WHO:n neuvonantaja: "Ruotsin tilanne paras koko maailmassa”
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/43bb8f98-e023-4b30-9040-f5d1849c… kertoo meille mm. seuraavaa:
– Yhteiskunnan sulkeminen vähentää leviämistä, sen huomaamme Ruotsissakin. Toimenpiteillä on vaikutusta, mutta ne vain siirtävät tapauksia tulevaisuuteen. Ainoa asia, joka voi muuttaa sitä, olisi rokotteen saaminen, Giesecke toteaa DN:lle.
Hänen mukaansa kaikki ihmiset tulevat sairastumaan koronavirukseen ”ennemmin tai myöhemmin”. Tämän vuoksi Ruotsin tilanne on hänen mielestään ”paras koko maailmassa”.
– Katso vaikka Uutta-Seelantia. Siellä viranomaiset aikovat eliminoida koko viruksen, ja tulevatkin onnistumaan. Mutta mitä he tekevät sitten? Kaikkien Uuteen-Seelantiin matkustavien pitää istua kaksi viikkoa karanteenissa Aucklandin lentokentällä, ja jos hyvää rokotetta ei saada, voivat he joutua tekemään niin vuosikymmenten ajan, Giesecke ihmettelee.
Suomi, Norja ja Tanska tulevat vuoden kuluttua olemaan koronaviruskuolintilastoissa tasoissa Ruotsin kanssa.
Kommentit (67)
Eipä ole WHO näyttänyt antaneen kovin paljon painoarvoa ruotsalaisen ”neuvonantajansa” Johan Giesecken ”neuvoille”, sillä WHO:n linja on ollut alusta asti ja on edelleen aivan päinvastainen.
WHO vastusti Trumpin matkustusrajoituksia, jotka pelastivat tuhansien hengen. WHO sanoi, ettei tartu ihmisestä toiseen. Suunnilleen kaikki alkupään lausunnot myötäilivät Kiinan salailulinjaa.
Onkohan Ruotsi antanut juuri lahjoituksen who:lle.
Suomeakin kehuttiin ylimääräisen lahjoituksen jälkeen.
Mutta pääjohtaja ei kehtaa kehua ruotsia, koska Ruotsi ei tee who:n neuvojen mukaan. Siksi on etsitty mystinen neuvonantaja kehumaan.
Tämä on minun päätelmäni
Tämä einarihan oli ennen Tengeliä Tengelin paikalla, nyt eläkkeellä. No onko ihme että julistaa jotta minun virastossa ei virheitä tehdä?
JätkäLahest kirjoitti:
Pelkomammojen mukaan korona on sama kuin saisi kuolemantuomion.
Vuonna 2021 Ruotsissa ei ole siis enää yhtään ihmistä elossa... siis hysteerikkojen mukaan.
Yritäpä joskus ”keskustella” ilman olkinukkeja.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaisissa on aina ollut tavallaan vikaa.. se että he ovat olleet hyvin onnekkaita "hannuhanhia"
Tällä kertaa heissä tulee olemaan ihan fyysista vikaa ja vammautumista eniten maailmassa. Lycka Till.
Sars - Cov - 2
Mihin sinun ennustus perustuu?
Huvittavaa kuinka kaupan kassoilla työskentelevät jne kuvittelevat tietävänsä enemmän kuin virologit.
Ööö Ruotsalainen, Tukholman Karoliinisen instituutin asiantuntija, joka myös eräs WHO:n neuvonantajista, sanoo että Ruotsin tilanne paras koko maailmassa?
Milloin joku ruotsalainen ei olisi sanonut että Ruotsi on paras koko maailmassa?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä tuo ”WHO:n neuvonantaja” on, mutta ainakin hän puhuu täysin WHO:n linjan vastaisesti.
Ruotsalainen Tegnellin oppi-isä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta pääjohtaja ei kehtaa kehua ruotsia, koska Ruotsi ei tee who:n neuvojen mukaan. Siksi on etsitty mystinen neuvonantaja kehumaan.
Tämä on minun päätelmäni
Paitsi että Suomea kehui WHO:n pääjohtaja itse, Ruotsia joku WHO:ssa työskentelevä ruotsalainen.
Naurattaa hirmuisesti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaisissa on aina ollut tavallaan vikaa.. se että he ovat olleet hyvin onnekkaita "hannuhanhia"
Tällä kertaa heissä tulee olemaan ihan fyysista vikaa ja vammautumista eniten maailmassa. Lycka Till.
Sars - Cov - 2
Huvittavaa kuinka kaupan kassoilla työskentelevät jne kuvittelevat tietävänsä enemmän kuin virologit.
Ota selvää, mitä tämä virus tekee kehossa. Tuhoja se tekee.. tukoksia sekä valtimoissa että laskimoissa, joka on hyvin poikkeuksellista. Toipuminen kestää kauan, eikä ole näyttöä siitä että toipuminen olisi täydellistä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on minun päätelmäni
Tuo mystinen neuvonantaja on siis ruotsalainen Tegnellin edeltäjä. Varmasti hänelläkin on näppinsä vahvasti mukana Ruotsin kuolleisuusennätyksiä rikkovassa linjassa.
Eivät virologitkaan voi tietää, miten tämä virus todella käyttäytyy lopulta. Se on aivan uusi uhka, joten voidaan kaikki vaan arvailla miten tässä käy.
Vierailija kirjoitti:
JätkäLahest kirjoitti:
Pelkomammojen mukaan korona on sama kuin saisi kuolemantuomion.
Vuonna 2021 Ruotsissa ei ole siis enää yhtään ihmistä elossa... siis hysteerikkojen mukaan.
No 15% tartunnan saaneista kuolee. Alkaa olla jo aika isot prosentit.
No eikä kuole. Kuolleisuusprosentteja on vaikea laskea, kun ei tiedetä sairastuneiden määrää. Esim Suomen tartuntaluvut voi kertoa kymmenellä, niin ollaan ehkä lähellä totuutta. Suomessa on nyt 5738 todettua tartuntaa ja kuolleita 260 eli näidenkin lukujen mukaan laskettuna prosentiksi tulee 4,5.
WHO viivytteli pandemiailmoituksen kanssa vielä, kun merkit olivat ilmiselvät.
Pulju puhuu täyttä paskaa joka kerta ja yrittää nyt kehua Ruotsia, jonka taloudelloset kolhut ovat toistaiseksi vähäisimmät.
Kukaan ei tiedä, kuinka virus muuntuu ja immuniteetti rakentuu
Vierailija kirjoitti:
Ööö Ruotsalainen, Tukholman Karoliinisen instituutin asiantuntija, joka myös eräs WHO:n neuvonantajista, sanoo että Ruotsin tilanne paras koko maailmassa?
Milloin joku ruotsalainen ei olisi sanonut että Ruotsi on paras koko maailmassa?
Ruotsalainen ei puukota omiaan selkään, vaikka kyse olisi keskitysleireistä.
Onpa hyvä että suomessakin on vihdoin siirrytty WHO:n suosituksia noudattamaan ja otettu käyttöön Ruotsin linja.
Niin näyttää olevan ”paras tilanne” kuolleiden määrästä päätellen.
Voi hyvää päivää.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa hirmuisesti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sars - Cov - 2
Ota selvää, mitä tämä virus tekee kehossa. Tuhoja se tekee.. tukoksia sekä valtimoissa että laskimoissa, joka on hyvin poikkeuksellista. Toipuminen kestää kauan, eikä ole näyttöä siitä että toipuminen olisi täydellistä.
Unohdit mainita että 95% ei edes huomaa saaneensa koko virusta tai sitten se vastaa flunssaa. Fakta.
No mä olen ollut tuota mieltä alusta lähtien. Tämä muun maailman meininki on ihan hullua. Miten kauan me pidetään vanhemmat ihmiset kotona? Mitä tämä hullutus maksaa yhteiskunnalle ja kuka ihme tämän maksaa? Meidän lapset sitten aikanaan tai lastenlapset. Ai niin, eihän nykyihmiset enää hanki lapsia, kun on niin paljon kivempaa elellä itselleen. No, rahaa ei ole vanhustenhuoltoon tulevaisuudessa tätäkään vähää kuin nyt, joten aika ankeat ajat odottaa senkin suhteen.
Minä en ole välittänyt koronasäännöistä yhtään mitään. Ja onneksi ystäväpiirissä ja suuri osa sukulaisista ajattelee samalla tavalla. Normaalisti oon tehnyt töitä, kyläilty on tavallistakin enemmän, ulkoiltu ja liikuttu. Kokoonnuttu porukalla (yli 10 henkeä) viettämään saunailtoja, karaokea laulamaan, joogaamaan, jumppaamaan. Olen käynyt tavallista useammin hierojalla, luontaishoidoissa, kampaajalla, joka paikassa mikä on ollut auki. En pelkää. Ne, jotka kuuluu riskiryhmään, eristäytyköön jos haluaa.
Sars - Cov - 2