Jos voisit hankkia kotiisi nyt ihan mitä tahansa, mitä hankkisit?
Kommentit (697)
Vierailija kirjoitti:
Luonnollista kokoa olevan kreikkalaisen jumalan patsaan.
Hyvä idea. Suomessa käytetää sisustuksessa hirveän vähän patsaita. Mulla on yksi eläinpatsas (niitä isoja, ,joita oli joskus 1970- luvulla (tiikereitä ja pantereita esim) ja yksi kipsipatsas.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun on kevät, eniten suunnittelen terassin laittoa kauniiksi. Aion hankkia ruukkukukkia ja amppeleita ja tehdä kauniin kesäkeitaan kahvittelua ja grillailua varten.
JOO, ja uusi upea grilli terassille tekisi terää!
Sellaisen hyvän ison sängyn missä on hyvät patjat. Makaisin siellä pötköllään raajat rastiasennossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokopuuta olevan vaatetelineen, ruskea, makuuhuoneeseen. Maksaa n. 349. Olen sen jo katsonut, mutta en ole saanut aikaiseksi tilata. Rahasta ei kyse, vaan saamattomuudesta...
Tarkka siitä, millainen pitää olla, koska olohuoneessa kukkapenkki ja työpöytä samaa tyyliä.
Niin ja lisäksi työtuoli kotiin. Sellainen kunnon.
Toimisto onkin jo toisen ketjun aihe.
Kiinnostaisi tietää, että mitä teet sillä vaatetelineellä makuuhuoneessa?
Olen asianajaja ja lähes aina aamuisin kiroan sitä, että työvaatteet kaapissa ja sitten kiireessä niitä etsin. Ja taas kiroan. Saisi illalla telineeseen seuraavan päivän vaatteet nätisti.
Jos etäpäivä, niin sitten ne vaatteet mytyssä tuolilla tai lattialle heitettynä.
Eli. Ihan järjestyksen ja selkeyden vuoksi. En tarkoita naulakkoa, vaan sellaista, mihin esim. paitapusero, jakku ja hame. Korkeus vähän päälle 1 m
Terassille uuden markiisin. Tohon raha on kyllä valmiina, mutta koitetaan etsiä sillä diillillä, että vanhan mekanismia sais vielä korjattua, kangas vaan uusiksi. Suht tyyristä kuitenkin moinen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokopuuta olevan vaatetelineen, ruskea, makuuhuoneeseen. Maksaa n. 349. Olen sen jo katsonut, mutta en ole saanut aikaiseksi tilata. Rahasta ei kyse, vaan saamattomuudesta...
Tarkka siitä, millainen pitää olla, koska olohuoneessa kukkapenkki ja työpöytä samaa tyyliä.
Olen asianajaja ja lähes aina aamuisin kiroan sitä, että työvaatteet kaapissa ja sitten kiireessä niitä etsin. Ja taas kiroan. Saisi illalla telineeseen seuraavan päivän vaatteet nätisti.
Jos etäpäivä, niin sitten ne vaatteet mytyssä tuolilla tai lattialle heitettynä.
Eli. Ihan järjestyksen ja selkeyden vuo
OK, ehkäpä tuossa sinun tapauksessasi olisi ideaa.
Tunnen rouvan joka osti vaatetelineen makkariin, nyt huone muistuttaa vaatekauppaa. Miestä harmittaa kun mh on täynnä vaimon vaatteita.😳
Olen heikkona mattoihin, tekisi taas mieli ostaa uudet. Tiedättekö, ottaako SPR:n Kontti vastaan siistejä lähes uudenveroisia mattoja?
Uusi mekanismituoli. Vanhasta on mennyt rikki se mekaniikka, täytyy käsin kiskaista jalkaosa esille😕.
Varaa olisi kyllä ostaa mutta ajattelen että välttääpä tuokin kun kuitenkin jotenkin toimii.
Pakastearkun täynnä pakasteruokia. Ruuasta pulaa koko perheellä.Poika ja tyttäret saava onneksi koulupäivinä varmasti syödä. Jotai tuotavaksi kotiinkin.
Pihalle lasinen "kasvihuone", jossa voisi sekä aikaistaa että jatkaa kesää.
Ison akvaarion, johon tulee esimerkiksi leväbarbeja, haarniskamonneja, partamonneja, juovaokamonni, tulipyrstö ja sitten vielä joku sopiva parvikala tai pariskunta kirjoahvenia.
Kissan ja tuleekin viikon päästä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli. Ihan järjestyksen ja selkeyden vuo
Yhdellä luokkakaverilla joskus 70-luvulla oli mielenkiintoinen koti: makuuhuoneet olivat pieniä, eipä juuri muuta mahtunut kuin sänky ja vaaterekki, missä päivän käyttövaatteet. Muut vaatteet olivat isossa koko perheen vaatehuoneessa saunan lähellä. Sieltä saunan tai suihkun jälkeen (likaiset pesuun "kootusti", eikä monen makuuhuoneen lattioille, helpotti pyykkihuoltoa!!!) puhdasta päälle ja illalla rekkiin odottamaan seuraavaa päivää. Kotitehtävä tlapset tekivät yhdessä perheen takkahuoneessa, ei siis olohuoneessa. Mielestäni hyvä järjestely ja järkevää neliöiden käyttöä, nukkuessa ihminen kun ei tarvitse 1x2 metriä enempää tilaa, paitsi amerikkaiset...
Vähän meni aiheen ohi, itse en keksi juuri nyt mitään, mitä tarvitsisin tai haluaisin. Uudet tapetit, mutta eivät ole aiheen mukaisia sisustustavaroita...
Kotikuntosali. Nostolava, muutama sata kiloa levyjä ja pari hyvää tankoa + yhdistelmä räkki. Niillä pääsisi pitkälle.
Ja näyttävät sisustuksellisestikkin ihan törkeen hyviltä.
Uuden sohvan, oikein sellaisen haaveilemani.
Kaikki uusiksi!