Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilasin äitienpäivän ja koko viikonlopun

Vierailija
08.05.2020 |

Mies soitti kaupasta, että on ostamassa minulle ja äidilleen kukkia äitienpäivälahjaksi ja kysyi millaisia haluan. Vastasin, etten kiitos vaan tahdo minkäänlaisia kukkia, koska en pidä kukista. Mies kysyi, että mitä sitten haluaisin ja minä vastasin, etten tarvitse välttämättä mitään.

Mies tuli kotiin kahden kukkapuskan kanssa ja kysyi kumman haluan. Vastasin, etten halua kiitos kumpaakaan, koska en pidä kukista ja muistutin että nimenomaan pyysin, ettei hän ostaisi niitä minulle.

Kukat lensivät roskiin ja mies on hämillään, ihmeissään ja loukkaantunut. Hän halusi kuulemma vaan ilahduttaa. Minä taas en ymmärrä, että kuinka kummassa mies luuli minun ilahtuvan, jos pyysin, että ei toisi minulle kukkia, kun en pidä niistä.

Nyt täällä on jäätävä tunnelma ja minä en ymmärrä mistään mitään. Aina sanotaan, että puoliso ei osaa lukea ajatuksia, mutta minusta kieltäydyin kukista kohteliaasti, mutta selväsanaisesti. Miten tässä nyt näin kävi?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain tänään kukkia ja ilahduin kamalasti!

Vierailija
2/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa raskas ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesparka. Tuommoisen kanssa elelee...

Vierailija
4/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mutta sehän ihanaa! Sinä selvästi pidät kukista. Ap.

Vierailija
5/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko joskus ihan parempi, että vaan kiität kauniisti ja jätät  muuten suusi kiinni.

Vierailija
6/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivä on rasittava. Aiheuttaa turhia suorituspaineita, kun pitäisi muistaa äitiä, vaikka ei yhtään jaksaisi eikä kiinnostaisi. Jos jättää muistamatta, niin huono omatunto kalvaa. Helvettiin tälläiset kissanristiäiset!

Vierailija
7/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi ilahduttaa sua, mikset sitten pyytänyt tuomaan vaikka suklaata jos et kukkia halua? Vai eikö sekään kelpaa...

Vierailija
8/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää kukista, kohta hänellä on Orvokki, Lilja, Ruusu, Kielo tai Susanna sinun tilallasi ap.

Vierailija
9/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko ihka ensimmäistä äitienpäivää vietätte yhdessä. Vai oletteko taas pariskunta, joka on muuttanut heti tapaamisen jälkeen yhteen keskustelematta ollenkaan toistensa mieltymyksistä ja ylipäätään kiinnostaako mitkään päivät ? Olet typerä en muuta sano.

Vierailija
10/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa raskas ihminen.

Niin varmasti olenkin. Mutta minä en ihan oikeasti pidä kukista ja luulin että lahjan tarkoitus on ilahduttaa saajaa? En olisi tarvinnut mitään lahjaa, mutta jos välttämättä haluaa antaa, niin pitäisikö antaa jotain mieluista? Ap.

Vierailija
11/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet asperger.

Vierailija
12/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä miehiä, joille ero tulee "yllätyksenä", kun ei ole kuunnellut sanaakaan viimeiseen kymmeneen vuoteen. Koska sehän on vain nainen, ei sillä mitään järkevää sanottavaa ole kuitenkaan.

Vierailija
13/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö opetettu kotona "kiitos"-sanaa?

Vierailija
14/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiosta tunnut ainakin tykkäävän. Olet kuin pikkulapsi; jos äiti/isä ei huomioi hyvällä niin huomaapa ainakin sitten, kun alat kiukutella.

Vierailija
15/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan ne voinut maljakkoon kuitenkin laittaa edes sovun säilyttämiseksi, ei kai niitä vihata tarvitse?

Vierailija
16/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa raskas ihminen.

Niin varmasti olenkin. Mutta minä en ihan oikeasti pidä kukista ja luulin että lahjan tarkoitus on ilahduttaa saajaa? En olisi tarvinnut mitään lahjaa, mutta jos välttämättä haluaa antaa, niin pitäisikö antaa jotain mieluista? Ap.

Se mieshän kysyi sinulta, että mitä sitten jos kukat ei käy ? Jos et siinä tilanteessa kykene avaamaan suutasi ja esittämään mikä käy,  niin sitten otat vastaan mitä tulee. Kuvitteletko että se mies osaa ajatuksesi lukea ? Ilmeisesti teillä ei suhteessa saa yrittää ilahduttaa toista.

Vierailija
17/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna sinulla ei ole äitienpäiväkukkaongelmaa. Nauti nyt senkin edestä.

Vierailija
18/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niitä kukkia nyt voi pari päivää katsella vaikka vaan toisen mieliksi. Siirtää sitten maanantaina pois näkyviltä.

Vierailija
19/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko ihka ensimmäistä äitienpäivää vietätte yhdessä. Vai oletteko taas pariskunta, joka on muuttanut heti tapaamisen jälkeen yhteen keskustelematta ollenkaan toistensa mieltymyksistä ja ylipäätään kiinnostaako mitkään päivät ? Olet typerä en muuta sano.

Olemme olleet 15 vuotta yhdessä ja mies tietää, että en pidä kukista. Hän heitti ne itse roskikseen, kun en niitä halunnut.

Typerä varmasti olen, mutta hämmästyin niin kovasti, kun mies kukat kuitenkin toi, vaikka sanoin etten pidä kukista. Ap.

Vierailija
20/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin pilasit, omaa tyhmyyttäsi. Mies ei tajunnut että et oikeasti halua kukkia, luuli varmaan että olet vaatimaton tms. Olisit ottanut ne kukat ja arvostanut sitä että hän halusi sinua ilahduttaa, vaikka se lahja ei ollutkaan mieleisesi. Tulevissa vastaavissa tilanteissa kun mies kysyy mitä haluat, kerro se hänelle. Hän ei ilmeisesti pysty olemaan ostamatta mitään, joten "en tarvitse mitään" johtaa siihen että saat jotain mikä miehen mielestä on hyvä lahja muttei välttämättä sinun mielestäsi.

Ja olihan tuo nyt ihan ylireagointia heittää kukat roskiin.

Olisko provo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi