Jos voisit hankkia kotiisi nyt ihan mitä tahansa, mitä hankkisit?
Kommentit (697)
Uusi terassi kesäksi olisi kiva.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon äänieristykset
Tämä. Äänieristys parastaisi valtavasti useimpien kerrostalossa asuvien elämää. Etenkin, jos talossa on kovin levotonta ja yöllä ei saa nukkua. Olen kuullut, että tässä on puutteita jopa uudemmissa taloissa. Toinen tärkeä asia on sitten, että kotona ei tarvitse palella talvella.
Nainen-64 kirjoitti:
Toimiva pesukone ois kiva ylläri. Edellinen, kaverilta saatu päätti lopettaa toiminnan ja nyt olen käsipyykännyt pari viikkoa. Pitäisi etsiä Stadista joku itsepalvelupesula, siihen asti kunnes saan rahat kasaan uutta konetta varten. Velaksi en osta.
Helsingissä on itsepalvelupesula ainakin Topeliuksenkadulla kirjaston lähellä ja Triplassa. Näitä käytän välillä.
Nuoren ja komean rakastajan.
N41
Vierailija kirjoitti:
Thai vaimon pitämään huolta kodista ja minusta.
Todennäköisesti hän taas odottaa sinulta hyvää kohtelua, ainakin siinä vaiheessa, kun yhteen muutosta on kulunut vuosi. Ja tietenkin kutsut viisumilla käymään hänen sukulaisiaan, jotka ikävöivät häntä ja joita hän ikävöi. On hyvä varautua myös siihen, että hän jossain vaiheessa tutustuu Suomessa asuviin maanmiehiinsä ja haluaa viettää aikaa uusien ystävättäriensä kanssa. Olosi saattaa olla vähän ulkopuolinen, kun he puhuvat keskenään omaa kieltään. Eräs tuttava valitteli tätä joskus.
juoksumaton. Siit oon haaveillut mut ukko ei tykkää et ostettais.
Kaksi lisä huonetta jossa toisessa on iso ikkuna ja sellainen ikkunalauta jolla istua ja toisessa parveke sisäpihalle, jossa puita.
Vierailija kirjoitti:
Samsungin 98 tuumaisen telkun 14 999 €. En tosin hanki kun ei autokaan ole maksanut noin paljon.
Oi, tuolla summalla pääsisi jo eroon luottokorttiveloista ja pääsisi lomamatkalle omassa maanosassa ja vielä jäisi rahaa säästöön talon putkiremonttia varten.
Käärmeen joka pelottelis pois ei toivotut vieraat.
Hästensin ison sängyn, jonkun megaluxusökymallin :)
En ainakaan sellasia hirveitä tuunattuja jäätelötikku lipastoja.
Alkuperäinen oli paljon kauniimpi.
Kaikki pitää pilata tuunaamalla nykyään.
Surku.
Maitolehmän, haulikon, kuteja, maakellarin, hedelmä,- ja erityisesti pähkinäpuita. Jos nyt sen olis pakko olla talon sisälle tuleva sisustusasia niin lasketaanko kangaspuut?
Laittasin kokoomuslaisista maton kuraeteiseen jonne voisi pyyhkiä jalat,kun ei heistä muuhun ole...
10e tuntipalkka. Olen kolket ja palkat on aina menneet vuokriin. Mitään ei jää säästöön. Oma sänky olisi kiva olla...
Vierailija kirjoitti:
Nuoren ja komean rakastajan.
N41
Missä pitäisit sitä, takan edessä karvalankamatolla, sängyssä vai sohvalla? Sisustusesineestä kun on kyse.
Samsungin 98 tuumaisen telkun 14 999 €. En tosin hanki kun ei autokaan ole maksanut noin paljon.