Jos voisit hankkia kotiisi nyt ihan mitä tahansa, mitä hankkisit?
Kommentit (697)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoren ja komean rakastajan.
N41
Missä pitäisit sitä, takan edessä karvalankamatolla, sängyssä vai sohvalla? Sisustusesineestä kun on kyse.
Pääosin sängyssä. Voisi se sohvalla ja lattiallakin välillä olla. Tai kylpyhuoneessa. Ehkä jopa autossa. Kaikki käy :)
N41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoren ja komean rakastajan.
N41
Missä pitäisit sitä, takan edessä karvalankamatolla, sängyssä vai sohvalla? Sisustusesineestä kun on kyse.
Juu, nämä on tympeitä nämä muka-nokkelat vastaukset.
Aina jotain seksiin liittyvää tai sitten ne Marinin-hallitus, persut, verotus alemmas, kadonnut vyötärö yms. kommentit vaikka selvästi kysytään sisustusesinettä. Tai mieluisinta joululahjaa, pelottavinta unta, ruminta huonekalua...niin eiköhän joku nokkela-niilo hönkäise että "mieluisin joululahja? Joo se kun kuulin seinän takaa kun naapuri painoi eukkoaan ja lätinä kuului.".
Yläkerran lattia uusiksi ja nojatuolit.
Sohvan ja nojatuolin uudet pehmusteet ja verhoilu niihin.
Juuri nyt tarvitsisin pari kukkaruukkua. Aarikan nuppu-ruukku olisi kiva. https://www.aarikka.fi/cdn/shop/products/aarikka_aw_22_12_B7653_B7512_B…
Kokopuuta olevan vaatetelineen, ruskea, makuuhuoneeseen. Maksaa n. 349. Olen sen jo katsonut, mutta en ole saanut aikaiseksi tilata. Rahasta ei kyse, vaan saamattomuudesta...
Tarkka siitä, millainen pitää olla, koska olohuoneessa kukkapenkki ja työpöytä samaa tyyliä.
Niin ja lisäksi työtuoli kotiin. Sellainen kunnon.
Toimisto onkin jo toisen ketjun aihe.
Olen haaveillut vaaleasta nahkaisesta kulmasohvasta. Mietin vaan raaskinko ostaa, myös siisti käytetty kävisi.
Nyt kun on kevät, eniten suunnittelen terassin laittoa kauniiksi. Aion hankkia ruukkukukkia ja amppeleita ja tehdä kauniin kesäkeitaan kahvittelua ja grillailua varten.
Kaksi parolan rottingin riippukeinua 🤩
Taidetta. Olen etsiskellyt vanhaa, kookasta öljyvärityötä. Taidehuutokaupoista olen tehnyt hyviä löytöjä kohtuuhintaan.
Vierailija kirjoitti:
Kokopuuta olevan vaatetelineen, ruskea, makuuhuoneeseen. Maksaa n. 349. Olen sen jo katsonut, mutta en ole saanut aikaiseksi tilata. Rahasta ei kyse, vaan saamattomuudesta...
Tarkka siitä, millainen pitää olla, koska olohuoneessa kukkapenkki ja työpöytä samaa tyyliä.
Niin ja lisäksi työtuoli kotiin. Sellainen kunnon.
Toimisto onkin jo toisen ketjun aihe.
Kiinnostaisi tietää, että mitä teet sillä vaatetelineellä makuuhuoneessa?
Vierailija kirjoitti:
Taidetta. Olen etsiskellyt vanhaa, kookasta öljyvärityötä. Taidehuutokaupoista olen tehnyt hyviä löytöjä kohtuuhintaan.
Wau! Aina ihmettelen, miten edullisesti ns nimettömiä vanhojakin töitä saa huutokaupoista. Edullisemmin kuin Ikeasta jotain painokuvia. Sitten ihmiset kuitenkin sisustaa niillä painokuvilla.
Kaapinovet vaihtaisin joka paikassa uusiin ja laadukkaisiin. Edellisellä omistajalla oli halpismaku, eli sellaista geneeristä valkoista, jo hieman hilseilevää, kuvotusta joka paikassa.
Ostaisin hyvän kahvikoneen, sellaisen joka jauhaa pavut ja jolla voi valmistaa erilaisia kahveja. Maksaa monta sataa euroa kyllä...
Keittiön ja kaikki kaapit sekä lattiat.
Mukava kysymys.
Minulla on pienehkö uus-rokokoo sohva, tiilenpunaisella kuviosamettiverhoilulla.
Mutta haluaisin samanlaisen mutta sinisen ja sileällä sametilla.
Ja hienomman näköiset lukulamput sängyssä lukemista varten.