Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada ujo nainen iskettyä?

Vierailija
08.05.2020 |

Kavereidensa seurassa juttelee paljon ja näyttää viihtyvän, mutta ei tunnu mulle lämpenevän ollenkaan. Vastaa jos kysyn ja on ystävällinen. Mutta viimeksi kun yritin olla muuta kuin kaverillinen, säihkähti selkeästi

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut susta.

Vierailija
2/37 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei halua mitään kaveruutta enempää, jos säikähti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä kiinnostunut hänestä ihmisenä vai heräsikö sulla vain saalistusvietti?

Vierailija
4/37 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasaralla?

Vierailija
5/37 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma kiinnostuksesta? Jotkut naiset antaa vihjeitä tahtomattaan, vaikka ovat vain kaverillisia.

mies52v

Vierailija
6/37 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä hänelle viesti. Ensin joku yleinen asia, ei mitään rakkauden tunnustusta, mutta kuitenkin hänelle henk koht osoitettu. Jatka viestittelyä, jos hän vastailee.

Vierailija
7/37 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla olit muuta kuin kaverillinen?

Vierailija
8/37 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä kiinnostunut hänestä ihmisenä vai heräsikö sulla vain saalistusvietti?

Olen kiinnostunut hänestä naisena. Hän on kaunis ja kaikille ystävällinen. Kavereidensa seurassa vaikuttaa aina vapautuneelta ja iloiselta, mutta ei jotenkin "avaudu" minulle.

En ole mikään saalistaja

Ap

Vierailija
9/37 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos siis tosissasi olet kiinnostunut tuosta naisesta, sun täytyy olla vain sinnikäs.

Ota vaivihkaa selvää, miten ja missä nainen liikkuu, mitä harrastaa, mistä pitää.

Törmäile häneen mitä erilaisimmissa paikoissa, ja ole fiksu, ja ole fiksu.

Ujot naiset tietää nääs monista jutuista enemmän kuin ne rohkeat ja heti flirttiin vastaavat, ujoille ei kelpaa kuka tahansa kaveri.

Voi tuntua naurettavalta ja hassulta ohjeelta mutta kokemusta on.

M- 34 naimisissa, yksi lapsi ja oli alussa tosi ujohko tyttö, mutta sellaista rakkaus on!

Vierailija
10/37 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo nainen kaipaa varmuutta, eli jos olet kiinnostunut, sano se suoraan, ettei jää mitään epäselväksi.

Jos hän ei ole kiinnostunut, vetäydy välittömästi. Ujolle naiselle stalkkeri on kauhistus vielä enemmän kuin muille naisille, vaikka ei ole ilon aihe kenellekään.

Vierailija
11/37 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnostunut hänestä naisena. Hän on kaunis ja kaikille ystävällinen. Kavereidensa seurassa vaikuttaa aina vapautuneelta ja iloiselta, mutta ei jotenkin "avaudu" minulle.

En ole mikään saalistaja

Ap

Mitä tarkoitat että olet kiinnostunut hänestä naisena? Mitä kiinnostavaa naiseudessa sinänsä on?

Vierailija
12/37 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään saalistaja

Ap

Kiitos vastauksesta. Aloitusviestistäsi ei ottanut selkoa, mikä on motiivisi. Koska yleensä jos ihmisestä on vilpittömästi kiinnostunut, niin hänestä kertoo muuta(kin) kuin että "se on ujo". Tuli mielikuva, että ikään kuin se ujous itsessään olisi tässä joku tavoittelemasi "sulka hattuun".

Mutta nyt ymmärrän tilanteesi.

Vierailija
13/37 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään saalistaja

Ap

Mitä tarkoitat että olet kiinnostunut hänestä naisena? Mitä kiinnostavaa naiseudessa sinänsä on?

Kiinnostunut seurustelumielessä, näin mä ymmärsin

Vierailija
14/37 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään saalistaja

Ap

Ole ensin vain kaverillinen, jos se kerran rentouttaa hänet. Kaikki eivät ole sellaisia, että pitävät suorasta mielenkiinnon osoituksesta. Laittaa herkästi puihin yhtäkkinen huomio, jos on tosiaan ujo. Paremmin kun oppii tuntemaan toinen toistansa ja hän rentoutuu myös sinun seurassa, niin sitten vähitellen voit osoittaa kiinnostusta muutenkin. Hiljaa hyvää tulee. 

Vierailija
15/37 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään saalistaja

Ap

Ole ensin vain kaverillinen, jos se kerran rentouttaa hänet. Kaikki eivät ole sellaisia, että pitävät suorasta mielenkiinnon osoituksesta. Laittaa herkästi puihin yhtäkkinen huomio, jos on tosiaan ujo. Paremmin kun oppii tuntemaan toinen toistansa ja hän rentoutuu myös sinun seurassa, niin sitten vähitellen voit osoittaa kiinnostusta muutenkin. Hiljaa hyvää tulee. 

Tämä. Kaverilinjalta on helppo lähteä ns. syventämään tunteita, sitten kun toisen todella tuntee.

Vierailija
16/37 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu, ellet ole jän nis. Niiden edessä on ujot naisetkin sulaa vahaa, eivätkä edes katsele niihin kilt tiksiin päin. Jän niksellä sen sijaan homma hoituu ujojen naisten iskemisen osaltakin itsestään.

Nimenomaan yännikset nappaa nuo ujot naiset. Eivät välitä tippaakaan toisen ahdistuksesta ja tunkevat vaan iholle röyhkeästi kunnes homma on selvä. Usein ujo nainen ikäänkuin antautuu yännikselle päästäkseen tilanteesta pois, niin nurinkurista kuin se onkin. Tuloksena tietysti huono suhde ja jätetty, entistä ujompi nainen.

Jos jän nis on nyt se itsevarma mies, joka yrittää viedä joka naiselta jalat alta, niin totta tuo on. Aika moni nainenhan tykkää että joku tulee ja ottaa.

Vierailija
17/37 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu, ellet ole jän nis. Niiden edessä on ujot naisetkin sulaa vahaa, eivätkä edes katsele niihin kilt tiksiin päin. Jän niksellä sen sijaan homma hoituu ujojen naisten iskemisen osaltakin itsestään.

Nimenomaan yännikset nappaa nuo ujot naiset. Eivät välitä tippaakaan toisen ahdistuksesta ja tunkevat vaan iholle röyhkeästi kunnes homma on selvä. Usein ujo nainen ikäänkuin antautuu yännikselle päästäkseen tilanteesta pois, niin nurinkurista kuin se onkin. Tuloksena tietysti huono suhde ja jätetty, entistä ujompi nainen.

Jos jän nis on nyt se itsevarma mies, joka yrittää viedä joka naiselta jalat alta, niin totta tuo on. Aika moni nainenhan tykkää että joku tulee ja ottaa.

Naisit pitävät kunnioittavista miehistä.

Vierailija
18/37 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ujo nainen ja minuun tehoaa kaikkein huonoimmin flirttailu ja kaikenlainen "iskeminen", koska en osaa vastata sellaiseen. Paras tapa lähestyä minua olisi asiallisesti ja suoraan sanoa, että olen kiinnostunut sinusta ja haluaisin lähteä ulos kanssasi. Kuulostaa ehkä tylsältä ja intohimottomalta, mutta sellaiseen olisi minun helpointa suhtautua ainakin aluksi.

Suhteen edetessä on sitten jo helpompi rentoutua.

Vierailija
19/37 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on voinut yhtä hyvin säikähtää omia tunteitaan huomatessaan, kuinka ihana sinun kanssa on olla ja miten hymyilet hänelle. Kun tulee tunteita se vakavoittaa ja heittää epävarmuuteen. Jos jaksat odottaa ja kokeilla lähestymistä uudelleen, hän voi vakuuttua siitä, että sinullakin on aitoja tunteita, etkä vain pelaile. Kun olette sopivasti kuuloetäisyyden päässä muista, voit kokeilla taas lämpötilaa. Jännittääkö hän myös muiden väliintuloa, ehtiikö hänen sydämensä mukaan sun juttuihin. Ujoja vaivaa keskeytykset kun tilanne on herkillä. Anna hänelle vielä mahdollisuus. Ehkä sovitte toisillenne.

Vierailija
20/37 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko "synnynnäisesti" ujo, mutta en ole tähän ikään mennessä päässyt harjoittelemaan tai muodostamaan minkäänlaista suhdetta tai kontaktia vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, koska pojat kiusasi minua pahiten yläasteikäisenä ja nimenomaan ulkonäöstä. Siitä jäänyt arkuus ja vetäytyminen. Ja kun joku flirttailee tai ihailee ulkonäköäni, kun nykyään koen olevani ihan nätti, niin en osaa ottaa sitä tosissaan, ajattelen että kettuilee tai yrittää vain hyötyä jotenkin. Ja että voisiko joku oikeasti olla kiinnostunut. Epävarmuus on myös rumasta kropasta vaatteiden alla laihdutuksen myötä. Kelpaisinko kuitenkaan..

Siispä katuja tallaa nainen, joka ei lämpene kenellekään vaan vetäytyy, punastuu ja panikoi suorasta flirtistä, epäilee tarkoitusperiä ja pakenee. ja kuitenkin haaveilee ennen nukkumaanmenoa parisuhteesta ja perheestä, jota ei koskaan tule saamaan jos vastapuoli ei sinnikkäästi olisi ensi tuttavallinen ja ystävällinen, tavattaisiin sattumalta esim kirjastossa, kaupassa...lyhyitä jutteluja, lämmin hymy, ei suoraa vaativaa katsekontaktia..se jäädyttää ainakin tällaisen ujon. Tai ei ainakaan kannata loukkaantua jos ei katsele paljoa silmiin. Se ei tarkoita kiinnostuksen puutetta, vaan tilanteessa on syke korkealla ja mielessä myllertää, niin en halua paljastaa sitä, ne näkyy silmistä. En pakene, jos edetään hyvin rauhassa ja koen oloni turvalliseksi. Kyllä sen huomaa jos koettaa edetä, että vetäytyykö ujo vai voiko jatkaa varovasti..

onkohan edes olemassa miestä joka haluaisi ja jaksaisi tällaista hidasta etenemistä.. Toivon että on, ja teen töitä sen eteen että olisin itse avoimempi ja koetan jättää perääntymättä tilanteista, ja uskaltaa katsoa miten se etenisi.

Vaan hemmetti soikoon kun olen aikuinen nainen ja vieläkin punastun jos joku flirttailee! Tekee mieli ryömiä karkuun joka kerta. Onko tämä sitä oikeaa ujoutta.. Mutta tässäpä yhden ujon ajatusmalli, jospa siitä saisi ap jotain irti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä