Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mista tietaa, etta on oikeasti vauva-kuumeinen? Milta pitaa tuntua etta voi vakuuttua todella haluavansa lapsen eika vain miettivansa asiaa?

Vierailija
04.07.2006 |

Asiasta on juteltu jonkin verran, enkä osaa vaan muodostaa mielipidettäni. Toisaalta joo, mutta toisaalta taas arveluttaa. Tuntuu että monien syiden takia nyt, mutta yhtä monien takia myös vasta parin vuoden päästä. Tuleeko tähän sekavuuteen koskaan tai jossain vaiheessa jokin varmempi olotila?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kohdalla jonkinlainen " vauvakuume" tuli vasta sitten, kun aloimme yrittää lasta. silloin, kun ei tärpännytkään heti eikä moneen kuukauteen. sitä vaan yhtäkkiä huomasi itkevänsä vessassa kun kuukautiset alkoivat taas. silloin kaikkialla näkyi vauvamasuja ja onnellisia vaunuja työntäviä äitejä.

mut en sanois sitä siltikään aidoksi vauvakuumeeksi. en ole sitä potenut aiemmin enkä silloinkaan todella. se oli vaan sitä kun niin kovasti halusi jotain asiaa eikä se onnistunutkaan, kuten oli ajatellut.

meillä oli juuri noita samoja pohdintoja, onko nyt hyvä aika vai parempi vasta myöhemmin. lopulta tulimme siihen johtopäätökseen, että koska selvästi haluamme lapsen, on paras aika ryhtyä hommiin. ja aikamme yritettyä tulin raskaaksi ja jotenkin asiat vaan loksahtivat kohdilleen niin, että ajoitus ja kaikki oli aivan täydellistä.

" Tuleeko tähän sekavuuteen koskaan tai jossain vaiheessa jokin varmempi olotila?"

mun vastaus kysymykseesi: eipä oikeastaan. arvaas mitä pohdimme nyt, kun lapsemme on vuoden vanha? joko olisi aika yrittää toista lasta vai vasta myöhemmin? mikä ikäero olisi paras? mitkä ovat ison/pienen ikäeron parhaat ja huonoimmat puolet? jne...

Vierailija
2/5 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö riitä, että haluat lapsen ja tiedät kykeneväsi olemaan kunnon vanhempi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

monen kuukauden aikana lähes joka päivä. ja sitten vaan puhuin siitä miehelleni, ja mies oli ihan sekaisin että mitähän se nyt oikeesti haluaa? sitten lähdettiin varulta apteekista ostamaan ovistestiä, vaikken ollutkaan muka ihan varma, haluanko raskaaksi. tarkkailin ovulaatiota, sitte tärppipäivänä oli " pakko" naida naksutella, vaikka miestä olis miten väsyttänyt... heh... taitaa olla aika pimahtanutta sakkia täällä liikkeellä muitakin, kuin mitä minä olin. ja kyseessä oli toinen lapsi.

nyt se toinen (3kk) tahtoo huomiota.

Vierailija
4/5 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vauvakuume on sellainen palava tunne että tahtoo vauvan. Se riittää. Haluaa lapsen. hoitaa ja rakastaa sitä. Kasvattaa ja helliä=)

Varmaan ikinä se tunne ei ole juuri niin että nyt on just oikea hetki tehdä. Ensimmäistä kun yrittää niin valmiuden tunnetta ei varmaan täydellisesti saavuta=)

T ä 23 p 2

Vierailija
5/5 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on vauva vain 10 kuukautta! Toivottavasti " vauvakuumeen" perusteella ei kukaan hanki vauvaa. Vastuu on elinikäinen, myötä- ja vastoinkäymisissä. Nainen pääsee kyllä miehestä eroon halutessaan, mutta lapsesta ei koskaan, eikä tietenkään ole tarkoituskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi