Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun oma valinta -pizza on pettymys, siinä saa syyttää vain itseään.

Vierailija
07.05.2020 |

Täällä minä nyt kärvistelen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingoista oppii 😉

Vierailija
2/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaen ravintolan valinnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvällistä

Vierailija
4/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syvällistä

On.

Joka kuuseen kurkottaa (luulee saavansa ihan täydellisen pizzan) se katajaan kapsahtaa (samaa perusmättöä kuitenkin).

Vierailija
5/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit valinnut jotain pizzaa laadukkaampaa.

Vierailija
6/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi ap! Mitä täytteitä otit?

Vierailija
7/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella pizzan leipominen itse. Sen jälkeen ei pizzerian lätyt maistu miltään, vaikka kuinka saisit itse valita täytteet. Omaan itse tekemääsi pizzaan saat valita just ne parhaat ja laadukkaimmat raaka-aineet mistä itse tykkää. Pizzapaikasta kun meet tilaamaan, niin raaka-aineet ovat sitä mitä sattuu olemaan. Jos tilaat lätyn esim kinkulla ja paprikalla ja saat kinkun sijaan "pizzasuikaletta" ja paprikatkin marinoituna, niin ei auta se, että tilasit pizzan kinkulla ja paprikalla ja valitsit täytteet itse. Saat sitä mitä sattuu pizzeriassa olemaan, et välttämättä palvikinkulla ja tuoreella paprikalla kuten olisit toivonut.

Vierailija
8/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä otit?

Vierailija
9/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älysin tuon vuosikausia sitten ja olen pitäytynyt melkein kokonaan valmiissa vaihtoehdoissa, yleensä ainekset niissä ainakin sopivat yhteen

Vierailija
10/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa opetella pizzan leipominen itse. Sen jälkeen ei pizzerian lätyt maistu miltään, vaikka kuinka saisit itse valita täytteet.

Mulla ei vain kotona leipoen pohjat onnistu.

Pizzeriassa vakioni on salami-katkarapu-aurajuusto, sitä on vaikea kämmätä. Jos on pakko valita neljä täytettä niin otan sen salamin tuplana.

11/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzassa yksinkertaisuus on valttia. Otan itse lähes aina margheritan (tomaatti-juusto + mielellään tuoreita yrttejä). Se on varma valinta.

Vierailija
12/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetan kuvitella, mikä olisi mahdollisimman kammottava neljän täytteen pizza. Ehkä kinkku-herkkusieni-sipuli-simpukka?

Vierailija
13/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koetan kuvitella, mikä olisi mahdollisimman kammottava neljän täytteen pizza. Ehkä kinkku-herkkusieni-sipuli-simpukka?

kuulostaa hyvältä. kaikki lempiruokaani

Vierailija
14/16 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöstöravintola jossa käy vaikkapa 300 asiakasta pitää pizzapäivän, pizza tehdään seuraavasti: Otetaan pakasteesta gn-mitoitettu helvetin kuiva valmispohja ja laitetaan se uunipellille, sen päälle levitetään 3 kg purkista valmista ja todella mautonta ns. pizzakastiketta sitten laitetaan mautonta ns. kinkkusuikaletta johon on tehtaalla lisätty 10% vettä kinkkuun ennen suikalointia sen jälkeen pizzan päälle tulee 3 kg purkista ananasta ja sitten suurkeittiö mozzarella juustosekoitusta, ripotetaan vähän oreganoa purkista ja paistetaan uunissa 220 asteessa niin, että reunat tummuvat ja tulevat rapeiksi kuin korppu, sen jälkeen pizza leikataan yleensä 6-8 osaan ja viedään tarjolle, jonka jälkeen tapahtuu seuraavaa, asiakkaat tulevat kuin villiminkit linjastolle ja kaapivat niin paljon pizzaa kuin maha kestää ja keittiö kerkee sitä tekemään.

Poistuessa lounaalta kaikki huikkaavat vielä henkilökunnalle että olipa taas HYVÄÄ JA MAUKASTA pizzaa, kiitos tekijöille.

Että sellaista pizzaa Suomessa.

Vierailija
15/16 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilöstöravintola jossa käy vaikkapa 300 asiakasta pitää pizzapäivän, pizza tehdään seuraavasti: Otetaan pakasteesta gn-mitoitettu helvetin kuiva valmispohja ja laitetaan se uunipellille, sen päälle levitetään 3 kg purkista valmista ja todella mautonta ns. pizzakastiketta sitten laitetaan mautonta ns. kinkkusuikaletta johon on tehtaalla lisätty 10% vettä kinkkuun ennen suikalointia sen jälkeen pizzan päälle tulee 3 kg purkista ananasta ja sitten suurkeittiö mozzarella juustosekoitusta, ripotetaan vähän oreganoa purkista ja paistetaan uunissa 220 asteessa niin, että reunat tummuvat ja tulevat rapeiksi kuin korppu, sen jälkeen pizza leikataan yleensä 6-8 osaan ja viedään tarjolle, jonka jälkeen tapahtuu seuraavaa, asiakkaat tulevat kuin villiminkit linjastolle ja kaapivat niin paljon pizzaa kuin maha kestää ja keittiö kerkee sitä tekemään.

Poistuessa lounaalta kaikki huikkaavat vielä henkilökunnalle että olipa taas HYVÄÄ JA MAUKASTA pizzaa, kiitos tekijöille.

Että sellaista pizzaa Suomessa.

No enemmän tuo kertoo teidän ruokalan muun lounaan tasosta, jos tuosta erikseen kiitellään.

Vierailija
16/16 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi