Miksi jotkut eivät välitä jos joku sairastuu
En voi ymmärtää. Tulin kaupasta aamulla ja joku 60-70v nainen tuli yskien sisälle kauppaan. Menin ihan shokkiin koska hän siis tietää olevansa kipeä eikä välitä jos joku muu sairastuu hänen takiaan. Asun alueella jossa on keskimääräistä enemmän tartuntoja (Helsinki)
Pidin kyllä maskia joten en itse kamalasti pelännyt mutta onko tuo edes laillista? Hän ei pitänyt maskia.
Kommentit (7)
"Pidin kyllä maskia joten en itse kamalasti pelännyt mutta onko tuo edes laillista?"
Kyllä, on laillista pitää maskia
Maskihan ei kauheasti edes auta siihen ettet saa tartuntaa, enemmän suojaa siltä ettei sairastunut tartuta muita.
Ehkä hän tietää yskivänsä esim. katupölyn takia. Itselläni ollut vaihtelvasti flunssan oireita viime lokakuusta ja nyt alkamassa siitepölykausi. Arvaa jaksanko panikoida niistämisestä tai yskäsystä.
Luonto kaiketi järjestänyt tämän, pystyy karsimaan helpommin populaa. Jos kaikki osaisivat suojella itseään ja toisia, niin tilanne olisi luonnon kannalta erittäin huono.
Ei kukaan voi elää niin, että jatkuvasti ajattelee vain muita.
Kuten joku jo sanoi, on ihmisiä joilla on krooninen yskä jostain syystä. Oma puolisoni on sellainen. Tämä aika on aika hankalaa hänelle kun joka paikassa saa pahoja katseita kun yskii vaikka tekee sen aina ohjeiden mukaan eli hihaan tai nenäliinaan.
Joistain paikoista lentää ulos, jos yskii, joten en suosittele.
En tunne heitä joten ei kiinnosta eikä vaikuta mun elämään mitenkään