Miksi HPV-rokotetta edelleen jaetaan vaikka se on vaarallinen? Autoimmuunisairaudet voivat tulla vuosienkin päästä rokotteesta
Kiroan itseäni joka päivä että suostuin antamaan tyttärelleni rokotteen. Seuraukset olivat lähes välittömät: persoonallisuuden muutos, käsien tärinä, jatkuva väsymys, ilottomuus jne. Nyt on alkanut ilmaantuma selittämättömiä mustelmia jotka voivat olla merkki autoimmuunisairaudesta.
Onko muilla vastaavia kokemuksia ja mitä olette tehneet? Läärithän eivät tunnetusti ota mitään kantaa ko. rokotteeseen jos mainitsee ongelmista.
Nyt saa pelätä lopun ikänsä mitä tämä helvetin rokote vielä tuo tullessaan.
Kommentit (184)
Ap tästä ei kannata kirjoittaa täällä. Hyeenat hyökkäävät samantien kimppuun, vaikka asiallisesti kirjoitat. Olen yrittänyt keskustelua aiheesta, mutta ei se onnistu. Sinutkin jo nimiteltiin moneen kertaan.
20 vuotta hurahtaa helposti minkä tahansa lääkkeen kehitystyössä, mutta ihmiskokeissa riittää pari vuotta.
HPV-rokote on yksi laajimmin testatuista ja parhaista rokotteista ikinä. Se pitäisi kiireesti saada kansalliseen rokotusohjelmaan pojillekin. Pään alueen syövät vähenisivät rajusti, vaikkakaan eivät poistuisi kokonaan koska pojat käyttävät nuuskaa.
Oletteko koskaan nähneet ihmistä, jonka koko alaleuka on poistettu suusyövän vuoksi? Minä olen.
Vierailija kirjoitti:
Psykoosisairauksilla on vahva geneettinen tausta. Jos äiti sekoilee, miksei tytärkin.
HPV-rokote on yksi maailman pisimpään testatuista rokotteista. Mikään ap:n tyttären oire ei johdu rokotteesta vaan - perimästä ja altistumiselta tasapainottomalle vanhemmalle.
Ja samaa tekevät lapsilleen nämä koronahysyeerikot.
Ja tärkeää olisi vihdoin sisäistää, ettei mielenterveyden oireissa ole mitään pahaa. Ne ovat ihan normaaleja ja yleisiä, joihin on mahdollista saada apua ja avun saatavuudesta on tärkeä pitää kiinni ja edistää sitä - se on kaikkien meidän etujen mukaista.
28...ukkosi pettää kerran ilman kumia ja se voi olla siinä. Tyttösi kumppaneista ja seksielämästä et voi mennä takuuseen.
Minulla oli 2kymppisenä papa 3 vaikka oli ollut vain 2 poikaystävää. Selvisin säikähdyksellä ja tietysti hoidon ansiosta ei ehtinyt muuttua syöväksi. Kaikilla ei käy yhtä hyvä säkä. Tuttu kuoli 23v. kohdunkaulan syöpään.
Oma tytär on rokotettu todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hpv voi aiheuttaa syövän, jonka kuolleisuus on vakava. Siksi. Rokote on pienempi riski kuin infektion saaminen.
Miten kukaan kehtaa levitti rokotekriittistä propagandaa keskellä globaalia virusepidemiaa?
Papa-testeissä, joissa suurin osa näistä syövistä saadaan kiinni jo esiasteessa, joutuu käymään rokotteesta huolimatta.
Peräaukon tai suun/kielen/nenänielun/kurkun papaa ei ole. HPV aiheuttaa syöpiä myös näissä.
Suurinosa tupakoimattomista miehistä, jotka sairastuvat kurkkusyöpiin on aiheuttaja juurkin kyseinen virus. Tähän olisi toinenkin lääke. Lakataan imeskelemästä niitä sukupuolielimiä ja naiset lopettaa kavereidensa pussailun.
Meinaat että on kovinkin helppoa saada miehet lopettamaan suuseksin antaminen sekä vastaanottaminen?
Tytöillehän täällä on nimenomaan tarjottu vastaavanlaisia ratkaisuja rokotteen tilalle...
-eri.
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta hurahtaa helposti minkä tahansa lääkkeen kehitystyössä, mutta ihmiskokeissa riittää pari vuotta.
HPV-rokote on yksi laajimmin testatuista ja parhaista rokotteista ikinä. Se pitäisi kiireesti saada kansalliseen rokotusohjelmaan pojillekin. Pään alueen syövät vähenisivät rajusti, vaikkakaan eivät poistuisi kokonaan koska pojat käyttävät nuuskaa.
Oletteko koskaan nähneet ihmistä, jonka koko alaleuka on poistettu suusyövän vuoksi? Minä olen.
Ruotsissa käytetään paljon enemmän nuuskaa mutta suusyövät eivät ole yleisempiä.
Tuttava makasi neljän miehen kassa ja sai kondyloomia, joita poltettiin pois. Minulle ei tulisi mieleenkään alkaa sekoilemaan kännissä! Olen melkein absolutisti ja sitä mieltä, että ilo ilman viinaa on tervettä! Olen myös hyvin itsetietoinen ja tarkka omista rajoistani ja terveydestäni. Yökötti kuulla, kun yksi mies sanoi, että hänellä oli klamydia. Kysyin, että hoidettiinko se ja hän sanoi, että joo, söi antibioottikuurin. Kysyin, että tarkistettiinko, että kuuri tehosi ja hän sanoi, että ei tiennyt että täytyy tarkistaa. Meni sitten testiin. Ottakaa selvää säästäkö terveydessä!
Jos on ollut riskikäytöstä, täytyy tutkia, eikä vain luottaa antibioottikuuriin tai HPV-rokotteeseen! Yksi päätös on olla menemättä suhteeseen henkilön kanssa, joka ei ole perillä seksuaaliterveydestä ja ei noudata turvallisia tapoja! Ihan tarpeeksi saa hyviä seksisuhteita, kun on valikoivampi!
Vierailija kirjoitti:
Ap tästä ei kannata kirjoittaa täällä. Hyeenat hyökkäävät samantien kimppuun, vaikka asiallisesti kirjoitat. Olen yrittänyt keskustelua aiheesta, mutta ei se onnistu. Sinutkin jo nimiteltiin moneen kertaan.
Teille on oma palsta osoitteessa yksinkertaisettollot.com
HPV-rokotekattavuus on Suomessa matalin hopeavesialueella. Se kertoo kaiken tarpeellisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa käytetään paljon enemmän nuuskaa mutta suusyövät eivät ole yleisempiä.
Todista se. Nuuskan käyttö keskittyy sielä vielä enemmän alaluokalle kuin meillä, jolloin ongelma ei näy. Roscawäki kuolee piikkihuumeisiin ennenkuin ehtii saada syövän.
Kyllä mielummin otan autoimmuunisairauden kuin tappavan syövän. (vaikka ei nyt ole yhteyttä rokotuksen ja a.immuunisairauden välillä...) t. reumaatikko jo valmiiksi
Olen sairastanut kohdunkaulansyövän ja vaikka jäinkin eloon, niin kärsin hoidon haittavaikutuksista sen verran, että mieluummin en olisi jäänyt eloon. Mieluummin ottaisin hpv-rokotteen ja ottaisin sen riskit, jos olisin nyt siis nuori ja sellaisen valinnan edessä. Kävin papassa säännöllisesti ja silti en välttynyt syövältä. Ei ehkä kannata tuudittautua turvallisuuden tunteeseen sen takia, että jossain sanotaan, että papalla löydetään suurin osa syövistä, koska se 10% - ne, jotka ei löydy ajoissa - on kuitenkin aika suuri prosentti, jos miettii että se on 1/10 joka on epäonninen. Jos 10 ihmistä laitetaan riviin ja sanotaan, että 9 ei am muta mutta yksi vammautuu tai menehtyy, eikö yhtään pelottaisi?
Tyttöjen HPV-rokotukset aloitettiin Skotlannissa jo kymmenen vuotta sitten, ja nyt ensimmäiset rokotuksen saaneet tytöt ovat tulleet valtakunnalliseen seulontaikään.
– Vahvojen kohdunkaulan syövän esiasteiden määrä oli rokotetuilla skotlantilaistytöillä yksi kahdeskymmenesosa siitä, mitä se oli vuotta aikaisemmin syntyneillä tytöillä, jotka eivät olleet saaneet rokotetta.
– Tämän perusteella HPV-rokote suojaa vahvoilta esiastemuutoksilta 94–95-prosenttisesti, Nieminen sanoo.
Myös viruksen prevalenssi eli se, kuinka monelta ihmiseltä virusta löydetään, oli laskenut yhteen kahdeskymmenesosaan aikaisemmasta.
– HPV-rokotteet ovat siis erittäin hyviä ja tehokkaita.
Samaan aikaan myös rokotteiden turvallisuudesta on tullut paljon tietoa.
– Nyt on ihan pomminvarmasti selvitetty, että HPV-rokotteet eivät aiheuta autoimmuunitauteja tai raskausongelmia tai nosta riskiä ylipäätään mihinkään tautiin. Ne ovat tutkitusti hyvin turvallisia, Nieminen sanoo.
– Ainoa haitta, mitä rokotuksesta voi tulla, on käden kipeytyminen vähäksi aikaa pistoskohdasta tai jokin muu ohimenevä paikallisreaktio.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ilmainen-hpv-rokote-ehkaisee-syopaa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille on oma palsta osoitteessa yksinkertaisettollot.com
Sinä se vaan jatkat nimittelyä. Katso peiliin.
Kyllä sen HPV:n saa siltä lahkonjohtajaltakin. Jumala ei suojele eikä usko estä. Mutta siinä onkin pähkinää purtavaksi, kun lapsi ilmoittaa sukupuolitaudin tartunnanlähteeksi isoisänsä.
Äidit tietysti neuvovat pojille että suihinotto vain kondomin kanssa ja tytölle suuseksiä annetaan vain kun on kelmu välissä.
Mä en tajua tota HPV-rokotetta. Joja raoauksessa pitää käyttää kumia, jos ei halua tippuria, kuppaa, hiviä, gerpest, klamtdiaa, kondyloomaa jne. Mitä hittoa se yks rokote auttaa, kun se kumi on anyway must?
Vierailija kirjoitti:
Olen yhä vankemmin sitä mieltä, että teineille tulisi asentaa pakkoehkäisy, joka purettaisiin vasta kun henkilö on testattu ja henkisesti terveeksi sekä riittävän älykkääksi todettu ja haluaa hankkia lapsia.
Lääkkeet, lääkkeet!
Autoimmuunisairauksilla ja rokotteilla ei ole mitään asiayhteyttä.
Meinaat että on kovinkin helppoa saada miehet lopettamaan suuseksin antaminen sekä vastaanottaminen?