Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimii suhde, jos nainen selvästi paremmin koulutettu ja urallaan menestynyt? Esim. lääkäri ja mies on joku perusamkjamppa?

Vierailija
07.05.2020 |

?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole väliä. Tämä on höperö kysymys. Jos ihmiset rakastavat toisiansa, he pysyvät yhdessä. 

Vierailija
22/57 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lääkäri, mutta selkeästi koulutetumpi kuin miespuolinen puolisoni. Ja tienaan vuositasolla lähes tuplat mieheen verrattuna.

No mitäs tässä? Ei tässä kummempia. Minä olen ihminen, hän on ihminen. Ja erittäin rakas sellainen. Kustannan asioita enemmän yhteisessä taloudessa, tietenkin. Raha on vain rahaa. On jotain asioita, mitä ei rahalla saa ja siinä kaikki ovat samalla viivalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu hyvin. Minä teen lapset ja pidän äitiyslomat, mies muut perhevapaat ja hakee töiden jälkeen lapset päiväkodista, jonne olen ne aamulla vienyt mennessäni töihin klo 8-9. Iltapäivällä ei kiirettä lähteä töistä koska miehen työt päättyvät aina klo 15.30. Terv. Nainen KTM 35v ja kolme lasta, mies kirvesmies 35v. 

Vierailija
24/57 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuu hyvin. Minä teen lapset ja pidän äitiyslomat, mies muut perhevapaat ja hakee töiden jälkeen lapset päiväkodista, jonne olen ne aamulla vienyt mennessäni töihin klo 8-9. Iltapäivällä ei kiirettä lähteä töistä koska miehen työt päättyvät aina klo 15.30. Terv. Nainen KTM 35v ja kolme lasta, mies kirvesmies 35v. 

Niin ja seksiä piisaa. Terv. Edelleen sama. 

Vierailija
25/57 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pariutuvat aina hypergamisesti, joten täysin absurdi kysymys

Vitsailetko? Suomessa naiset pariutuvat ihan tutkitusti miehiä useammin ns. "alaspäin" (jos tuollaista ikävän arvolatauksen sisältävää ilmaisua nyt käyttää). 

Jos ja kun seuraat jotain Tempparit- ja Instapyllistelijät osastoa sekä amerikkalaisia naisvihasivustoja, yritä kuitenkin erottaa fakta fiktiosta.

Vierailija
26/57 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosi fiksua lokeroida ihmiset tutkinnon perusteella. Pienenee entisestään mahdollisuus löytää parempi puoliskonsa.

Ei se ehkä fiksua ole, mutta suurin osa ihmisistä tekee näin.

Vierailija
27/57 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliopistokoulutettu äitini oli naimisissa supistettua kansakoulua käyneen varastomies-trukkikuski-isäni kanssa lähes 50 vuotta, kunnes kuolema heidät erotti.

Enkä ole yhtään varma, kumpi heistä on se nero, jolta perin 156 pisteen älykkyysosamääräni.

T. Merkonomi

Mistä sitten mahtaa nykyisin, että moni akateeminen, nuori nainen toivoo kumppanilta akateemisuutta? Palstan mukaan, koska toisen akateemisen kanssa voi keskustella sivistyneesti. Siitäkin huolimatta, ettei moni osaa keskustella muusta kuin omasta alastaan.

Vierailija
28/57 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu perusamkjampan kul.lin koosta.

Vierailija
29/57 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin kerran lääkärin kanssa ja hän petti jatkuvasti potilaiden kanssa. Aina kotiin tullessa oli emätin täynnä vieraiden miesten siemennestettä. Aina toosaa nuollessa alkoi harmittaa ja lopulta otin eron.

Vierailija
30/57 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannaan korvan taakse, sanoi perusamkjamppa. Lääkärinainen suostui.

Vierailija
31/57 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii, jos on toimiakseen. Outoa ajatella ammatin ja uran olevan jotenkin määräävä tekijä parisuhteen onnistumisessa.

Vierailija
32/57 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsailetko? Suomessa naiset pariutuvat ihan tutkitusti miehiä useammin ns. "alaspäin" (jos tuollaista ikävän arvolatauksen sisältävää ilmaisua nyt käyttää). 

Jos ja kun seuraat jotain Tempparit- ja Instapyllistelijät osastoa sekä amerikkalaisia naisvihasivustoja, yritä kuitenkin erottaa fakta fiktiosta.

Mitkähän tutkimukset? Jos nainen opiskelee käsienheilutteluammattiin vuosikausia, se ei tee naisesta millään muotoa ylempitasoista.

Akateemiset naisethan itkee aina palkoistaan, tajuatko mitä hypergamia tarkoittaa rahallisesti? 

Miksi naiset itkevät pienistä palkoistaan ja jopa tampooniensa veroista, jos olette joka ikinen miehiänne rikkaampia? 

Vierailija
33/57 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en suostuisi parisuhteeseen naisen kanssa joka ei voisi elättää minua. Olen elänyt koko elämäni siten että nainen on maksanut kaikki kuluni. Minua kiinnostaa vain nussiminen ja siitä minulle tulee maksaa.

Vierailija
34/57 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

avokki 62 ekonomi itse 43 timpuri arvostamme toisiamme "liittomme" on kestänyt jo 17.v ei mitään rahallista riippuvaisuutta vaan toisen kunnioittamista ja rakkautta. lähi piiri tosin alkuun auko päätänsä nyt ovat kateellisia. löysin elämäni naisen

Vierailija
35/57 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärinainen varmaan vittuilee koko ajan eikä anna seksiä. Mahdollisesti pettää.

t. Amk-jamppa

Ja amiska-amk jamppa lukee Aku Ankkaa ja pirnolehtiä ja kutsuu näistä ämmäksi ja haisee paskalta eikä pese hampaita

Hanki elämä ja itsetunto , prinssinakki-pilimies

Vierailija
36/57 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi TV ja IG-pyllistelijät, vaikka ilmiönä vastenmielinen onkin, kertoo tarkimman ja inhorealistisimman kuvan naisista ja naisten arvoista.

t. eri

Vierailija
37/57 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi TV ja IG-pyllistelijät, vaikka ilmiönä vastenmielinen onkin, kertoo tarkimman ja inhorealistisimman kuvan naisista ja naisten arvoista.

t. eri

Vierailija
38/57 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siitä jotain tulee, mut lääkärillä on koko ajan ylemmyyskompleksi, joka pahenee koko ajan.Ei sille voi oikein mitään.Monen vuoden kokemus on.

Vierailija
39/57 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava on lääkäri ja hänen miehensä on perushoitaja.

Ovat olleet naimisissa 30 vuotta ja ovat onnelisia

Vierailija
40/57 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliopistokoulutettu äitini oli naimisissa supistettua kansakoulua käyneen varastomies-trukkikuski-isäni kanssa lähes 50 vuotta, kunnes kuolema heidät erotti.

Enkä ole yhtään varma, kumpi heistä on se nero, jolta perin 156 pisteen älykkyysosamääräni.

T. Merkonomi

Oletan 156 pistettä olleen vitsin, mutta kysyn silti, millä keskihajonnalla ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme