Bellavita voiteen kokemus.
Ajattelin että siinä olisi edullinen a vitamiini voide. Uskallanko lievään aikuisiän akneseen ja velttoon naamaan ostaa?
Kommentit (50)
Minulla Bellavita-yövoide toimii ihan hyvin. Käytän sitä varsinkin talvella kasvoille ja kaulalle.
Vierailija kirjoitti:
Uusi Bellavita yövoide aivan järkytys. Olen laittanut hyvin vähän ja varovasti kerran vkossa 2-3 krt, mutta oli shokki herätys eilen, kasvot ihan tulipunaiset kuin palaneet, kirveli ja kutisi todella paljon, jää kylmä vesi lievitti tätä ikään kuin olisi palovamma ? Nyt iho kuoriutuu paikka paikoin pois. En uskalla jatkaa enää varovaistakaan käyttöä. Vanha Bellavita oli turvallinen ihan eri tuote. Samoin olen tätä uutta käyttänyt pari vuotta sitten, mutta nythän tämä tällä kertaa sain hyvän ihoni lähes palamaan ikään kuin. Huh Huh
Tuo tarkoittaa, että retinoli toimii! Kyllä se siitä melkein aina asettuu kun jaksaa totuttaa vaan. Hyvin herkällä iholla voi olla että täytyy ensin sekoittaa toiseen voiteeseen että retinoli laimenee, ja käyttää vain kerran viikossa. Vähitellen vähentää sen toisen voiteen osuutta, kunnes pystyy käyttämään pelkkää retinolivoidetta. Sitten vähitellen 2 kertaa viikossa jne.
Uusi bellavita tosiaankin toimii, koska sisältää sekä retinolia että bakuchiolia, molemmat tehokkaita ja tutkittuja ihon ikääntymisen estäjiä. Mutta varsinkin retinolilla on tuo sivuvaikutus, että aluksi monella ärsyttää ihoa, ja niilläkin joilla ei, voi tulla muutaman viikon "retinol uglies", kun vanha iho kuoriutuu pois, iho voi kukkia jne. Mä olin vaan iloinen kun niin kävi, että jee tämähän toimii.
Itse käytän tuota Bellaa ja ihoni on jo tottunut siihen. Ikää 53-v. Mulla on todella vähän ryppyjä, toki otsassa on isompi, joka on ollut siinä jo parikymppisestä. Välillä tuo Bella kuitenkin ärsyttää ihoani ja silloin käytän toista voidetta kuitenkin heti Bellaan palaten, kunhan se vain on mahdollista.
Mutta kyllä, Retinoli on se, mikä saa aikaan sen ärsytyksen. Mutta se on myös se, mikä toimii ryppyjen kanssa. Tai en tiedä millainen ihoni olisi ilman Bellaa.
Kroonisen akneihon jäljiltä ei mikään upea iho. Nyt kukkii enää harvakseltaan kun hormonaaliset syyt loppuneet. Luulin että iho reagoisi huonosti retinolivoiteeseen mutta vielä mitä. Hankin BELLA yövoiteen, sen Bellavitaa vahvemman, eikä niin mitään ongelmaa. 2 vko käytön jälkeen iho näyttää niin upealta kuin vain 54v. iässä voi näyttää. Sanoisin jopa että hehkuu. Jos iho kestää retinolin niin hienoja tuloksia tulee kyllä. (välillä pidän välipäivän retinolista ja vain hyvin kosteuttava CeraVe lotion) N54
Vierailija kirjoitti:
Outo juttu mutta minulla ei tullut mitään oireita ei edes punoitusta...onko tässä voiteessa jotain vikaa
Ei, sun iho ei ole vaan herkkä retinolille. Ei mullakaan ole, paksu rasvainen ihotyyppi joka ei ole vähääkään herkkä. Aloitin aikoinaan jollain tosi vahvalla Thomas Rothin retinolivoiteella, olisikohan ollut 1,5%, josta sanottiin että sopii tottuneille retinolin käyttäjille, aloin käyttää joka ilta, eikä tullut yhtään mitään ongelmia. Ei se kyllä sitten ole mihinkään auttanutkaan, kuten ei muutkaan kokeillut retinolivoiteet.
Käytän nisasiiniamidi-seerumia ja päälle Bella yövoidetta kaulan ja dekolteen iholle yöksi. Mielestäni huomattavan paljon sileämpi iho kuin ennen tätä komboa.
Kaulan ja dekolteen ihon hoidosta ei puhuta kovinkaan usein. Kuuluu mulla nyt jokailtaiseen rutiiniin. Siihen Bella toimii mainiosti.
Vierailija kirjoitti:
Käytän nisasiiniamidi-seerumia ja päälle Bella yövoidetta kaulan ja dekolteen iholle yöksi. Mielestäni huomattavan paljon sileämpi iho kuin ennen tätä komboa.
Kaulan ja dekolteen ihon hoidosta ei puhuta kovinkaan usein. Kuuluu mulla nyt jokailtaiseen rutiiniin. Siihen Bella toimii mainiosti.
Joo, kaikki hoitoaineet mitä laittaa kasvoille kannattaa laittaa myös kaulalle ja dekolteelle; kasvovedet, seerumit, voiteet jne. Laitan kämmenselkiin ne jämät mitä jää käsiin kun levittelen aineita kasvoille.
En tajua miksi piti uudistaa hyvä voide ja tehdä siitä huonoa monella versiolla.
Uusi Bellavita yövoide aivan järkytys. Olen laittanut hyvin vähän ja varovasti kerran vkossa 2-3 krt, mutta oli shokki herätys eilen, kasvot ihan tulipunaiset kuin palaneet, kirveli ja kutisi todella paljon, jää kylmä vesi lievitti tätä ikään kuin olisi palovamma ? Nyt iho kuoriutuu paikka paikoin pois. En uskalla jatkaa enää varovaistakaan käyttöä. Vanha Bellavita oli turvallinen ihan eri tuote. Samoin olen tätä uutta käyttänyt pari vuotta sitten, mutta nythän tämä tällä kertaa sain hyvän ihoni lähes palamaan ikään kuin. Huh Huh