Suurin syy avio-ongelmiin on puolison seksuaalinen halluttomuus.
Sitä voi olla naisilla ja miehillä.
Todennäköisempää on että naiset lapset tehtyään on tyytyväisiä ja kiinnostus mieheen laskee sellaiseksi että armosta annetaan silloin tällöin.
Sitten täällä itketään että mies pettää tai epäilee pettävän,
Kelatkaa vähän, miehen seksitarve ei laske.
Eilen juteltiin toisen sinkkunaisen kanssa ja molemmilla on suhde varattuun mieheen ja ongelmana näillä miehillä on tunnekylmä puoliso. Seksiä on muutama kerta vuodessa tai pari kertaa kuukaudessa.
Antakaa nyt herrantähden sitä pildeä kotona ettei niiden tarvitse kyliltä hakea. Siis jos haluatte ukkonne pitää.
Kaiken huippu että pillulla kiristetään miestä.
Kommentit (11)
tiivistää asian olennaiseen. Noinhan se juuri on. Eläin nimeltä ihmisMies on laite jonka on määrä siittää. Sillä on ihan sama fyysinen ja henkinen tarve kuin muillakin eläimillä, nousta selkään, purkautua. Jos sitä ei olisi, ihmisiä ei enää olisi olemassa. Siihen ei sen monimutkaisempaa psykologiapaskaa tai seksuaaliterapeutteja tarvita!
Voitte naiset uskoa että jos mies saisi valita, se useinkin helpottaisi omaa elämäänsä ja istuisi mieluummin kaveriensa kanssa veneessä onkimassa kuin olisi vonkaamassa teiltä fjonttaa. Mutta luonto on määrännyt toisin. Ne naiset jotka osaavat ymmärtää tämän, saavat pitää uroksensa. Muut miehet viedään niiden naaraiden toimesta jotka nämä pelisäännöt ymmärtävät. Minäkin ilmoitin jo vuosia sitten kotona että minulla on tietty määrä seksiä viikossa, kuukaudessa, vuodessa. Jos se ei ole kotona niin se on sitten muualla.
M40
Siis mikä ihmeen asenne-vika tätä maata vaivaa. Että jos en saa kaikkea mitä haluan kotoa niin minulla on oikeus hakea sitä muualta.
Itse olen nainen ja meillä mies on tyytyväinen seksielämään mutta minä haluan enemmän. Ymmärrän siis hyvin miltä miehistä tuntuu, mutta silti en ymmärrä miksi pettää. Jos ongelmia ei pysty ratkomaan niin sitten joko yhdessä sovitaan että toinen hakee muualta tai erotaan, pettämistä ei ratkaise mitään. Ja siis vaikka välillä ottaakin rankasti pattiin ettei meidän seksi ole sitä mitä kaipaan, niin en mä sen takia hyvää miestä vaihda. Meillä puhutaan ja puhutaan ja koitetaan ratkaista solmuja ja jos ne ei koskaan aukea niin sitten sovitaan uudet säännöt. Mutta luottamusta ei saa rikkoa!
Ja siis se että naiset käyttää seksiä aseena on erittäin väärin. Mutta miehet voi miettiä välillä josko itsessä on jotain " vikaa" kun vaimo ei nauti seksitä. Eli joko se nainen on liian väsynyt, tai seksi miehen kanssa ei tunnu hyvältä tai syitä voi olla vaikka missä. Että pelkuri se on joka toisen syliin hyppää kun ei uskalla selvittää omia asioitaan. Ja minä en toisen naisen ukkoa huolisi sänkyyni jos on niin avuton ettei osaa ongelmiaan kotonaan ratkoa.
Haluttomuus on eri asia, kun seksillä kiristäminen. Haluttomuus on eri asia, kun vittumaisuus puolisoa kohtaan.
Kyllä musta ainakin ensin kuuluisi etsiä niitä haluttomuuden syitä ja mahdollisia ratkaisuja siihen, ennen kuin laukataan vieraisiin. Ja sitä EI ole se, että mangutaan miehelle/vaimolle, että anna nyt taikka meen muualle...
t. vaimo, joka ei itse ole haluton, mutta jonka mies hyvän aikaa oli, sairautensa ja lääkkeittensä takia.
Ja kuinka usein se syy mahtaakaan olla haluttoman miehessä/vaimossa? Tai parisuhteen solmuissa noin yleensä? Monesti tietysti myös parisuhteen ulkopuolisissa asioissa, esim. työelämän vaikeuksissa.
Jos ei olla valmiita tekemään mitään parisuhteen eteen, tai jos ei keskustelut auta parisuhteen parantamisessa, on reilua erota. Pettäminen on AINA väärin toista kohtaan.
Itsellä mitä on joskus ollut haluttomuutta, niin voin sanoa, että johtui suurista pettymyksistä mieheeni erinäisissä asioissa. Asioita puitiin pitkään. Luultavasti olisi ollut parempi erota silloin, ikuiset arvet nuo pettymykset jättivät, ja se oli liian raskasta aikaa. (Kyse ei ollut uskottomuudesta, vaan muista pettymyksistä). Mutta nyt menee kuitenkin paremmin. Miehelläkin tuntuu elämän arvot muuttuneen.
Mitä siis oikeastaan halusinkaan sanoa? Niin, pointtini on siis, että haluttomuus ei ole niinkään syy avio-ongelmiin, kuin seuraus niistä. Tai ainakin hyvin usein näin.
Vierailija:
tiivistää asian olennaiseen. Noinhan se juuri on. Eläin nimeltä ihmisMies on laite jonka on määrä siittää. Sillä on ihan sama fyysinen ja henkinen tarve kuin muillakin eläimillä, nousta selkään, purkautua. Jos sitä ei olisi, ihmisiä ei enää olisi olemassa. Siihen ei sen monimutkaisempaa psykologiapaskaa tai seksuaaliterapeutteja tarvita!
Voitte naiset uskoa että jos mies saisi valita, se useinkin helpottaisi omaa elämäänsä ja istuisi mieluummin kaveriensa kanssa veneessä onkimassa kuin olisi vonkaamassa teiltä fjonttaa. Mutta luonto on määrännyt toisin. Ne naiset jotka osaavat ymmärtää tämän, saavat pitää uroksensa. Muut miehet viedään niiden naaraiden toimesta jotka nämä pelisäännöt ymmärtävät. Minäkin ilmoitin jo vuosia sitten kotona että minulla on tietty määrä seksiä viikossa, kuukaudessa, vuodessa. Jos se ei ole kotona niin se on sitten muualla.
M40
Mutta koska vaimollasikin on oikeus tiettyyn määrään seksiä, voi hän hakea sitä muualta, sitten kun sinä olet lötkömuna.
Reilua! Pitäähän sitä seksiä saada.
n25
Minäkin ilmoitin jo vuosia sitten kotona että minulla on tietty määrä seksiä viikossa, kuukaudessa, vuodessa. Jos se ei ole kotona niin se on sitten muualla.
M40
Hahhah, nelikymppinen elää parasta aikaansa seksuaalisesti, siitä on oikein tutkimustuloksiakin.
Vaan onhan teitä kaksvitosia joiden kanssa ei seiso edes 17 vuotiaalla. parasta kuitenkin syyttää miestä niin ei tarvitse itse todeta peilistä vässähtänyttä olemustaan.
Vierailija:
Hahhah, nelikymppinen elää parasta aikaansa seksuaalisesti, siitä on oikein tutkimustuloksiakin.
Vaan onhan teitä kaksvitosia joiden kanssa ei seiso edes 17 vuotiaalla. parasta kuitenkin syyttää miestä niin ei tarvitse itse todeta peilistä vässähtänyttä olemustaan.
Niin ja yli nelikymppinen NAINEN on seksuaalisesti parhaimmillaan ei mies.
Ärsytti vaan toi sun typeräilmoitus.
Ja taisin osua oikeaan ;)
Vierailija:
Naisen seksuaalinen aktiviteetti on korkeimmillaan 30-40-vuotiaana, kun taas miehien aktiivisin kausi ajoittuu ikävuosien 17-20 tienoille. Keski-ikään päästessään nainen useimmiten tuntee oman ruumiinsa ja seksuaaliset nautintonsa ja on vapautunut mahdollisista estoistaan. Naisen seksuaalinen aktiviteetti saattaakin nousta keski-iän kynnyksellä.
Lähde ja lisää tietoa: Ronkainen, Suvi - Pohjolainen, Pertti - Ruth, Jan-Erik: Erotiikka ja elämänkulku. WSOY, 1994.
Teksti: A4 Media Oy
Enhän minä tietenkään puhunut mitään seksuaalisesta aktiivisuudesta, eihän se mittaa mitään hyvyyttä. Väitän että nelikymppinen itsestään ja kunnostaan huolehtinut mies ON parhaimmillaan rakastajana. Sillä on kokemuksia, tunneherkkyyttä, se tietää miten naista pitää käsitellä eikä se laukeile omia aikojaan pitkin makuuhuoneen seiniä. Se on jo elänyt sen vaiheen kun haettiin vain omaa tyydytystä ja kaatoja. Se TIETÄÄ että paras lopputulos tulee siitä kun nainen tehdään ensin niin tyytyväiseksi kuin mahdollista. Määrässä ja laadussa. Se tarkkailee koko ajan naisen reaktioita ja oppii niistä mitä naiselle täytyy tehdä.
Ei 2-3kymppisillä koltiaisilla ole useinkaan näistä asioista mitään hajua, paineet on vaan hirveät. Katsokaa noita 2 kymppisiä naisia 4-5kymppisten kainaloissa. Ei ne viihdy niissä pelkästään rahan takia tai kärsi jostain isäkompleksista. Ne oikeasti tykkää siitä kun on mies joka saa käsitellä. :)
M40
tarkemmin sanoa... siinä se, koko totuus