Anni ja hovimuusikko Ilkka saavat vauvan!
Kommentit (334)
Mitä tapahtuikaan pikkujouluissa? :D
Aamulypsyt suoritettu. Onpa kätevää! Kummitkin tulee varmaan työpaikalta. Onnea koko porukalle!
Vierailija kirjoitti:
Ja tieto tuli Porvoosta?
Paljastivat radiossa
Kun kaikki täytyy kertoa muille, tottakai! :) No eipä tuo mitään. Onnea heille, onhan se aina ihana uutinen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006500575.html
Anni Hautala pudotti uutispommin suorassa lähetyksessä: ”Mä odotan vauvaa” – lapsen isä on hovimuusikko Ilkka
adiokanava Suomipopilla kuultiin aamulla suuria uutisia. Hovimuusikko Ilkka paljasti jännittyneenä, että hän ja juontaja Anni Hautala saavat lapsen.
– Jännittää ja nukuin levottomasti tämän takia, vaikka onkin iloinen ja riemukas asia. Te tiedätte Tuukka ja Jaajo mistä on kysymys, ja äidit tietää, mutta kiva kertoa Aamulypsyn kuulijoillekin, ettei ole spekuloitavaa kenelläkään, hän sanoi.
– Sunnuntaina on äitienpäivä ja ensi vuonna, jos kaikki menee hyvin niin, mä pääsen poimimaan valkovuokkoja yhdelle ihanalle tyypille, joka odottaa meidän vauvaa, hovimuusikko Ilkka sanoi.
– Joo, mä odotan vauvaa, Anni Hautala ilmoitti.
Hän kertoi lasketun ajan olevan syksyllä.
– Jos kaikki menee niin kuin toivotaan niin syksyllä tää tapahtuu.
Pari ei ole aiemmin kommentoinut suhdehuhuja.
– Anni ja mä, kelatkaapas sitä, Ilkka nauroi.
– Tää on positiivinen ja ihana asia, Jaajo Linnonmaa hehkutti..
– Totuushan on se, että te ootte jo pidemmän aikaa pitäneet yhtä. Ei se meille yllätys ollut, Linnonmaa myönsi.
Onko tää kumppanuusvanhemmuus vai mitä?
Jotenkin erikoinen pari... ja siis pitäneet yhtä jo pitkään, mutta eiks Anni aika vasta eronnut Nikosta? 😳
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin erikoinen pari... ja siis pitäneet yhtä jo pitkään, mutta eiks Anni aika vasta eronnut Nikosta? 😳
Kannattaa muistaa, että eroon on aina jokin syy. Ehkä joku toinen henkilö johon on rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Mietin samaa ja piti ihan googlettaa :D viime kesänä on kertonut lehdille että on eronnut Nikosta ja erosta on jo jonkin aikaa ollut silloin.
Oho! Olisin luullut aprillipilaksi jos olisi ollut aprillipäivä. Paljonko heillä on ikäeroa? Ilkka vaikuttaa paljon nuoremmalta. Mutta eipä siinä mitään. Paljon onnea heille! On muuten söpö pari.
Viime kesänä eroa Nikosta ja nyt jo raskaana. No on nopeeta.
Ilkka olisi saanut nuoremman ja kauniimman. On livenä komea mies.
Ilkka olisi kyllä saanut nuoremmankin naisen, ihanan olonen mies
Vierailija kirjoitti:
Viime kesänä eroa Nikosta ja nyt jo raskaana. No on nopeeta.
Toisilla on kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Oho! Olisin luullut aprillipilaksi jos olisi ollut aprillipäivä. Paljonko heillä on ikäeroa? Ilkka vaikuttaa paljon nuoremmalta. Mutta eipä siinä mitään. Paljon onnea heille! On muuten söpö pari.
Ilkka syntynyt 86 ja Anni 82.. eli ei nyt mikään kauhee ikäero.
Eikö tää Ilkka seurustellut Laura Voutilaisen kanssa jossain välissä?
Onko ne muka yhdessä?