirintaisille yllätys, mutta ei näistä monikaan ole erikoisen kiinnostunut. Voi olla, että minä itse en ole kiinnittänyt erityistä huomiota mahdollisiin tuijottelijoihin. Voin silti vakuuttaa, että ei niitä paljon ole. Ei tule mieleen edes villeimmiltä nuoruusvuosilta kuin pari nimeltämainittua miestä, jotka olivat koin kiinnostuneita rinnoistani.
Kuppikoko nykyään H, nuorempana vähän vähemmän.
Minä taas en ole teini-iän jälkeen rajoittanut pukeutumista rintojen koon takia. Rintaliivien hinnan takia on tarpeeksi vaivaa. En halua näyttää laatikkomaisen suurelta siksi että pitäisi käyttää väljiä vaatteita (nekin on kivat mallista riippuen, mutta ei aina). Ainoastaan rintavaon huolehdin aina piiloon, enkä tykkää liian lyhyistä paidoista. Kauluspaidat jää myös kaupan hyllyyn, ellei pidä puserona topin kanssa. Uidessa ja kylpylöissä bikinit on välttämättömyys, koska mikään muu ei tue.
75H
Eihän tätä saisi nainen koskaan sanoa, mutta olen todella kateellinen isorintaisille. Olen itse pitkä ja roteva (leveät hartiat, lantio, selkä...), eivätkä omat isompaa keskikokoa olevat rintani ”erotu” mihinkään. Olen siis tällä hetkellä 85F (ellen jopa G, kun olen vähän lihonut... nuorempana olin vuosikausia 85E).
Onhan noissa sen verran ”massaa”, että solakammassa varressa näyttäisivät isoilta, mutta itse en ole tyytyväinen. Haluaisin isommat. Tai no, siinä mielessä tietty tyytyväinen, että ”Luojan kiitos, että ovat edes tämänkokoiset”.
Oma ihanteeni olisi suunnilleen ”pään kokoiset luomut”. Juu, onhan niissäkin omat ongelmansa, mahdolliset kivut ja jatkuva huomio kaikenlaisilta törpöiltä, mutta saahan sitä unelmoida. (Omissani paras juttu onkin lähinnä se, että tässä koossa ne pystyy vielä ”jättämään naulakkoon” kotoa lähtiessä, kun vain laittaa päälle tarpeeksi löysän hupparin. Joku 85K olisikin sitten eri asia...)
Eipä kukaan mies ole huomioinut vaikka melko suuret rinnat minulla on, 75G. Pukeudun yleensä aavistuksen väljästi, mutten varsinaisesti yläosaa peittääkseni vaan ennemminkin mukavuuden takia. Kukaan vaan ei halua edes lihapalamielessä. Muutamaa miestä deittailin ja edes he eivät halunneet kosketella. Mutta siihen olen tyytyväinen ettei ole häiriköitä osunut kohdalle.
Niin mistä huomiosta? En ole ikinä saanut huomiota rinnoistani.
Mun kuppikoko 65 K ja en todellakaan nauti "huomiosta". Miesten taholta sitä tulee vähemmän kuin naisten, ja naisten huomio on yleensä agressiivista ja äärimmäisen vihamielistä. Haaveilen pienennysleikkauksesta, mutta ei ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla todella isot rinnat?
Onkohan ketään naista, joka tunnustaa ettei kykene hillitsemään itseään vaan täysin suu kuolaa valuen tuijottaa jokaisen vastaantulevan miehen sepalusta tai takapuolta, eikä huomaa katsoa miestä silmiin, eikä tajua että tämä olisi ihminen, joka sanoo jotain?
Itse en tunnista tuota itsestäni enkä kenestäkään tuntemastani naisesta.
Miksi tuollainen käytös on sitten niin yleistä miehillä varsinkin Suomessa ja muutamassa ns. seksuaalisesti alikehittyneessä maassa?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ketään naista, joka tunnustaa ettei kykene hillitsemään itseään vaan täysin suu kuolaa valuen tuijottaa jokaisen vastaantulevan miehen sepalusta tai takapuolta, eikä huomaa katsoa miestä silmiin, eikä tajua että tämä olisi ihminen, joka sanoo jotain?
Itse en tunnista tuota itsestäni enkä kenestäkään tuntemastani naisesta.
Miksi tuollainen käytös on sitten niin yleistä miehillä varsinkin Suomessa ja muutamassa ns. seksuaalisesti alikehittyneessä maassa?
Itse en naisena ”kuola valuen” tuijota miesten vehkeitä, vaan myöskin niitä (naisten) tissejä. 😅 Tosin niitäkin hyvin maltillisesti ja keskustellessa ensisijaisesti silmiin.
Mutta kieltämättä tuota eläimellistä lihakimpaletuijotusta en tunnista edes vannoutuneimmissa lesboissa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosissasi? Opin jo 20 vuotta sitten karsimaan edes juttuseurasta kaikki, jotka eivät saaneet katsettaan silmiini (edelleen täällä ylhäällä). Typeryyteen suhtautuu lopulta vain ja ainoastaan kärsimättömyydellä.
Nii-in; joka vuosi katse joutuu nousemaan yhä pidemmän matkan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla todella isot rinnat?
Kyllähän ne erottuu aika selvästi muusta kropasta. Tiedä sitten missä se raja menee.
Vierailija kirjoitti:
Minulla käy noin tietyn hiustyypin kanssa. Miehellä pitkät mustat kiiltavät suorat hiukset joko ponnarilla tai vapaana ja kävelen minne satuu :D
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Tosin ei mulla tosi isot olekaan, mutta ei kyllä pienetkään (80F). Joskus olisi ihan kiva saada jotain positiivista huomiota, mutta eipä tunnu ketään kiinnostavan.
Kaikki rinnat on hyviä ja evoluution kehittämiä, eli merkityksellisiä. Seksuaaliset mieltymykset on eri asia, mutta on tyhmää mollata isoja rintoja siinä missä kaiken muunkin kokoisia. Rinnat ei ole ominaisuus johon lähtökohtaisesti voi vaikuttaa, siis se millaiset rinnat sinulle kehittyy.
Niin kuin sanoisi että kuka edes pitää harmaista silmistä tai pisamista.