Ylöjärvi asuinpaikkana
Sain työpaikan Ylöjärveltä. Millainen paikka se on kolmekymppiselle sinkulle? Onko pendelöinti Tampereelta paras vaihtoehto?
Kommentit (12)
Ylöjärven iltaelämässä on vain miehiä.
Onnea työpaikasta! Ylöjärvi on itselleni tuttu ja pidin paikasta, sillä olen ollut töissä paikkakunnalla vuosia,mutta asuin itse siltiTampereella. Ylöjärvi on todella pieni paikka joten en ehkä itse sinne muuttaisi, kauppakeskuksia ei ole, vaikkakin joitain perus ruokakauppoja ylöjärven keskustassa sekä yksi uimahalli, kampaamoja ja ei oikeastaan muuta. Todella pieni keskusta alue :) Muuten lenkkimaastot hyvät ja ylöltä tampereelle menee vain hetki.
Itse suosittelisin muuttamaan Tampereelle tai Nokialle josta hyvät kulkuyhteydet autolla motaria tai bussilla!:) Itsekuljin autolla.
Tampereella hyviä asuinalueita sekä lähellä ylöjärveä ovat: Niemenranta(ehdoton ykkönen!), Epilä, Tohloppi, Lielahti, pispala, kaarila sekä Hyhky. :)länsi tampere siis ylöjärven puolella.
Nokialla myös hyviä asuinaluita nokian keskusta ja vihola.
->Nokialla sekä Ylöjärvellä ovat halvemmat vuokrat kuin tampereella... ei aina, voi jonkun löytää halvemmalta tampereelta mutta yleensä lähikunnissa halvemmat vuokrat.
Vierailija kirjoitti:
Ylöjärven iltaelämässä on vain miehiä.
ylöjärvellä ei ole iltaelämää. pari vanhaa räkälää mihin en todellakaan menisi, olen 29. Jos vihteelle menee niin tampereelle täytyy mennä.
Minä olen ainakin kovasti täällä viihtynyt. En keksi erityistä huonoa sanottavaa, ainoa mitä keksin että kunnallisveroprosentti nyt voisi olla pienempikin.
Olen asunut Tampereella ja käynyt sieltä Ylöjärvellä töissä ja toisinpäin. Mitään ongelmaa, moni pendelöi.
moiksmoi kirjoitti:
Ylöjärvi on todella pieni paikka joten en ehkä itse sinne muuttaisi, kauppakeskuksia ei ole, vaikkakin joitain perus ruokakauppoja ylöjärven keskustassa sekä yksi uimahalli, kampaamoja ja ei oikeastaan muuta. Todella pieni keskusta alue :)
Mites tuo Kauppakeskus elo? Kylläpäs tulee tamperelaista näkemystä Ylöjärvestä...
Eloon tarvit ylön keskustasta auton. Motaria pääsee vain Eloon.
Suosittelen asuinpaikkana myös Tampereen Niemenrantaa tai Epilää. Lähellä keskustaa ja uutta aluetta hyvien bussiyhteyksien varrella.
Kyllä ylöllä mukava asua on ja halpa, ja jos tarvii tampereelle mennä nii eiku bussii vaa si.
elolle pääsee ihan kävelytietäkin motarin sillan ali ja se on nopeampi reitti
Riippuu mitä haluat ja miten vietät vapaa-aikaasi. Itse en muuttaisi sinkkuna, perheellisenä ihan ok.
Jos muutat Tampereelle ja käyt sieltä töissä niin älä muuta itäpuolelle mikäli aiot bussilla kulkea. Keskustan yli tuskaisaa liikkua Ylöjärvelle bussilla, linjoja siis menee ihan hyvin mutta aikaa siinä kyllä vierähtää. Autolla parempi, mutta Rantatunneli saattaa asettaa haasteita.