Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ominaisuudesta pidät miehessäsi jos ei saa olla ominaisuus johon on käytetty rahaa?

Vierailija
07.05.2020 |

Vai onko niitä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumorintaju. Saa mut ihan jatkuvasti nauramaan jutuillaan :D

Ja on ihan hemmetin hyvä sängyssäkin vieläpä.

Kade. Löytyisipä mullekin tollanen oma.

Vierailija
22/32 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ominaisuus johon on käytetty rahaa? En tajua, mitä tarkoitat. Ei rahalla saa esim. huumorintajua, käytöstapoja, lempeyttä ja älykkyyttä. Noita kaikkia miehessäni rakastan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset taas kerran lässyttämässä paskaa. Raha ja materia teille on tärkeintä. Ei mulla muuta

Lääkkeet ja nukkumaan, huomenna sitten taas uusi päivä vihata ja haukkua naisia eikös vaan?

Vierailija
24/32 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa puolisossa rauhallisuus, luonne ja ”hyvä varustus”, ihastuksessa nauravat silmät ja huumorintaju

Vierailija
25/32 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset taas kerran lässyttämässä paskaa. Raha ja materia teille on tärkeintä. Ei mulla muuta

Kommenttisi kertoo ainoastaan omasta naismaustasi.

Vierailija
26/32 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteydestä!

Vierailija
27/32 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkiviisas järjellä ajatteleva realisti.

N36

Vierailija
28/32 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta ! Ne ovat minulle tärkeitä, koska helpottavat elämää. Siksi olenkin jo nuoresta pitäen järjestänyt asiat niin, että olen saanut itselleni hyvän elintason. Aika moni mies on pyrkinyt hyötymään minusta taloudellisesti.

Vierailija
29/32 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan usein miehet on niin köyhiä, että rahan lisäksi niiltä puuttuu mielenterveys, inhimillisyys, lämpö, välittäminen, aito kohtaaminen, rehellisyys, kyky suunnitella tulevaisuutta ja oikeastaan ovat vain saatanan kuvottavia loisia. Mutta jos joku mukava piirre siihen paskakikkareeseen pitäisi tikulla piirtää niin, monella on kiva ääni.

Vierailija
30/32 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihana rauhallinen ja turvallinen halinalle. Tykkää läheisyydestä. Tuoksuu hyvälle . Ja näyttää hyvälle. Hyvä sängyssä.:) ihana.

Vierailija
31/32 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta ! Ne ovat minulle tärkeitä, koska helpottavat elämää. Siksi olenkin jo nuoresta pitäen järjestänyt asiat niin, että olen saanut itselleni hyvän elintason. Aika moni mies on pyrkinyt hyötymään minusta taloudellisesti.

Sitten ehkä ymmärrät, mitä miehet ajattelee naisista.

Vierailija
32/32 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä on sellainen ominaisuus mihin olisi käytetty rahaa. Voitko antaa esimerkin?