Tv1 Sannika nyt - katsokaa
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset varoittivat jo tammikuussa hallitusta viruksen leviämisestä, mutta hallitus nukkui ruususen unta!
Nou nou. Jussi H-A tunnisti koronauhan jo viime elokuussa ja olisi sulkenut Suomen silloin poikkeustilaan about 5 vuodeksi. Ja silti hänen pm-kaudellaan ei talous olisi kyykännyt euroakaan.
Koronauhaa käyttävät vain ne, joilla on hiekkaa siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei se hevosennaama ole mukana?
Et kai sä Söpö-Sanna Marinia tarkoita?
Onhan sitä Sannaa haukuttu vaikka millaiseksi mutta en oo ennen hevosennaamaksi kuullut sanottavan.
Mikähän siinä on, että Jyri Häkämiehestä tulee heti mieleen S,S,-upseeri, kun hän alkaa puhua?
Sannika? Sen niminen toimittaja on ollut Yle Radio Suomen pk-seudun toimituksessa. Michelsson muistaakseni sukunimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei se hevosennaama ole mukana?
Et kai sä Söpö-Sanna Marinia tarkoita?
Ei, vaan hän viittaa tolla entiseen juontajapariinsa.
Ukkolaa täällä taidettiin kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epämiellyttävää jälkiviisastelua. Sekä Lehtoselta että Sannikalta. Varhila puolustautuu tyylikkäästi.
Mitä jälkiviisastelua. Tämä tilanne oli koko ajan tiedossa. Hallitus reagoi hitaasti. Lue vaikka vielä etusivulla pyörivä Corona virus pelättyä levittyneempi. Moni otti kansanedustajiinkin yhteyttä kun hallitus Ei reagoinut vaan höpötti, että Suomessa tulee olemaan vain yksittäisiä tautitapauksia, vaikka samaan aikaan WHO painokkaasti pyysi maailmaa varautumaan epidemialta, jolta kukaan ei ole turvassa.
Taas tätä samaa. Ei mikään muukaan Euroopan maa siinä vaiheessa asiaan reagoinut. Suomi laittoi valmiuslain voimaan ensimmäisten joukossa ja siksi tilanne on nyt niin hyvä täällä.
Hallitus reagoi vasta, kun oli ihan viimeinen pakko ja kyllä kiire tuli. Moni tavan tallaaja oli paremmin kärryillä jo silloin kun Wuhanissa teljettiin ihmiset sisään ja koko maakunta suljettiin.
Coronaonihankiva kirjoitti:
Luoja varjele jos tämä olisi tapahtunut sen edellisen pölkkypää-hallituksen aikana!
🤣samaa minä olen sanonut.
Rinne ei olisi tästä selvinnyt.
Hiljaa on ollut kùin kusi sukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epämiellyttävää jälkiviisastelua. Sekä Lehtoselta että Sannikalta. Varhila puolustautuu tyylikkäästi.
Mitä jälkiviisastelua. Tämä tilanne oli koko ajan tiedossa. Hallitus reagoi hitaasti. Lue vaikka vielä etusivulla pyörivä Corona virus pelättyä levittyneempi. Moni otti kansanedustajiinkin yhteyttä kun hallitus Ei reagoinut vaan höpötti, että Suomessa tulee olemaan vain yksittäisiä tautitapauksia, vaikka samaan aikaan WHO painokkaasti pyysi maailmaa varautumaan epidemialta, jolta kukaan ei ole turvassa.
Taas tätä samaa. Ei mikään muukaan Euroopan maa siinä vaiheessa asiaan reagoinut. Suomi laittoi valmiuslain voimaan ensimmäisten joukossa ja siksi tilanne on nyt niin hyvä täällä.
Höpö höpö. Toimenpiteitä tehtiin muualla, mutta ei niitä ole tarvittu valmiuslain alla tehdä eli oma lainsäädäntö. Hallitus on myöntänyt osan vakavista virheistä itsekin liittyen vaikka tuohon, että porukkaa ei laitettu karanteeniin eikö seurattu mitenkään epidemia - alueilta tullessa.
Eduskunnassa oli nostettu välikysymyksillä huoli siitä miten Suomi on varautunut tukevaan epidemian, mutta en tiedä mitä niille tapahtui.
Hallitus reagoi hitaasti. Se, että he ovat seurailleet tilannetta, tammikuusta asti ei auta jos toimia olisi tarvittu jo paljon aiemmin kuin mitä tekivät. Seurailu ei riitä.
Myös viestinnässä epäonnistuttiin. Vähintään kuukausi aiemmin olisi pitänyt aloittaa säännöllinen hallituksen viestintä ja informointi asiasta. Oli kauheaa katsoa kuinka kaikki torpedoitiin "ei ole hallituksen asia"
Itse kolme kuukautta sitten kysyin apteekista, että miten käy lääkkeiden saatavuuden kanssa koronaviruksen vuoksi ja kehoittivat ottamaan kolmen kuukauden lääkkeet ja niin otin. Tammikuussa tuli tilattua jo hengityssuojaimia ja maskeja, hankittua lääkkeitä ja kotivara. Ulkomaista tiedotusta WHO :ta ja ECDC:tä piti seurata kun Suomessa oli asian suhteen täysin hiljaista.
Vierailija kirjoitti:
On se kova pala kun opposition kannatus syöksyy ja hallitus on hoitanut hommansa mallikkaasti.
Jaahas, kommunistit iltavuorossa tänään:)
Vierailija kirjoitti:
Sannikkako se täällä taas itse huutelee? Noh ei olisi ensimmäinen kerta.[/
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Toimenpiteitä tehtiin muualla, mutta ei niitä ole tarvittu valmiuslain alla tehdä eli oma lainsäädäntö. Hallitus on myöntänyt osan vakavista virheistä itsekin liittyen vaikka tuohon, että porukkaa ei laitettu karanteeniin eikö seurattu mitenkään epidemia - alueilta tullessa.
Eduskunnassa oli nostettu välikysymyksillä huoli siitä miten Suomi on varautunut tukevaan epidemian, mutta en tiedä mitä niille tapahtui.
Hallitus reagoi hitaasti. Se, että he ovat seurailleet tilannetta, tammikuusta asti ei auta jos toimia olisi tarvittu jo paljon aiemmin kuin mitä tekivät. Seurailu ei riitä.
Myös viestinnässä epäonnistuttiin. Vähintään kuukausi aiemmin olisi pitänyt aloittaa säännöllinen hallituksen viestintä ja informointi asiasta. Oli kauheaa katsoa kuinka kaikki torpedoitiin "ei ole hallituksen asia"
Itse kolme kuukautta sitten kysyin apteekista, että miten käy lääkkeiden saatavuuden kanssa koronaviruksen vuoksi ja kehoittivat ottamaan kolmen kuukauden lääkkeet ja niin otin. Tammikuussa tuli tilattua jo hengityssuojaimia ja maskeja, hankittua lääkkeitä ja kotivara. Ulkomaista tiedotusta WHO :ta ja ECDC:tä piti seurata kun Suomessa oli asian suhteen täysin hiljaista.
Niin aina.
Vierailija kirjoitti:
Luoja varjele jos tämä olisi tapahtunut sen edellisen pölkkypää-hallituksen aikana!
Hiljaa on ollut kùin kusi sukassa.
Kommentoija taisi tarkoittaa Sipilän hallitusta. Se hallitus ja koronakriisin hoito, mikä kauhukuva!
Tämä Sannikka on kyllä hieman kyseenalainen mediapersoona.
Puhettakaan ex-paristaan, Sukkolasta, joka on varsinainen kaappipersu ja antifeministi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljaa on ollut kùin kusi sukassa.Kommentoija taisi tarkoittaa Sipilän hallitusta. Se hallitus ja koronakriisin hoito, mikä kauhukuva!
Edellistä hallitusta veti pölkkypää-Rinne
Ei.Nyt.Aleta.Mitään.Spektaakkeleja.Tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljaa on ollut kùin kusi sukassa.Kommentoija taisi tarkoittaa Sipilän hallitusta. Se hallitus ja koronakriisin hoito, mikä kauhukuva!
Niin, sipilä olis jo ajettu maanpakoon, jos olisi sählännyt samoin kuon marin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Sannikka on kyllä hieman kyseenalainen mediapersoona.
Puhettakaan ex-paristaan, Sukkolasta, joka on varsinainen kaappipersu ja antifeministi.
Ollut joo, tänään veti hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ei.Nyt.Aleta.Mitään.Spektaakkeleja.Tässä.
Jätetään spektaakkelit muille