Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Scrub daddy- sienet, kokemuksia?

Vierailija
25.03.2024 |

Olen kovasti tykästynyt näihin sieniin tiskaamisessa ja siivoamisessa. Tiskaamissa vain ärsyttää, kun sienen rakenne on sellainen, että pienet ruuanjämät takertuvat sienen sisään eikä niitä saa millään pois. Samoin laatu tuntuu heikentyneen eivätkä kestä enää niin hyvin. Käyttääkö joku muu näitä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankaus Isukki - Sienet? Onpa erikoinen nimi sillä.

Vierailija
2/13 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ja scrub mommyä myös, lähinnä siivoamiseen. Tiskatessa käytän karhunkieltä, on helpompi pestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kiinnostaa kuulla miten toimii.pata pata metallivilla toimii hyvin hellan puhdistamiseen ja esim.ennen maalausta pintojen kuuraamiseen. ihmesieni on ok tahrojen poistossa, mutta voi viedä myös pintaa tota daddy sientä oon kaupas katsellu et miten mahtaa toimia.

Vierailija
4/13 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käyttää sieniä tiskaamiseen kun tiskiharjakin on keksitty! Harja on myös helppo puhdistaa. Itse käytän sientä (en tosin otsikossa mainittua merkkiä) korkeintaan paistinpannun/kattilan rasvalian poistoon, mutta kaikki "muruset" on niistä esipesty pois etteivät kaivaudu sienen koloihin.

Vierailija
5/13 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin yhden ihan mielenkiinnosta. En oikein ymmärrä niiden hehkutusta. Tiskauksessa käytän tiskiharjaa.

Pesusieniä käytän harvemmin mutta tykkään niistä perinteisistä joissa toinen puoli vihreä ja toinen värikäs. Yleensä saa halvalla paketin jossa useampi. Tuo Scrub daddy oli myös mielestäni hieman isohko, kömpelö omaan käteen. 

Vierailija
6/13 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivouksessa hyviä. Mutta takaamiseen käytän tiskiharjaa, ei ongelmia ruuantähteiden kanssa.

Muistakaa vesi paskan surma. Liottamalla lähtee jämähtäneet ruuat pois astioista.

Vierailija
7/13 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän keittiön ja vessan lavuaariin ja lieden siivouksessa, missä tarvii hiukan hinkkaamista.

Vierailija
8/13 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin yhden Scrub Mommyn kokeillakseni sitä tiskauksessa, ja oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen kerta. Sieni oli hankalan iso kädessä, aukoista ei ollut kuin haittaa ja sieni alkoi murentua palasiksi hyvin pian - olisinko ehtinyt käyttää sitä 12 - 15 kertaa, en ainakaan paljon enempää.

Luin valmistajan nettisivuilta, että kun sieni alkaa murentua, se pitää vaihtaa uuteen. Johan siinä tulee tiskisienille hintaa! (Puhumattakaan viemäriin menevän mikromuovin määrästä.) Palasin suosiolla "eurolla kymmenen" -kombisieniin, jotka kestävät paljon kauemmin.

Aloittajan kuvailemaa ruoanmuruongelmaa minulla ei ollut kummankaan sienen kanssa.

Vierailija
9/13 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mommy/daddy scrubb sieni on aika kuuluisa ja olen miettinyt miksi? onko se samanlainen kuin se ihmesieni eli irrottaa likaa jotenkin paremmin vai onko se jonkinlainen hankaus sieni?

Olen käyttänyt tätä ja olen ollut tyytyväinen. on aika pitkä ikäinenkin

https://www.s-kaupat.fi/tuote/vileda-pur-active-hankaussieni-2-kpl/4023…

Vierailija
10/13 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on scrub mommy-sieni ja ei tule käytettyä. Iso ja kömpelö omaan käteeni. Scrub daddyn puhdistusaineet on hyviä, ainakin power paste ja yleispuhdistussuihke.

Vierailija
11/13 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä mommy/daddy scrubb sieni on aika kuuluisa ja olen miettinyt miksi? onko se samanlainen kuin se ihmesieni eli irrottaa likaa jotenkin paremmin vai onko se jonkinlainen hankaus sieni?

Olen käyttänyt tätä ja olen ollut tyytyväinen. on aika pitkä ikäinenkin

https://www.s-kaupat.fi/tuote/vileda-pur-active-hankaussieni-2-kpl/4023…

Hillitön markkinointikoneisto vaan takana, tuote itsessään ei ole mikään ihmeellinen.

Vierailija
12/13 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään mahdottoman erikoinen ole, mutta kieltämättä lähti hyvin joku kalkkinen lika suihkussa kun pesin sillä karhealla, lisänä vain yleispesuaine. Paremmin kuin harjalla ja hankausnesteellä.

Vierailija
13/13 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan tiskata scrub mommy sienellä. Power paste on ihan parasta kylppärin siivoukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi