Suomen mukavin (ilmainen) deittipalsta?
Haluan kokeilla nettideittailua parisuhteen suhteen toivossa (en etsi yhden yön juttuja), mutta mikä on mukavin/parhain deittisivusto? Sovellusta en haluaisi ladata, vaan vanhanaikaisesti rekisteröityä ja käyttää sivustoa tietokoneella.
Googlettamalla on vaikea saada käsitystä siitä minne oikeasti kannattaisi liittyä.
Vinkkejä? Hyviä tai huonoja kokemuksia?
N29 joka tykkää miehistä ja naisista
Kommentit (8)
Noilla kriteereillä se on minusta Happy Pancake. Mistä päin olet?
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Suomesta pikkupaikkakunnalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, olen suunnilleen ikäisesi mies Pirkanmaalta ja minulla on profiili tuolla Happy Pancakessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, olen suunnilleen ikäisesi mies Pirkanmaalta ja minulla on profiili tuolla Happy Pancakessa.
Jaksaisitko jakaa kokemuksia?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ihan hyvä sivusto tuo on, vaikka en itse sieltä vielä olekaan suhdetta löytänyt (olen ollut jäsen vasta pari kuukautta). Kyllä tuolta varmaan löytää naisena seuraa, jos ei ole kovin nirso, varsinkin, jos asut lähellä pk-seutua. Miehiä Pancakessa on varmasti paljon enemmän kuin naisia, mutta pk-seudulta löytyy varmasti paljon enemmän myös naisia kuin täältä Pirkanmaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ihan hyvä sivusto tuo on, vaikka en itse sieltä vielä olekaan suhdetta löytänyt (olen ollut jäsen vasta pari kuukautta). Kyllä tuolta varmaan löytää naisena seuraa, jos ei ole kovin nirso, varsinkin, jos asut lähellä pk-seutua. Miehiä Pancakessa on varmasti paljon enemmän kuin naisia, mutta pk-seudulta löytyy varmasti paljon enemmän myös naisia kuin täältä Pirkanmaalta.
Kiitos. :)
Sokkona on hankalampaa lähteä näihin, on kiva kuulla edes jotain kokemuksia. Perustaisin suhteen alun paljon mieluummin kirjoitteluun kuin kuviin - haluaisin löytää jonkun, jonka kanssa on hyvä vire. Silloin face-to-face-kohtaaminenkin on aidompi, kun ei tarvitse jännittää että pelkästään pikkuasiat ratkaisevat ja sitten jää hämmentyneenä yksin.
Voin itse asiassa kuvitella, että en olisi valinnut ketään ystävääni kuvien perusteella: miten sitten kumppaniakaan. Eikä se johdu ulkonäöstä, vaan siitä, että viehättävät ihmiset saavat kuvallaan tuntemaan kelpaamattomuutta ja 'tavalliselta' kuvassaan näyttävät eivät välttämättä herätä kiinnostusta. Ystävyydet ovat muodostuneet kohtaamisten ja yhdessäolon ja tutustumisen kautta.
Tietysti on oleellista, että henkilöllä, johon ihastuu on joku ulkonäkö. Onhan se osa viehätystä, ja tutuista kasvoista ja käsistä tulee ajan kanssa yhä rakkaammat.
*suhteen vahingossa kaksi kertaa
ap