Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla ongelmia Prisman verkkokaupan kanssa?

Vierailija
08.05.2020 |

Onko kenelläkään ollut näin isoja ongelmia Prisman verkkokaupan kanssa?

Tilasin 3 viikkoa sitten 4 tavaraa. Mitään ei kuulunut pitkään aikaan, eikä edes yhteydenottooni vastattu.

No nyt sitten vähän aikaa sitten tuli ilmoitus, että paketti on matkalla. Ok, ei tässä mitään, hyvä että tavarat tulevat, vaikka tulevatkin suurella viiveellä.

Tänään sitten sain sähköpostia, että 3 tuotetta on LOPPU, eikä niitä toimiteta. Tämä sen jälkeen, kun ilmoittivat, että tilaus olisi mukamas jo matkalla. Maksoin nyt 7 euroa lähetyskuluja siitä, että mulle tulee 4 tavaran sijaan yksi tuote tuolla toimituskuluilla? En voi enää perua tilausta, koska se on jo "matkalla".

Pitkät viiveet eivät mua haittaa, mutta nyt alkoi kyllä ärsyttämään. En tiedä, haluanko enää ikinä kokeilla Prisman verkkokauppaa.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla ei ole kokemuksia Prisman verkkokaupasta?

Vierailija
2/42 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemuksia nyt lähiajoilta. Joskus vuosia sitten olen tilannut ja silloin toimi hyvin.

Sinuna en lunastaisi tuota yhtä tavaraa, jos se on hinnaltaan mitätön tai saat muualta halvemmalla, kun lasket postikulut tuotteen hintaan päälle. Eivät varmaan vastaa asiakaspalautteisiin nyt mitään, kun ovat niin ruuhkautuneita, mutta kannattaa silti laittaa viesti, että sinulle olisi etukäteen pitänyt kertoa, 75 % tilaamistasi tuotteista ei ole tulossa, jolloin olisit halutessasi voinut perua yhden jäljelle jääneen postituksen. Todella huonoa asiakaspalvelua tuollainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kokemuksia nyt lähiajoilta. Joskus vuosia sitten olen tilannut ja silloin toimi hyvin.

Sinuna en lunastaisi tuota yhtä tavaraa, jos se on hinnaltaan mitätön tai saat muualta halvemmalla, kun lasket postikulut tuotteen hintaan päälle. Eivät varmaan vastaa asiakaspalautteisiin nyt mitään, kun ovat niin ruuhkautuneita, mutta kannattaa silti laittaa viesti, että sinulle olisi etukäteen pitänyt kertoa, 75 % tilaamistasi tuotteista ei ole tulossa, jolloin olisit halutessasi voinut perua yhden jäljelle jääneen postituksen. Todella huonoa asiakaspalvelua tuollainen.

Tätä ajattelinkin, että yritän yhä perua tilauksen. Jos olisin tiennyt, että saan vain yhden tuotteen niin en olisi koskaan tilannut.

Jostain syystä Prisma kuitenkin yhä mainostaa sivuillaan, että kaikkia näitä tuotteita on yhä varastossa ja mahdollista tilata, vaikka minulle sanovat, että ovat loppuneet.

Vierailija
4/42 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että on käynyt noin huono tuuri. Itse olen lähiaikoina tilannut Prismasta pariin otteeseen ja molempina kertoina sain tavarat aika nopeasti.

Vierailija
5/42 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman verkkokauppa on uskomattoman huono ja hidas. Kokeiltiin sitä useamman kerran mutta ei jaksettu leikkiä pidempää.

Sokos on myös yhtä huono. Ovatkin samaa firmaa 😀

Vierailija
6/42 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt samoin kuin aloittajalle. Jännä että verkkokaupan mukaan tuotteita on, mutta sitten ei olekkaan. Nimenomaan kuukauden päästä tilauksesta saattaa se yksi tuote tulla, minkä tilasi vain bonuksena, hetken mielijohteesta.

Vierailija
7/42 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuritalossa (4kämppää) on ravannut tänään postin pakettiauto 2 kertaa että kyll joku kulkee. Kyll nyt tyypit tilailee hulluna kotiinkuljetuksella ruokaa, apteekkitavaraa, ym ym, että voipi olla hidastunut toimitukset.  

Vierailija
8/42 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmann on myös tällainen. Tilasin sieltä huhtikuun ekalla viikolla kolme paitaa.

Yksi tuli yhdessä paketissa. Siitä viikon kuluttua tuli toinen. Kolmatta en ole vielä nähnyt.

Vierailija
9/42 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt samoin kuin aloittajalle. Jännä että verkkokaupan mukaan tuotteita on, mutta sitten ei olekkaan. Nimenomaan kuukauden päästä tilauksesta saattaa se yksi tuote tulla, minkä tilasi vain bonuksena, hetken mielijohteesta.

Tätä tosiaan ihmettelen itse yhä, että vielä on, että tuotteita on ja että 2-4 päivän toimitus, mutta sitten oikeasti näin ei ole, eikä kauppa saa edes tilattua tuotteita 3 viikon sisällä.

Miten tuolta uskaltaa mitään tilata.

Vierailija
10/42 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin eilen tilata kouluikäiselle tytölle kevyitä lenkkareita Prisman verkkokaupasta, mutta yritykseksi jäi. Kovasti oli ostohousut jalassa mutta hakutoiminnot ja sorttausmahdollisuudet on olemattomat tai epäloogiset, joten vaihdoin toiseen kauppaan. Mietin vaan että kuin voi olla isolla toimijalla noin onneton nettikauppa vuonna 2020 :O

Vierailija
11/42 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän päivitystä. Sain Prisman asiakaspalvelusta jopa 5 euron lahjakortin Prisman verkkokauppaan, mikä pitää käyttää 30 päivän kuluessa! Tämä sen jälkeen, kun ilmoittivat, ettei tilausta voi peruuttaa, koska se on jo matkalla. Tuo "lahjakortti" ei kata edes lähetyskulujani. Jää kyllä lahjakortti käyttämättä.

No, lähetin paketin tottakai takaisin. Katsotaan saanko rahojani takaisin. Noita loppu olevia tuotteita yhä mainostetaan, että on varastossa.

ap

Vierailija
12/42 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut Prismasta useamman vuoden ajan ja vain yksi kirja on jäänyt tulematta. Nytkin sain paketin 2 päivässä.

Vierailija
13/42 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä teille päivytystä taas. Palautin ostokseni ja prisma ei hyvittänyt edes lähestyskuluja (jotka johtuivat heistä itsestään).

Kiitos Prisma! EI ikinä enää teidän verkkokaupaa käytä!

ap

Vierailija
14/42 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa Prisman verkkokauppaa. Joululahja jäi saamatta. Kun tilasin tavaraa sitä oli saatavissa, mutta parin viikon päästä ilmoittivat että ei ole vaan toimittavat pikku jutun jonka arvo oli lähes toimituskulun luokkaa. Törkeää.

Ja mikä uskomattominta!!! Vieläkään en ole sanut palautusta tililleni lähes kuukauden kuluttua. Eikä asiakaspalvelu vastaa edes viesteihin.

Samalla muistutan, että jäsenyyden irtisanominen on vaikeaa, kun pitää mennä palvelupisteeseen ja jäsenmaksun takaisinsaantiin menee yli vuosi. Kuolinpesien irtisanominen vaatii ison paperipinon joten vanhuksilla on turha pitää jäsenyyttä.

Vierailija
15/42 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muilla ei ole kokemuksia Prisman verkkokaupasta?

Mitä se sinua auttaa ?

Sincc

Vierailija
16/42 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismalla on se ongelma, että kun tilaa monia tuotteita, niin ne joutuu keräilemään monesta Prismasta. Toisaalta olen sieltä saanut vaatteita, joista oma kokoni on lähiprismasta loppu heti esillelaittopäivänä.

Siinähän joutuu hyväksymään sen, että ne tuotteet tulee useassa lähetyksessä. Jostain Verkkokauppacomista tulee yksi paketti, esimerkiksi Kärkkäiseltä voi tulla useita, kun eri ryhmien tuotteet on eri paikkakuntien myymälöissä.

17/42 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein tilauksen, jossa oli kolme eri tuotetta. Ensimmäinen niistä tuli todella nopeasti Porin Mikkolasta, kun olin ensin saanut ilmoituksen tilauksen jakamisesta kahteen toimitukseen. Sitten myöhemmin tuli ilmoitus, että toista tuotetta ei ole ja kolmas tuote tuli sen jälkeen sekin Porin Mikkolasta. Ilmeisesti siis kyseessä on pelkkä Porin Mikkolan myymälän varastosaldo verkkokaupassa.

Typerä konsepti Prisman verkkokaupalla:  Kun tilaat tuotteita verkkokaupasta, ne ovat tavaratalon hyllyillä olevia tuotteita. No sitten, kun päiväkausien tai viikkojen kuluttua he ehtivät keräämään SINUN tilaustasi Mikkolan liikkeen hyllyiltä, moni niistä voi jo olla loppunut, kun paikalliset ihmiset ostavat tuossa porilaismyymälässä samaan aikaan VAPAASTI niitä, kun henkilökunta raataa niska limassa perässä laahaavien tilausten kanssa oman työnsä ohessa! Nykyisin on kaiken lisäksi eri tukkureilla ja valmistajilla erilaisia toimitusvaikeuksia - liittyen jotenkin pandemiaan - kuten jo vuonna 2020, joten eipä hyllyistä loppuneita tuotteita tule aina sujuvasti lisää.

Todella hölmöä kuvitella, että verkkokauppa voi menestyä tuolla arpapelillä! Muut fiksummat verkkokaupat eriyttävät verkkokaupan varastot kivijalan varastosta. Verkkokauppa.com hoitaa asian Helsingissä juuri noin ja jos tilaat netissä tietystä myymälästä noutona sen myymälän saldosta, niin joku siellä huolehtii, että tavara kerätään heti hyllystä jemmaan. Ainakaan koskaan ei minulle ole tullut tilannetta, että verkkokauppa.com olisi pettänyt.

Prisma näköjään perustuu utopiaan siitä, että on kiva kiusata henkilökuntaa ylimääräisellä toiminnalla ja kiusata asiakkaita puutteellisilla toimituksilla ja puutteellisella asiakaspalvelulla. Ihmettelen, miten ne työntekijät jaksavat ylimääräistä rumbaa, jonka joku neropatti on heille sälyttänyt! 

Kaiken lisäksi heidän palautusehtonsa on lain vastaiset: Oikeasti jo monien vuosien ajan Suomessa on ollut laissa näin: Viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta kuluttaja-asiakkaalla on 14 pv aikaa ilmoittaa palauttavansa osan tai kaiken tilaukseen kuuluvan ja tämän ilmoituksen tehtyään asiakkaalla on enintään 14 pv aikaa palauttaa. Mutta Prisma kusee meitä silmään omilla ehdoillaan. Tosin riitatilanteessa he häviävät väistämättä!

A.A.

Vierailija
18/42 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla ongelmia uuteen prisman verkkokauppaan siirtymisessä, kun vanhan verkkokaupan sivulta klikkaa linkkiä siirry uuteen verkkokauppaan, niin pyytää kirjautumaan sähköpostiosoitteella, johon tulee koodi, joka syötetään sivulle.

Toisella tietokoneella kirjautuminen onnistui ja pääsi uuteen verkkokauppaan, mutta toisella tietokoneella ei kirjautuminen onnistunut, vaan herjasi: Pahoittelumme, istuntosi on vanhentunut. Yritä uudelleen

Alla seurantatunniste, jossa paljon numeroita ja kirjaimia.

Lähetin palautetta prismaan verkkokaupan kirjautumisesta, että ei toimi, eikä onnistu kirjautuminen.

Eli uusi verkkokauppa on paskempi, kuin vanha.

Vierailija
19/42 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voikin olla aina vaan NIIN hitaat nuo verkkokaupan sivut? 🤯

Vierailija
20/42 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tilata Prisman verkkokaupasta tuotteen, jota lähi-Prismastani ei löytynyt. Toimitusvaihtoehtoja selatessani kävi ilmi, että jos noudan tilauksen itse lähimmästä Prismasta, maksaa toimitus silti 5 euroa. Jäi tilaamatta. Yleensä toimitus ei maksa mitään, jos itse noutaa paketin liikkeestä.

Ja ne verkkokaupan sivut ovat tosiaan niin hitaat, että mieluummin senkin takia tilaa muualta. Jopa Tokmannin surkea verkkokauppasivusto toimii paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän