Etsimäni nainen onkohan sellaista olemassa ja missä vai onko?
Ennen koronaa etsiskelin löytämättä unelmanaistani.
Olen aina halunnut naisen, joka on lapseton (haluan hankkia lapset yhdessä), lempeä, rakastava, aito, empaattinen. Naisessa ei saa olla mitään epäaitoa luonteessa eikä ulkonäössä. Sallin rei'itetyt korvat korvakoruja varten ja värjätyt hiukset, mutta muuten saisi olla luomu ja luonnonkaunis nainen iältään mitä itsekin olen 29-33v. M sinkku 32
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet tähän asti yrittänyt etsiä? Mitä sulla on tarjota tälle naiselle?
Vuoden verran olen yrittänyt katsella. Minulla on jo kaikki paitsi kumppani, puoliso. Haluan rakastaa ja tulla rakastetuksi, suojella naista, mennä naimisiin, rakentaa yhteisen kodin ja perheen. Ex sanoi, että olen mieheksi liian pehmeä, kiltti ja romanttinen, joten erosimme. Haluan tarjota naiselle turvallisen kodin, romantiikkaa, yhteistä aikaa ja kaikkea mitä nyt pariskunnat haluavat tehdä yhdessä.
Olen kaikkea, mitä toivot. Sinä kaikkea, mitä mieheltä toivon. Mulla vain on lapsi, etkä siis koskaan kelpuuttaisi vaikka törmättäisiin. Harmi.
Minä, paitsi alitan ikävaatimuksesi :D
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa varmaankin haluaa tuollaisen kumppanin, tuohan on se tyttö/nainen porukasta josta pojat/miehet menee aivan sekaisin, kukapa ei haluaisi lapsilleen erinomaisia geenejä ja ehjää perhettä. Pitää siten itse olla se ihminen kaikkien niiden muiden joukossa jollaisen se nainen haluaa napata.
Me “kunnon” tytötkin erotaan. Etenkin jos mies paljastuu jossain vaiheessa huonoksi- niinkuin aika usein tuppaa käymään. Se niistä ehjistä perheistä.
Ota sellainen jota rakastat ehdoitta ja joka rakastaa sinua. Jota rakastat vaikka nenäkoru päässä sillan alla. Siinä on jotain mistä ammentaa sitten niille lapsillekkin.
T. Se eronnut kunnollinen nainen
Ap taitaa olla vähän sellainen jalustalle nostaja ja naisen idealisoija.
Eihän kukaan ole koko aikaa lempeä, rakastava ja jatkuvasti empaattinen. Mitä ihmettä on olla aito??? Ei saa olla epäaito, minkälainen on epäaito luonne?
Alkoi melkein ahdistaa, kuka haluaa olla madonna. Saako tuo nainen koskaan olla harmistunut, vihainen, turhautunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa varmaankin haluaa tuollaisen kumppanin, tuohan on se tyttö/nainen porukasta josta pojat/miehet menee aivan sekaisin, kukapa ei haluaisi lapsilleen erinomaisia geenejä ja ehjää perhettä. Pitää siten itse olla se ihminen kaikkien niiden muiden joukossa jollaisen se nainen haluaa napata.
Me “kunnon” tytötkin erotaan. Etenkin jos mies paljastuu jossain vaiheessa huonoksi- niinkuin aika usein tuppaa käymään. Se niistä ehjistä perheistä.
Ota sellainen jota rakastat ehdoitta ja joka rakastaa sinua. Jota rakastat vaikka nenäkoru päässä sillan alla. Siinä on jotain mistä ammentaa sitten niille lapsillekkin.
Tarkoitin ehjällä perheellä sitä että ainakin aluksi itse hyväksi miehensä itsensä katsova saa lähteä puhtaalta pöydältä ja tavoitella ihanneydinperhettä jos se on se mitä haluaa. Vaikka lapsesi ei sinulle ole painolasti niin silti elämäsi tärkein ihminen ennen niitä mahdollisia seuraavia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin ehjällä perheellä sitä että ainakin aluksi itse hyväksi miehensä itsensä katsova saa lähteä puhtaalta pöydältä ja tavoitella ihanneydinperhettä jos se on se mitä haluaa. Vaikka lapsesi ei sinulle ole painolasti niin silti elämäsi tärkein ihminen ennen niitä mahdollisia seuraavia lapsia.
Saa toki. Tarkoitin vaan sitä että ellei ap oikeasti näe mitään vikaa nyt itsessään, niin todennäköisesti unelma siitä ihanneydinperheestä ei tule toteutumaan. Koska se ihannenainen tulee todennäköisesti ennemmin tai myöhemmin lähtemään, kun tajuaa/ myöntää itselleen että ap:lle tärkeintä on lähinnä ulkoiset tekijät, ei se nainen sellaisena kuin hän on. Mutta toki aika moni haluaa kulkea sen matkan itse ja lyödä päänsä seinään ennenkuin ymmärtää jotain parisuhteista ja elämästä. Minäkin.
Minäkin etsin luomusti täydellistä miestä, mutta ei ole löytynyt. Aina löytyy vikaa niin luonteesta kuin ulkonäöstäkin. Ikinä eivät ole tarpeeksi romanttisia ja mussukoita minun makuuni. Ja kellään ei kyllin pitkää tukkaa. Miten ihmeessä miehet eivät pysty täyttämään odotuksiani?
Oon muuten tuollainen mutta lapsia en halua enkä aio hankkia.
Aika vähän on tuon ikäisiä kauniita naisia, jotka ei olisi olleet jo parisuhteessa ja eronneet. Moni on ehtinyt hankkia lapsenkin. Sun olis pitänyt 10v sitten etsiä se täydellinen nainen, niin olisit saanut sellaisen jolla ei ole parisuhdehistoriaa eikä lapsia.
Mikä meni itselläsi pieleen? Miksi et ole löytänyt kumppania, vaihtoehdot vaan vähenevät jos kiristät kriteerejä ja ikää tulee sullekin lisää? Ehkä et ole näiden naisten haluama täydellinen mies, vaan jotakin muuta.
Kyllähän sitä suurin osa naisistakin kelpuuttaisi hyvätuloisen, komean, treenatulla vartalolla varustetun, hellän, empaattisen ja lapsirakkaan miehen, joka ei suutu mistään, eikä ole liian pihi. Ei petä eikä jätä. Niitä ei ehkä ole ihan kaikille, joten täytyy tinkiä jostakin. Ehkä se oma kulta ei sitten olekaan se kaikkein hyvätuloisin tai komein, mutta käyttäytyy nätisti ja on reilu?
Jos et salli toiselle ihmisyyttä, johon kuuluu epätäydellisyys, et oikeastaan ole valmis parisuhteeseen.
Täytän muut vaatimukset, mutta olen liian nuori. Damn. Oon kyllä myös onnellisesti avoliitossa.
Onni ei löydy etsien vaan eläen :)