uskovana en tajua sitä jos Jumala ensin antaa vitsauksen korona niin uskovat rukoilevatveyyä korona loppuu
ymmärrän että parannusta rukoillaan mutta viimeiset vitsaukset Han tulee kovemmaksi koko ajan
profeettana esiintyvä dr. Ja Owuor sanoo seuraavaksi tulevan märkäpaisevitsauksen ? (plague of boils) jolla Jumala on käskenyt hänen lyövän maata. Tämä on pahempi kuin koronavirus, jonka Jumala löi Owuorin mukaan maailmaan hänen eli ilmestyskirjan 2 profeetan Elian ja Mooseksen kautta. vitsaukselle ominaista on paiseet joissa on silmä ja josta tulee nestettä. Tämä siksi että maailma elää mukavaa elämää ilman Kristusta. saa nähdä miten käy. itse en ole Owuorin kannattaja kyllä muuten.
Kommentit (3)
Kirjoitat kovin epäselvästi, mutta asiahan on juuri niin, että mietä huonommin ihmisillä menee, sitä paremmin he muistavat Jumalansa. Jumalan ei tarvitsisi tehdä tällaisia, jos ihmiset ymmärtäisivät antaa hänelle kunnian silloinkin, kun menee hyvin. Mutta aina ihmiset alkavat kuvitella, että hyvinvointi on heidän oma ansionsa, ja Jumalan on muistutettava todellisuudesta.
Jos Jumala ei ole antanut ,vaan paholainen.
nämä vitsaukset etenevät kuin Mooseksen ajan vitsaukset. koko ajan Jumala antoi mahdollisuuden ja aikaa parannukseen ehkä osa reki Egyptin aikana mutta taas piti antaa pahempi vitsaus kun faarao paatui
Roomalaiskirje 9:17-18
17. Sanoohan Raamattu faraolle: ”Juuri sitä varten minä nostin sinut esiin, että näyttäisin sinussa voimani ja että minun nimeäni julistettaisiin koko maailmassa.” 18. Hän siis armahtaa, kenet tahtoo, ja paaduttaa, kenet tahtoo.