Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bellavita voiteen kokemus.

Vierailija
06.05.2020 |

Ajattelin että siinä olisi edullinen a vitamiini voide. Uskallanko lievään aikuisiän akneseen ja velttoon naamaan ostaa?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/50 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kehuu ja mäkin kokeilin, muttei sopinut mulle vaan ärsytti ihoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bebavitalla luistaa paremmin!

Zinc

Vierailija
4/50 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että se on kovinkaan tehokas akneen tai mihinkään muuhunkaan. A-vitamiini on niin kaukana ainesosaluettelossa, ettei sen pitoisuudet voi olla kovin suuria.

Osta mieluummin The Ordinarya, esim. Niacinamide 10% + Zinc 1% tai Salicylic Acid 2% akneen ja myöhemmin Retinol 0.2% In Squalene (tai 0.5% jos tuota pienempää ei ole tarjolla).

Vierailija
5/50 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tukkii huokosia ja tekee ihosta samean.

Vierailija
6/50 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuiva iho niin ei ollut tarpeeksi kosteuttavaa

Vierailija
7/50 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi akneiholle. Siinä on tukkivia ja ärsyttäviä aineita kuten maapähkinäöljy ja natriumlauryylisulfaatti (hajusteeton versio).

Mihin tarkoitukseen etsit voidetta?

Vierailija
8/50 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvää mutta tukkii huokoset.

Vierailija
9/50 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako ylähuulen ryppyihin?

Vierailija
10/50 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummovoidetta. Se a-vitamiini on ryppyihin siinä, ei akneen.

Vierailija
11/50 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ainakaan sopinut. Jätti sellaisen oudon rasvaisen kelmun iholle, muttei kuitenkaan kosteuttanut tarpeeksi kuivahkoa ihoa.

Vierailija
12/50 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaako ylähuulen ryppyihin?

Ei ole siihen tarpeeksi tehokasta.

Paremmin toimisi jokin täsmätuote eli anti-age voide, joka kosteuttaisi kunnolla huulen ihoa, jolloin iho hieman turpoaa ja vähentää ryppyisyyttä. Sellainen vaatii kuitenkin että sitä käytetään pidemmän aikaa ennen kuin tulokset näkyvät ja sitten käyttöä pitää jatkaa. Esim. Dermalogican Nightly Lip Treatment. Tai Avenen yövoide A-Oxitive Night Cream, jota sivellään huolella yäksi huulen rajaan.

Tuon lisäksi on meikin alle laitettavia pikavoiteita, jotka siis toimivat vain muutaman tunnin. Esim. Murad Rapid Collagen Infusion.

Vierailija
13/50 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

A vitamiini käytetään aknen hoitamiseen ja myös ryppyihin.

Vierailija
14/50 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava voide ja eritoten loistava meikin alla. Sopii rasvaiselle iholle, ei tuki, jättää kauniin mattapinnan.

Mutta, pitää ostaa se perus bellavita KEVYT. Ei se rasvainen, eikä varsinkaan se 30+ -voide. Tuo 30+ voide on ihan eri tavaraa.

Rypytön 45v olen, ei vielä ryppyjä missään paitsi hymyillessä vähän silmäkulmissa. Mutta ei otsassa, ei nasolabiaaleissa jne.

Vierailija
15/50 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomaista

Vierailija
16/50 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että se on kovinkaan tehokas akneen tai mihinkään muuhunkaan. A-vitamiini on niin kaukana ainesosaluettelossa, ettei sen pitoisuudet voi olla kovin suuria.

Osta mieluummin The Ordinarya, esim. Niacinamide 10% + Zinc 1% tai Salicylic Acid 2% akneen ja myöhemmin Retinol 0.2% In Squalene (tai 0.5% jos tuota pienempää ei ole tarjolla).

0.30 uudet bellavitavoiteet eli on suht tujua. Päiväksi spf 15 tai yli pakollinen

Ordinaryn kaikki tipat granactive r ei ole oikeaa a vitamiinia jos olisi 2 tai 5 prosenttien a vitamiinia koko naama palaisi kalloa myöden ja maksa sanoisi poks.

on ordinaryllakin oikea a vitamiinituotteota juurikin vahvahko 1 pros. ei sillä voi aloittaa ensimmäisenä vaan asteittain. Vahvemmat kun 1 pros a vitamiini on laittomia eu alueella ilman reseptiä, ei saa myydä.

Vierailija
17/50 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin kasvovoide mitä oon kokeillu.

Vierailija
18/50 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusittu Bellavita: seuraavana aamuna silmäluomet turvonneet, kasvot punaiset ja kirveli, kun happokäsittelyn jäljiltä. Poskipäissä kuin vesikelloja. Iho kesi. Tätä kesti viikon, nyt kasvot ennallaan. Tein haittailmoituksen allergisestä reaktiosta. Vanha koostumus oli ok.

Vierailija
19/50 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellistä. Mun aloitukseni aiheesta ilmeisesti poistettiin.

Olen käyttänyt Bellavitaa kymmeniä vuosia. Se onollut ihan legendaarisen hyvä perusvoide.

Sain tästä uusitusta retinolia sisältävästä voiteesta (hajuttomasta) ihan hirveät allergiset reaktiot. Silmät turvoksissa ja naama kuoriutuu kuin radioaktiivisen säteilyn jäljiltä.

Näytän kauhealta

En käsitä miksi kyseinen voide on menty pilaamaan.

Jotenkin tuntuu ihan epäpätevältä toiminnalta lääke-yhtiöltä. Että samalla tuotenimellä myydään jotain todella radikaalisti muutettua ihoon voimakkaasti vaikuttavaa tuotetta.

En ole alan asiantuntija, mutta joku tuolla Orionin päässä mättää.

Voiteen markkinointi on jo pitempää ollut vähän huonoa ja kummallista. Voiteen eri versioiden pakkauksia ei ole erottanut toisistaan jne.

Vierailija
20/50 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustukaa hyvät ihmiset A-vitamiinin eri muotoihin ja niiden vaikutuksiin, ennenkuin lättäätte sitä kasvoillenne . Ihon pitää vähitellen antaa tottua retinoliin, nuo ns, haitat kuivuminen, punoitus, kirvely jne. ovat tavallisia retinolista johtuvia vaikutuksia, ei allergista reaktiota. 

Ihme ininää, naama pitäisi saada suoraksi ja sitten kun joissain tuotteissa on tehoja, niin oman tyhmyyden seuraukseni kaikki on pilalla. Järki käyttöön!