Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä teen juojia.

Vierailija
07.05.2020 |

Vesi vetenä. Hamstrasin opiskeluaikoina 70-luvulla teepusseja ja palasokereita kilokaupalla. Niitä on minulla vierasvarana edelleenkin oikuttelijoille. Kahvia vieraille tarjotaan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se tarjoamasi kahvi sitten on hyvää ja laadukasta. Minä juon molempia, mutta suodatinkahvi on yleensä pahaa.

Vierailija
2/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä on myös irtoteenä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkea tarvitse ymmärtää. Ihmiset ovat erilaisia.

Vierailija
4/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä myöskään kahvin juojia. Miksi sitä teetä tai kahvia pitää koko ajan lipittää?

Vierailija
5/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todennäköisesti saanut elämässäsi juodaksesi lähinnä Liptonin pussiteetä tms huoltoasemasettiä. :) Oikein valmistettu tee on hyvää, ja valmistusprosessi jo itsessään rentouttava.

Vierailija
6/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä tee on terveysjuomaa. Kahvia en ole juonut koskaan. Mieluummin istun vaikka lasten mehupöydässä :D

Vierailija
7/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi ja tee, kumpi vaan menee mulla. Kahvia ehkä tykkään juoda enemmän, mutta tee tuo kivaa vaihtelua, varsinkin marjanmakuiset. Myös tuoksu on rauhoittava eikä tee mieli herkkuja syödä teen kanssa, plus teetä saa ilman kofeiinia (rooibos) joten kiva että on jotain kuumaa juotavaa myöhäänkin. Tee on mielestäni yhtä normaali tarjoilujuoma kuin kahvikin, ainakin makuvaihtoehtoja riittää ja teelaatuja.

Vierailija
8/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmettelen kahvinarkkareita. Jotkut arvottavat kahvin vaikkapa seksin edelle :o

Vierailija
9/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreässä teessä on kofeiinin lisäksi yhdisteitä, joiden pitäisi rauhoittaa, joten se on kiva juoma siinä mielessä, juon iltapäivästä sitä jos haluan kuumaa juotavaa. Kahvi taas on erilainen, hieman syntinen nautinto. Se kuuluu aamuihin.

Vierailija
10/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä on muuten niin montaa eri sorttia ja valmistustavalla voi vaikuttaa makuun niin paljon, että yhtä irtoteetä juotuaan ei välttämättä siitäkään kannata vetää johtopäätöksiä (kuten ei myöskään kannata verrata Rainbow pikakahvia oikeasti laadukkaaseen espressoon).

Itse esimerkiksi inhoan useimpia mustia teelaatuja, kun taas keltaisesta teestä tykkään ihan mahdottoman paljon. Oolong-tee on minulle aika uusi tuttavuus, mutta tähän mennessä olen tykännyt siitä kovin.

Pidän myös vihreästä, maustamattomasta teestä, jossa on makea tai ruohoinen sivuaromi. Vähänkään "hapan" tee ei kelpaa minulle :D

Ja valkoinen tee ei maistu mielestäni juuri miltään, mutta siinä taitaa olla vika valmistajassa. :)

Vierailija
11/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täällä ymmärretä mitään eikä ketään jos mieltymykset eivät ole samat kuin itsellä.

Vierailija
12/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetä on myös irtoteenä

Teetä on myös irtoNAISENA pussissa.

Eihän ketään sitä pussia juo.

Perus lipton on hyvää jointin kanssa, ei irtoteenä. NAISENA näin koska kuningatar ei tasapainota teetä millään tasolla. Katsokaa nyt vaikka, englannissa on maailman eniten coronavirusta.

13/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesi vetenä. Hamstrasin opiskeluaikoina 70-luvulla teepusseja ja palasokereita kilokaupalla. Niitä on minulla vierasvarana edelleenkin oikuttelijoille. Kahvia vieraille tarjotaan.

Juon juuri nytkin teetä, mutta älä kasaa siitä itsellesi paineita.

Vierailija
14/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Name it... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetä on myös irtoteenä

Teetä on myös irtoNAISENA pussissa.

Eihän ketään sitä pussia juo.

Perus lipton on hyvää jointin kanssa, ei irtoteenä. NAISENA näin koska kuningatar ei tasapainota teetä millään tasolla. Katsokaa nyt vaikka, englannissa on maailman eniten coronavirusta.

"Eihän ketään sitä pussia juo"

Miten ihmiset oikeen kirjoittaa nykyään??

Vierailija
15/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paras vitsi, voiko 70 luvulla valmistettua teetä oikeesti juoda ja sokeritkin 70 luvulta, ois extreemee kokeilla, meneeko maha sekaisin

Vierailija
16/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pitää kirjoittaa "T:n".

Vierailija
17/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan taas avaus! Minä juon aamulla ensin kupillisen vihreää teetä ja sitten kupillisen kahvia mustana. Paitsi tänään join kaksi kupillista vihreää teetä, koska puolisoni ei tänään juonut kahvia enkä pelkästään itselleni sitä viitsinyt keittää. Joskus juon vain kupillisen teetä ja joskus juon vain kupillisen kahvia. Joskus en juo mitään.

Iltapäivisin en enää juo kumpaakaan paitsi joskus, kun väsyttää niin voin ottaa iltapäivällä teetä tai kahvia. Iltaisin en juo kumpaakaan paitsi joskus juon valkoista teetä.

Miten tämäkin voi olla jollekulle ongelma?

Vierailija
18/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla useinkin ongelmia ymmärtämisen suhteen?

Vierailija
19/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärtänyt, ennenkuin luovuin mustan teen juomisesta ja siirryin yrttiteehen ja vihreään teehen. Kelpaa mulle kahvikin.

Vierailija
20/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä sinä 70-luvun opiskelija ymmärrä, ettet näin korona-aikaan ota vieraita vastaan ensinkään. Vanhukset kuuluvat eristyksiin. Kahvittelet ihan vaan keskenäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän