Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Abortti koronan takia

Vierailija
07.05.2020 |

Onko liioiteltua? Ahdistaa tämä koko tilanne ja vauvaa kohtaan väärin, ettei koe asioita samalla tavalla kuin muutamaa vuotta vanhemmat ikäluokat.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä tehdä lapsia tähän maailmantilanteeseen. Itse abortoisin hyvällä omallatunnolla.

Vierailija
2/8 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole vauvaa kohtaan väärin. Sitä vauvaa tuskin kiinnostaa ulos tullessaan, millaiseksi koit raskausajan.

Jokainen tekee omat valintansa, mutta kyllä toi mun korvaan kuulostaa hyvin liioitellulta. Raskaus on aina riski. Ihmiset ovat lisääntyneet kautta aikain, vaikka on ollut kaikenlaisia riskejä. Hoitoa saa tällä hetkellä todella hyvin, koska ihmiset eivät hakeudu hoitoon ja korona oli tussahdus. Ja vaikka tämä tilanne eskaloituisikin tästä, niin raskaana olevan hoidosta ei supisteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään järkeä tehdä lapsia tähän maailmantilanteeseen. Itse abortoisin hyvällä omallatunnolla.

Mihin maailmantilanteeseen sitten olisi?

Vierailija
4/8 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liioiteltua, mutta omahan on päätöksesi. Todella outo syy kuitenkin.

Vierailija
5/8 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää vitsi? Kuulostaa ainakin. Siis ihan ok tehdä abortti joo mutta koronan takia... :D Anteeks mutta naurattaa tämä.

Vierailija
6/8 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liioiteltua, mielestäni. Etenkin jos jossakin vaiheessa kuitenkin lapsia haluaisit, niin kannattaa ottaa nyt huomioon se, että korona-aika saattaa kestää vielä parikin vuotta.

Vierailija
7/8 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole syy abortille.

Vierailija
8/8 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt hullu aborttia korona takia tee. Itse raskauduin helmikuussa ja nyt rv 12+5 meneillään, kaikki hyvin, rakenteet tutkittu ja yms. Laskettu aika vuoden lopussa joten uskoisi jo koronan rauhoittuneen. Sikiöön raskausaikana korona ei vaikuta mitenkään. Itselläni ei olisi tullut mieleenkään että tämän maailmassa vallitsevan tilanten takia joku ei saisi mahdollisuutta elämään joka on jo tekeillä, abortti on väärin lasta kohtaan. Hän ei tälle tilanteelle mitään voi että päättää syntyä ja olla tuloillaan tänä aikana. 20vuoden päästä tätäkin varmaan muistellaan yhdessä huvittuneena lapsen kanssa millä aikakaudella syntyi. Ja varmasti kiitollinen että en häntä sen takia abortoinut? Voiko näin edes sanoa vaikka siis en ole aborttia edes harkinnut mtuta älä nyt hullu lastasi sen takia tapa että korona on tällähetkellä. Suomessa tuhansia muitakin jotka raskaana ja jopa synnyttävät näinä kuukaisina kun korona vielä akuuttina keskuudessamme. Meitä äitejä kyllä valistetaan neuvoloissa ja lapsista pidetään huolta. Oli korona tai maailmansota en tekisi aborttia sen takia. Minulla on myös suuri arvostus sitä kohtaan että raskaus ylipäätään ei ole itsestään selvyys. On monia lapsettomia jotka voisi ottaa paikkasi milloin vain eikä lapsen saaminen ole itsestään selvyys vaan lahja.