Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muijan synttärit

Vierailija
14.05.2008 |

Joo, tässä yksi vinkki: ala suhtautua vaimoosi aivan uudella tavalla, ihan ensin voit lopettaa tuon muijittelun, se ei kuulosta puolisoaan arvostavan miehen kielenkäytöltä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaa Käytöksen Kultaisen Kirjan niin sehän ajattelee että se on huonokäytöksinen.

Vierailija
2/6 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ostaisin synttärilahjaksi. Olisko naisilla vinkkejä mikä olisi kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vähän tullut ideoita että taitaa vaimo jäädä ilman lahjaa. Oletteko te ostaneet jotain tuhmaa lahjaksi

Vierailija
4/6 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- lahjakortti alusasuliikkeeseen ainakin 200€ ->

- kosmetologille lahjakortti

- hajuvettä

- kultaa ja timantteja

- isomunainen kolmaspyörä

Vierailija
5/6 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on vaan söpöö kun mun mies sanoo mua sen muijaks tai tytöks ym.

Ne on sellasia hellittelynimiä, ihan niinkun mä saatan sanoo miestä äijäks tai isännäks. Herran jumala kun osaa ollan herkkänahkaista porukkaa.

Mutta ap:lle. Sinä itse tiedät miestä naisesi tykkää, ja millainen hän on.

Täällä on tosi vaikea nauvoa. Jos naisesi on estoinen, uskovainen, seksiäpelkäävä tai muuta, ei kannata mitään kolmenkymmenen sentin jellydildoa lahjaksi antaa.

Jos taas tykkää rajusta menosta, seksileluista ym. niin tuo voi olla hyväkin lahja.

Jotkut naiset voivat todella loukkaantua saadessaan seksilelun mieheltään, kun odottavat timanttisormuksia ja kynttiläillallisia. Minä taas itse olisin onnellinen, jos mieheni ostaisi minulle jotain tuollaista persoonallista, josta tietää minun nauttivan.

Luultavasti luulen kuitenkin että jokainen nainen arvostaa eniten sitä, että he huomaavat miehen ajatelleen juuri häntä lahjaa ostaessaan. Että lahjaan on oikeasti uhrattu ajatuksia, ja se ei ole mikään kliseinen, vaan nimenomaan tälle yhdelle tärkeälle naiselle tarkoitettu.

Vierailija
6/6 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tuskin kukaan nainen pahastuu jos hankit lahjakortin alusvaateliikkeeseen tai kauneushoitolaan. on kuitekin hyvä muistaa että ostaa sit sellasella summalla sen lahjakortin, millä saakin jotain, alusvaateliikkeet 100 eur -ylöspäin, kauneushoitoloista voi kysyä vaikka jonkun hyvän lahjapaketin valmiiksi. tai ainahan voit hankkia vaikka liput jollekin keikalle, josta muijasi tykkää :) tai jos menee liian hintavaksi niin vie syömään ja elokuviin! ja johonkin muualle ku mäkkäriin :D