Mistä ominaisuudesta pidät miehessäsi jos ei saa olla ominaisuus johon on käytetty rahaa?
Kommentit (32)
Ominaisuus johon on käytetty rahaa? En tajua, mitä tarkoitat. Ei rahalla saa esim. huumorintajua, käytöstapoja, lempeyttä ja älykkyyttä. Noita kaikkia miehessäni rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset taas kerran lässyttämässä paskaa. Raha ja materia teille on tärkeintä. Ei mulla muuta
Lääkkeet ja nukkumaan, huomenna sitten taas uusi päivä vihata ja haukkua naisia eikös vaan?
Omassa puolisossa rauhallisuus, luonne ja ”hyvä varustus”, ihastuksessa nauravat silmät ja huumorintaju
Vierailija kirjoitti:
Naiset taas kerran lässyttämässä paskaa. Raha ja materia teille on tärkeintä. Ei mulla muuta
Kommenttisi kertoo ainoastaan omasta naismaustasi.
Arkiviisas järjellä ajatteleva realisti.
N36
Vierailija kirjoitti:
Totta ! Ne ovat minulle tärkeitä, koska helpottavat elämää. Siksi olenkin jo nuoresta pitäen järjestänyt asiat niin, että olen saanut itselleni hyvän elintason. Aika moni mies on pyrkinyt hyötymään minusta taloudellisesti.
Valitettavan usein miehet on niin köyhiä, että rahan lisäksi niiltä puuttuu mielenterveys, inhimillisyys, lämpö, välittäminen, aito kohtaaminen, rehellisyys, kyky suunnitella tulevaisuutta ja oikeastaan ovat vain saatanan kuvottavia loisia. Mutta jos joku mukava piirre siihen paskakikkareeseen pitäisi tikulla piirtää niin, monella on kiva ääni.
Sellainen ihana rauhallinen ja turvallinen halinalle. Tykkää läheisyydestä. Tuoksuu hyvälle . Ja näyttää hyvälle. Hyvä sängyssä.:) ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta ! Ne ovat minulle tärkeitä, koska helpottavat elämää. Siksi olenkin jo nuoresta pitäen järjestänyt asiat niin, että olen saanut itselleni hyvän elintason. Aika moni mies on pyrkinyt hyötymään minusta taloudellisesti.
Sitten ehkä ymmärrät, mitä miehet ajattelee naisista.
En ymmärrä mikä on sellainen ominaisuus mihin olisi käytetty rahaa. Voitko antaa esimerkin?
Kade. Löytyisipä mullekin tollanen oma.