Muita joiden puoliso on väkivaltainen UNISSAAN? Rakastan miestä enkä tosiaan aio erota
Mutta inhottaa joutua selittelemään, että rakkaani ihan vahingossa tirvaisi nenän poskelle. Välillä nukun sohvalla, mutta on ihanaa nukahtaa miehen kainaloon & jutella ennen nukahtamista.
Kommentit (17)
Ex oli, yhdistin tuon levottomiin uniin esim. kerran oli ninja joka taisteli jättikarhua vastaan ja mun osa oli olla se karhu.
Se näkee jotain niin väkivaltaista unta ja eläytyy uneensa
Oma mieheni hölisee unissaan ja heiluu ja huitoo mutta harvemmin käy päälle, paitsi yhtenä yönä huusi "AVADA KEVADRA!" ja heitti minut lattialle .D
Ilmiöstä on tehty biisi. Siinä mies luulee unissaan vaimoaan mieheksi jota vastaan sitten unissaan tappelee. Tästä lohtua Ja vertaistuke elämääsi
Sellainen levoton nukkuja on hirveä unikaveri, kuorsaajakin pahempi kun ei ikinä tiedä milloin tulee kyynerpäästä tai työnnetään sängystä alas.
Terapiaa miehelle, nyt aika piankin!
Minä taas saatan alkaa hiplailemaan yms. unissani, mutta vain humalassa sammuneena. Onneksi emäntä uskoo, että teen niin vain unissani. Aika paha silti.
Meillä mies ei ole varsinaisesti väkivaltainen unissaan, vaan nukkuu niin levottomasti ja vaihtelee asentoaan, että saattaa huitaista esim. silmän mustaksi kun nostaa kädet niskan taakse...
Vaihtaisin huonetta! Enpä haluis herätä nokka poskella.
Parasomnia voi olla vaarallista kumppanille. Maailmalla tunnetaan tapauksia, joissa siitä kärsivä on unissaan tahattomasti tappanut puolisonsa.
Minä olin tuollainen huitoja, pitkin sänkyä pyörivä peitonvarastelija ja turpaan mätkijä kunnes vauvani syntyi. Mies luuli minun kuolleen, kun makasin liikkumatta samassa asennossa koko yön... kai se oli äidinvaisto mikä toimi sikeässä unessakin
Vierailija kirjoitti:
Parasomnia voi olla vaarallista kumppanille. Maailmalla tunnetaan tapauksia, joissa siitä kärsivä on unissaan tahattomasti tappanut puolisonsa.
Eikö joku ollut kuristanut vaimonsa?
Parasomniaan on hoitoa. Käske mies lekuriin, kuvaa sitä reuhumista niin saa todistusaineistoa lekurille.
Mie sohaisin suhteen alussa miestä peukalonkynnellä silmään, heräsin kun mies pomppasi hapuilemaan valoa ja piteli kättä silmän päällä, silmä veresti ja oli pahan näköinen. Suhde ei moiseen onneksi kaatunut, mutta myöhemmin mies löi miulta huulen halki huutaen ettei täällä menninkäiset hypi päälle... lisäksi ollaan molemmat kävelty yhtäaikaa unissa niin että mie heräsin saha kädessä rappukäytävästä ja mies vaatteet päällä suihkusta, kun koputelin oveen niin avasi märkä ja hämmentynyt mies. Meillä on melko mielenkiintoista tämä yöelämä....
Minun exä ei varsinaisesti käynyt unissaan käsiksi, mutta huusi ihan älyttömän aggressiivisesti unissaan, mikä tietenkin säikäytti kaikki kuulijat. Ei se sille mitään voinut eikä itse muistanut karjuneensa unissaan. Ja herättäminen oli tosi hankalaa kun ei siihen uskaltanut oikein käydä itse kiinni kun oli niin vihainen. Lopulta se kuitenkin aina heräsi kun roikuin käsipuolessa ja puhuin rauhottavalla äänellä.
Harvinainen ongelma, mutta tiedän todelliseksi. Eräs tuntemani unissaan väkivaltainen oli elänyt aika väkivaltaisen lapsuuden ja sen vuoksi aina unissaan tappeli.