Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin kelan virkailija väittää ettei mulla ole

Vierailija
08.05.2020 |

Mukamas toimintakyky heikentynyt! Se on ollut heikentyneenä vuosikymmeniä.
En jaksa tiskata kuin pari lautasta kerralla ja kattiloita saattaa olla kuukausia tiskaamattomana pöydän reunalla, en jaksa nostaa lattialta mitään jos sinne jotain putoaa.
En jaksa siivota kuin aniharvoin ja vain osan. Petivaatteet roikkuu miten sattuu, en jaksa laittaa lakanoita ym.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs ne kattilat ovat siihen pöydälle likaisina kertyneet? Ruokaa olet kuitenkin jaksanut tehdä....

Vierailija
42/45 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs ne kattilat ovat siihen pöydälle likaisina kertyneet? Ruokaa olet kuitenkin jaksanut tehdä....

En nyt nälkään aio kuolla, se on se hengissäselviämisen tarve nro 1.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattilat kannattaa tiskata näin, ensin liotusvesi pois, sitten hiero tiskiaineella, lavuaariin tulppa, huuhdo, siinä tiskivesi muita astioita varten.

Minä taas tykkään siivota, eilen aloitin lieden puhdistuksen alakaapista, tänään siirsin ja puhdistin seinän ja lattian takaa, myös uunin. 

Vierailija
44/45 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minulta amputoitiin toinen jalka joku vuosi sitten niin Kelan lääkäri väitti että voin hyvin käyttää molempia jalkoja näkemättä minua kertaakaan. Asian kanssa sai sitten tapella ainakin puoli vuotta ennen kuin Kela taipui lopulta uskomaan minulle sossusta palkattua asianajajaa ja tuomarin päätöstä ettei minulla ole toista jalkaa.

Vierailija
45/45 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon järkyttynyt näistä kommenteista. Miten pihalla ja ymmärtämättömiä ihmiset ovet masennuksesta!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän