Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi HPV-rokotetta edelleen jaetaan vaikka se on vaarallinen? Autoimmuunisairaudet voivat tulla vuosienkin päästä rokotteesta

Vierailija
08.05.2020 |

Kiroan itseäni joka päivä että suostuin antamaan tyttärelleni rokotteen. Seuraukset olivat lähes välittömät: persoonallisuuden muutos, käsien tärinä, jatkuva väsymys, ilottomuus jne. Nyt on alkanut ilmaantuma selittämättömiä mustelmia jotka voivat olla merkki autoimmuunisairaudesta.

Onko muilla vastaavia kokemuksia ja mitä olette tehneet? Läärithän eivät tunnetusti ota mitään kantaa ko. rokotteeseen jos mainitsee ongelmista.

Nyt saa pelätä lopun ikänsä mitä tämä helvetin rokote vielä tuo tullessaan.

Kommentit (184)

Vierailija
81/184 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mediatiedot Kirjaudu sisään

NÄKÖISLEHDET TILAA LÄNSI-SUOMI

VALIKKO

HPV-rokote tuhosi tytärtemme elämän

MIELIPIDE · 8.8.2017

Haluamme tehdä parhaamme vanhempana, jotta elämän eväät rakkaimmillemme olisivat parhaat mahdolliset.

Haluamme myös ottaa selvää lapsemme terveyttä koskevista asioista mahdollisimman huolella. Oletko sinä osannut ja jaksanut ja muistanut?

Me emme sitä osanneet. Luotimme viranomaisiin, tuttuihin lääkäreihin ja hoitajiin, uskoimme joka sanan. Emme kyseenalaistaneet mitä meille kerrottiin.

Huolehdimme, että lapsi saa rokotusohjelman mukaiset rokotteet. Myös sen, josta tiedotettiin vaaleapunaisella kirjeellä.

Koulussa tytölle terveydenhoitaja ja kaverit sanoivat, että et kai halua kuolla syöpään. Pelkkä sana syöpä kuulosti tytöstäkin pelottavalta.

HPV-rokote suojelee siis kaikkein kamalimmalta sairaudelta.

Ja sitten jotain tapahtuu jotain mitä emme ikinä olisi voineet uskoa meille tapahtuvan... Lapsemme sairastuu vakavasti rokotuksen jälkeen ja hän ei saa apua.

Uskoisitko jos kerromme, että lapsemme eivät saa apua koviin kipuihinsa, eivät saa apua kun menettävät puhekykynsä ja kävelykykynsä ja nielemiskykynsä, eivätkä silloinkaan kun eivät pysy pystyssä ja menettävät tajuntansa toistuvasti.

Osa tytöistä on ollut jo useamman vuoden täysin vuodepotilaana ja kykenemättömänä normaaliin nuoren ihmisen elämään, täysin vanhempansa avun varassa.

Kun vanhemmat mainitsevat sanan HPV-rokote, yhdelläkään lääkärillä ei ole mielipidettä asiaan sen jälkeen.

Selvää on, että tutkimukset päättyvät siihen, ja nuori ohjataan psykiatrialle selittämättömien oireidensa vuoksi.

Kun me vanhemmat yritämme tehdä haittavaikutusilmoitusten rokotteen aiheuttamasta vakavasta haitasta, terveydenhoitajat ilmoittavat, että THL:stä on annettu ohje, että haittailmoituksia ei tarvitse tehdä HPV-rokotteen osalta. Syyksi ilmoitetaan, että haittasignaali on jo havaittu.

Se järjettömyys ja mielivalta, jolla peitellään nuorten naisten vakavia sairastumisia HPV-rokotteen jälkeen, on järjetöntä. Miksi vanhempia ei uskota? Ne lääkärit tai yksittäiset henkilöt, jotka varoittivat HPV-rokotteesta ennen vuotta 2013 vaiennettiin hiljaisiksi.

Ja nyt ne kauhuskenaariot ovat toteutuneet niin täällä Suomessa kuin maailmalla; tuhannet tytöt ja myös poikia, kärsivät hyvin invalidisoivista oirekuvista.

Vähintä mitä näille nuorille elämänsä alussa oleville ihmisille voitaisiin tarjota, on rokotehaitan myöntäminen.

Jonkun vastuulla tämä nuorten kiduttaminen ja sairastuttaminen on.

Jos rokotehaittaa ei osata tai haluta tutkia, niin tärkein ensiapu olisi estää lisävammautumiset. HPV-rokotusohjelma tulisi keskeyttää vähintään siksi ajaksi, että jo vammautuneiden tilanteeseen saadaan selvyyttä ja apua sekä koko katastrofin laajuus pystyttäisiin selvittämään.

Vai eikö niillä haittasignaaleilla olekaan mitään väliä?

HPV-rokotusohjelma tulisi keskeyttää vähintään siksi ajaksi, että jo vammautuneiden tilanteeseen saadaan selvyyttä ja apua sekä koko katastrofin laajuus pystyttäisiin selvittämään.

HPV-rokotteesta sairastuneiden tyttöjen vanhemmat

Tällaista voi lukea, kun vähän googlaa aiheesta. Kannattaisi tutustua aiheeseen vähän laajemmin ja tunnustaa, että joskus on hyvä olla kriittinen eikä toimia kuten kaikki lampaat, ihan vain terveyden takia.

Hopeavesialueella uskottavampana auktoriteettina pidetään anonyymiä mielipidepalstan kirjoittajaa ennemin kuin lääketieteellisiä tutkimuksia...

Vierailija
82/184 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka olette noin rokotemyönteisiä niin oletteko kertaakaan, oikeasti, tehnyt objektiivista taustatutkimusta?

Tutustunut tutkimuksiin, rahoittajiin, otantaryhmiin?

Asiaa voi tutkia ihan itse, ilman hysteriaa tai pään tunkemista hiekkaan. Se on teidän velvollisuutenne tietää, mitä lapsiinne pistetään.

Puntaroikaa vaihtoehtoja ja miettikää itse.

T. Rokotekriittinen, EI rokotevastainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/184 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä hyvä tietää mitä noille sairastuneille tytöille kuuluu. Niin surullista. Hyvin asiallinen kirjoitus.

Soopaa. Oireet eivät johtuneet rokotteesta.

Vierailija
84/184 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka olette noin rokotemyönteisiä niin oletteko kertaakaan, oikeasti, tehnyt objektiivista taustatutkimusta?

Asiaa voi tutkia ihan itse, ilman hysteriaa tai pään tunkemista hiekkaan. Se on teidän velvollisuutenne tietää, mitä lapsiinne pistetään.

Nimenomaan. Halutaan nähdä vain kaksi ääripäätä, joko vastustat tai hyväksyt rokotteet. On todellakin hyvä olla kriittinen ja muistaa että aivan kaiken takana on aina RAHA.

Vierailija
85/184 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työskentelen itse rokotetutkimuksessa. Kyllä, tyttäret on rokotettu.

Vierailija
86/184 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vastalaake.fi/vl_artikkelit/tulisiko-hpv-rokote-antaa-myos-…

Pistätkö rokotekriittinen linkin oman kantasi objektiiviseen tutkimukseen asian tiimoilta?

Vierailija
87/184 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jollekin voi aina tulla haittavaikutuksia rokotteesta, vakaviakin. Aivan kuten lääkkeistäkin. Yksilötasolla se on aina tragedia. HPV-rokotteessa jos mitään ylimääräisiä oireita tulee, niin kannattaa ainakin sitten jättää se tehoste-osa ottamatta.

Vierailija
88/184 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Halutaan nähdä vain kaksi ääripäätä, joko vastustat tai hyväksyt rokotteet. On todellakin hyvä olla kriittinen ja muistaa että aivan kaiken takana on aina RAHA.

Tietysti raha vaikuttaa. Syöpäsairaudet tulevat hyvin kalliiksi yhteiskunnalle niin hoitojen kuin välillisten kustannusten (pitkät sairauspoissaolot ym) kautta.

HPV aiheuttaa myös muita terveyskuluja esim. lapsettomuusongelmat.

Vierailija
89/184 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hpv-rokote on niin hyvin mainostettu läpi, etteivät lampaat kykene näkemään haittoja. Murrosikäisille vaaleanpunaiset kirjeet, että jos vanhemmat uskaltavat olla eri mieltä, niin lapset saavat itse päättää ja mitähän päättävät kun vaikuttaa niin ruusuiselta ja kaikki on samaa mieltä. Ei siinä edes jää aikaa paljon tutkia laajemmin, kun päätös on tehtävä. Ikäänkuin syöpä tulisi nyt ja heti, jos piikkiä ei saa. Alakoululaiset eivät vielä seksiä harrasta eivätkä ymmärrä miksi rokote laitetaan. Ikävä kyllä haitat saavat kehoonsa rokotteesta ja niitä kantavat kuolemaansa asti.

Vierailija
90/184 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät tämän johtuvan rokotteesta?

Vierailija
91/184 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hpv-rokote on niin hyvin mainostettu läpi, etteivät lampaat kykene näkemään haittoja. Murrosikäisille vaaleanpunaiset kirjeet, että jos vanhemmat uskaltavat olla eri mieltä, niin lapset saavat itse päättää ja mitähän päättävät kun vaikuttaa niin ruusuiselta ja kaikki on samaa mieltä. Ei siinä edes jää aikaa paljon tutkia laajemmin, kun päätös on tehtävä. Ikäänkuin syöpä tulisi nyt ja heti, jos piikkiä ei saa. Alakoululaiset eivät vielä seksiä harrasta eivätkä ymmärrä miksi rokote laitetaan. Ikävä kyllä haitat saavat kehoonsa rokotteesta ja niitä kantavat kuolemaansa asti.

Näissä kommenteissa ei tarvitse kuin lukea kohtaan "lampaat" niin lopputekstin voikin jo jättää omaan arvoonsa...

Vierailija
92/184 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti raha vaikuttaa. Syöpäsairaudet tulevat hyvin kalliiksi yhteiskunnalle niin hoitojen kuin välillisten kustannusten (pitkät sairauspoissaolot ym) kautta.

HPV aiheuttaa myös muita terveyskuluja esim. lapsettomuusongelmat.

Lääketehtaat ovat hyvin ahneita ja innokkaasti kehittämässä ja myymässä niin lääkkeitä kuin rokotteita.

Vierailija
93/184 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas heräsi epäilykset heti kun sain sen vaaleanpunaisen "tyttöjen juttu" -lehtisen. Eipä juuri epäilyttävämpi olisi esite voinut olla. 

Vierailija
94/184 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahansa halutaan todeksi todistaa niin se kyllä onnistuu kun taustalla on mikä tahansa valtaa pitävä organisaatio. 

Vierailija
95/184 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvinnut kauaa miettiä kun pohdin uskaltaisinko itse ottaa ko. rokotteen. En missään tapauksessa olisi uskaltanut ja minulta on poistettu kohdunkaulan syövän esiasteen muutokset. En silti olisi ollut valmis riskeeraamaan että lapselta menee terveys loppuiäksi. Päätös olla antamatta rokotetta oli siis helppo.

Vierailija
96/184 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan kävin kovat keskustelut, kun vanhempi tytär tahtoi rokotteen 'kun kaikki muutkin ottaa sen'... Kumpaakaan tytöistä ei rokotettu ja olen siitä tyytyväinen.

Minkä koet vastuusi olevan, jos jompi kumpi heistä sairastuu kohdunkaulansyöpään? Pelkkä HPV-infektio on superikävä. Meillä tytöt rokotettu ja olen todella tyytyväinen. Tiedän työni puolesta rokotteista selvästi maallikoita enemmän eikä tulisi mieleenkään jättää rokotusohjelmarokotteita väliin.

Vierailija
97/184 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eivät harrasta, mutta rokote annetaan tietenkin ennenkun seksielämä alkaa. Jos todella on ihan perusasiat näin hukassa niin ei kovin pitkälle ole tutkimusta rokotteesta tehty..

Vierailija
98/184 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas heräsi epäilykset heti kun sain sen vaaleanpunaisen "tyttöjen juttu" -lehtisen. Eipä juuri epäilyttävämpi olisi esite voinut olla. 

Mistä vuodesta mahdat puhua, en ole mitään vaaleanpunaisia esitteitä nähnyt. Tyttäret rokotettu 2016-2019.

Vierailija
99/184 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan kävin kovat keskustelut, kun vanhempi tytär tahtoi rokotteen 'kun kaikki muutkin ottaa sen'... Kumpaakaan tytöistä ei rokotettu ja olen siitä tyytyväinen.

Minkä koet vastuusi olevan, jos jompi kumpi heistä sairastuu kohdunkaulansyöpään? Pelkkä HPV-infektio on superikävä. Meillä tytöt rokotettu ja olen todella tyytyväinen. Tiedän työni puolesta rokotteista selvästi maallikoita enemmän eikä tulisi mieleenkään jättää rokotusohjelmarokotteita väliin.

Työskenteletkö rokotetutkimuskeskuksessa esim. siivoojana vai ihan oikeasti rokotetutkimuksen parissa? Voisitko kertoa mikä olet ammatiltasi? Olet varmasti kuullut näistä hpv-rokotteen turvallisuusepäilyistä ympäri maailman. Eikö yhtään epäilyttänyt rokotuttaa omia lapsia?

Vierailija
100/184 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 80 % suomalaisista saa elämänsä aikana HPV-infektion ja rokote on myöhäistä antaa, kun HPV on tarttunut. Siksi se pitää antaa ennen sukupuolielämän aloittamista. Ei missään sanota, että syöpä tulee heti, jos rokotetta ei ota, mutta rokottamattomat ovat paljon suuremmassa riskissä sairastua kuin rokotetut.

Kun oma lapsi sairastuu syöpään tai ei esim. saa lapsia HPV:n aiheuttamien ongelmien takia, muistattehan katsoa peiliin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän