Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä ammatissa et voisi olla?

Vierailija
08.05.2020 |

?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa ammatti mihin liittyy esiintymistä, mulla on sosiaalisten tilanteiden pelkoa :D

Vierailija
22/59 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri, jalkahoitaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi olisi luetella ne ammatit, joissa voisin olla

Vierailija
24/59 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimiin tai kasveihin liityvät työt, koska en ole niistä kiinnostunut. Näppäryyttä vaativat työt, koska olen kömpelö. Ulkonäköön keskittyvät työt, koska en saa niistä riittävästi sisältöä.

Vierailija
25/59 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teurastaja, koska olen vegaani.

Miksi vegaanius tämän estää. Meillä on sairaalan labrassa jehovantodistaja, joka kieltäytyy verensiirroista, mutta kuitenkin ristaa veriä verensiirtoja varten ongelmitta.

Vierailija
26/59 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään.

Vierailija
27/59 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teurastaja

Mikään missä istutaan koko päivä tai tuijotetaan konetta 8-16.

Vierailija
28/59 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumisautoilija.

Varmasti maailman eniten karskiutta vaativa työ.

Vierailija
29/59 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi. Ei kestäisi hermot noiden narkkien ja rikollisten kanssa. Veisin ne saunan taakse.

Vierailija
30/59 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatri

Vierailija
31/59 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fi  moderaattori. 

Vierailija
32/59 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hoitotyö millä tasolla tahansa ja suora asiakaspalvelu. Jos olis pakko, niin kai sitten, mutta ennemmin mansikanpoimintaan. Olen ollut sekä asiakaspalvelussa, mansikanpoiminnassa, että raskaassa tehdastyössä. Näistä asiakaspalvelu kamalinta. Nykyään suunnittelijana, vähän asiakkaita ja itsellä tarvitsee hoitaa niitä kontakteja vain vähän. Hoitotyö vai asikaspalvelu, kumpi pahempi, en osaa sanoa.

33/59 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys. Vaikka arvostan pelastustyöntekijöitä, en haluaisi olla palomies. En myöskään haluaisi olla ravintolan tarjoilija. Baarinhoitaja ehkä voisin kuitenkin olla.

Vierailija
34/59 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään työn raskaan raataja. Harmikseni fysiikkani rapistuu vuosi vuodelta, enkä ponnistelemallakaan pääsisi enää entisiin voimiin, niin että voisin toimia esim. viheralueiden rakentajana tms. puskajussina. Sääli sinänsä, sillä unelmani olisi että työ olisi juuri sen verran fyysistä, että voisin syödä mitä ja miten haluan eikä työpäivien jälkeen tarvitsisi enää vääntäytyä mihinkään salille tai zumbapumppibody-tunnille.

Lääkäri. Saisin varmaan hermoromahduksen siitä, että miettisin, että apua kuoliko se nyt kun en määrännyt flunssaan röntgeniä, tippaa ja kipsausta.

Opettaja. Siis osaan kyllä puhua ja kai ihan mukaansatempaavastikin, mutta kenenkään pentuja en ala ojentamaan. Enkä ala "sopeuttamaan" tai "sensitiivistämään" opetustyyliäni mihinkään muuhun kuin suomalaiseen kulttuuriin sopivaksi. Eihän siinä mitään muuta ehtisi tehdäkään.

Millään lailla politiikan ja/tai julkisuuden kanssa välittömästi tekemisissä. Vaikka yhteiskunnallinen vaikuttaminen kiinnostaakin (käyn äänestämässä, olen aktiivinen kansalaisaloitteiden tekijä ja kannattaja, käyn marsseilla ja mielenosoituksissa...), niin mikään hinta ei ole riittävän suuri yksityisyydestäni. Mieluummin yritän vaikuttaa taustalla ns. harmaana eminenssinä. Kammoksun mm. instabeibejen elämäntyyliä, en siksi että naisen paljas iho erityisemmin häiritsisi, vaan siksi etten suurin surminkaan suostuisi myymään yksityisyyttäni. Samoin politiikassa varmaankin ratkeaisin harmistuksesta sen takia, että yksinkertaisista asioista pitää tapella joidenkin pässinpäiden kanssa.

Lastensuojelu- tai päihdetyöntekijä. Olen ihan varma, että yhtäältä surulliset elämänkohtalot survoutuisivat liian tiukasti aivopoimujen väliin, ja toisaalta voisin turhautuneisuuttani jopa suuttua joillekin asiakkaille (vaikkapa päihdevanhemmille), jotka eivät kymmenistä ellei sadoista tilaisuuksista huolimatta saisi asioitaan korjattua edes marginaalisesti parempaan suuntaan. Ja kierre jatkuu.

Tässä muutamia. Olen toimistotyöläinen tossunkuluttaja, mutta pienestä palkastani tuen kyllä niitä järjestöjä ja tahoja, jotka yrittävät parantaa maailmaa minulle tärkeillä elämänaloilla. Ja eipä siitä mitään tulisikaan, jos hyväntekeväisyys- yms. tahoilla olisi vain työntekijöitä eikä yhtään käyttövaroja. Rahaakin (siis lahjoituksia) tarvitaan.

Vierailija
35/59 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhustenhoito. Olen lähihoitaja ja jätin työni, koska en vaan kykene sitä tekemään. Niin vastenmielistä jatkuvaa ulosteiden kanssa veivaamista.

Vierailija
36/59 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappi, poliisi, ensihoitaja, asianajaja

Vierailija
37/59 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri, kätilö, sairaanhoitaja tms jonka pitää työntää kädet toisen alapäähän. Hyi.

Vierailija
38/59 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään sellaisessa missä palkasta käteen jäisi kuukaudessa alle n. 4000 €. Ei riittäisi elämäntyylini rahoittamiseen. Onneksi olen nykyisin hyvässä duunissa mistä ajoittain jopa tykkään vaikka perusluonteeltani muuten melko laiska olenkin. M50

Tähän mennessä 12 kateellista persaukista on alapeukuttanut. Olisitte kuunnelleet koulussa kun annettiin ilmaista opetusta sekä nähneet vähän vaivaa oman hyvinvointinne ja taloutenne eteen niin ei tarvitsisi kadehtia.

Vierailija
39/59 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruumisautoilija.

Varmasti maailman eniten karskiutta vaativa työ.

Kuinka niin? Maailman ainoa ammatti, jossa kukaan ei tule valittamaan mistään.

Vierailija
40/59 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa en tahtoisi olla töissä. Olen ammatiltani hoitaja mutta työskentelen ennemmin palvelutaloissa laitosmaisten ympäristöjen sijaan joissa työasut ahdistavia