Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei miehet halua samanikäistä naista?

Vierailija
06.05.2020 |

Voiko joku mies vastata tähän? jos esim. on 33-vuotias, miksei mies halua omanikäistään 33 vuotiasta naista jolla on ollut yksi suhde? jos nainen on hoikka, nätti ja lapseton?

Kommentit (150)

Vierailija
21/150 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua jonkin ikäistä naista vaan haluan, jos haluan, tietyn naisen iästä liiemmin välittämättä.

Vierailija
22/150 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle kelpaisi omanikäinen nainen, mutta minä en kelpaa heille. M30

Oletko ylipainoinen?

En. Olen 182 cm ja 75 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/150 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JätkäLahest kirjoitti:

Olen 174cm, kaljuuntuva, rillipää, pätkätyöläinen, ei ole autoa saatikka ajokorttia, asun yksiössä. Punaviini kohtuudella juotuna ainoa päihde mitä käytän.

Tähän mennessä en ole kovin monelle kotimaiselle kelvannut.

Älä luovuta! Kyllä se vielä osuu kohdalle. :)

Ei tällä pituudella saa naisia nykyään.

Joskus 10v lykästi nyt liian lyhyt pikkumies pubiruusuillekin.... pitäis olla kuulemma karhumaisempi.

Vierailija
24/150 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JätkäLahest kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JätkäLahest kirjoitti:

Olen 174cm, kaljuuntuva, rillipää, pätkätyöläinen, ei ole autoa saatikka ajokorttia, asun yksiössä. Punaviini kohtuudella juotuna ainoa päihde mitä käytän.

Tähän mennessä en ole kovin monelle kotimaiselle kelvannut.

Älä luovuta! Kyllä se vielä osuu kohdalle. :)

Ei tällä pituudella saa naisia nykyään.

Joskus 10v lykästi nyt liian lyhyt pikkumies pubiruusuillekin.... pitäis olla kuulemma karhumaisempi.

Tässäpä ohjetta kaikille. Paras on takoa silloin kun on rauta kuumaa. Olisi kannattanut pariutua silloin kymmenen vuotta sitten kun vientiä oli. Nirsot ja vali9koivat jää yksin runkkaamaan. Tämäkin toki on ok, mutta sitten ei saa ulista.

Vierailija
25/150 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kaikki miehet öliöööööööö

Vierailija
26/150 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vanhempi nainen, sitä omapäisempi, vaateliaampi ja pirullisempi. Nuorempien kanssa on helpompi olla, eivät ole vielä pirttihirmuuntuneet, vaan saattavat jopa nauttia elämästä ja olla iloisia. Enkä nyt tarkoita mitään dominointia, vaan ihan vaan olemisen siedettävää keveyttä.

Se on totta, että aikuinen ihminen tietää mitä haluaa ja sietää. Nuorempia on helpompi alistaa ja manipuloida.

Vierailija
27/150 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oman ikäisissä naisissa mitään vikaa ole jos ovat yhtä hyvässä kunnossa kuin itse olen mutta yleensä ovat melko rupsahtaneita. Onneksi tässäkin iässä näillä rahavaroilla saa kyllä ihan kiitettävästi nuorempaa naista. Olen tehnyt insinöörin hommia valmistumisesta asti, tehnyt ne hommat kunnolla, eikä ole yhtään lapsia jotka olisivat talouteni tuhonneet joten lienee selvää, että on ns. liitua millä piirtää ja se taas tässä pinnallisessa yhteiskunnassa tuntuu naisia viehättävän. Lisäksi useimmiten ovat olleet kanssani juuri rahan takia eikä rakkaudesta mikä on hyvä asia koska tässä iässä on selvää, että rahaa tulee olemaan riittävästi koko loppuelämäksi. Rakkaussuhteitakin on ollut mutta ne ovat päättyneet rakkauden loppuessa. Rakkaus voi päättyä hetkessä joten parempi kun menee rahalinjalla koska sitä riittää. M50v

Vierailija
28/150 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vanhempi nainen, sitä omapäisempi, vaateliaampi ja pirullisempi. Nuorempien kanssa on helpompi olla, eivät ole vielä pirttihirmuuntuneet, vaan saattavat jopa nauttia elämästä ja olla iloisia. Enkä nyt tarkoita mitään dominointia, vaan ihan vaan olemisen siedettävää keveyttä.

Kyllä se sinun kanssa oleva nuori ja elämäniloinen nainen muuttuu muutamassa vuodessa kärttyisäksi pirttihirmuksi. Joillain miehillä on kyky muuttaa naisia ihan toisenlaisiksi mitä seurustelun alussa, mutta eihän miehet tuossa omaa osuuttaan tunnusta.

"Muutama vuosi" onkin ihan hyvä mitta suhteelle. Kyllä sen jälkeen jo vaihtelua kaipaa ihan muutenkin, joten tuo ei ole ongelma.

Vierailija
29/150 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mistä tällainen käsitys on lähtenyt. Toki tällä palstalla on kaikenlaisia ikähulluja kuten tämä "40+ naiset tykkää 55+ miehistä", mutta oikeassa elämässä tuntemani parit ovat melko saman ikäisiä. Yleensä vain 1-3 vuoden ikäerolla. Omat suhteeni ovat olleet pääsääntöisesti saman ikäisten tai vuoden vanhempien/nuorempien miesten kanssa. Edelleen kohta 4-kymppisenä kelpaan oman ikäisille oikein hyvin.

Vierailija
30/150 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukin tyylillään. Itsellä deittisivuilla ja tinderissä ollut haku +-5 vuotta. Todellisuudessa tuossakin jo varuiksi pari vuotta liikaa. Todellisuudessa parhaiten kolahtanut +-3 vuoden ikäerolla.

Mulla olis -5 v ja +15 v. Jos olisin hakemassa netissä.

Vierailija
31/150 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa nuoruudessa ammattikoulussa pojat seurusteli yläasteikäisten tyttöjen kanssa. Saman ikäisten kanssa suhteet olivat harvinaisia. Olin itse kiinnostunut vain oman ikäisistä ja sainkin oman ikäisen poikaystävän. Tämä sitten jätti minut, kun sai nuoremman tyttökaverin. Minut on jätetty aina nuoremman naisen takia, myös aikuisiällä.

Vierailija
32/150 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja vaimolla on ikäeroa 23 päivää eli mitä sä selität "miehistä" ?

Vierailija
33/150 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano se Päivikille ja Niinalle! Kelvannut kummallekkaan vaan piti lähteä 6 ja 10 vuotta vanhempien ukkojen mukaan.

Vierailija
34/150 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukin tyylillään. Itsellä deittisivuilla ja tinderissä ollut haku +-5 vuotta. Todellisuudessa tuossakin jo varuiksi pari vuotta liikaa. Todellisuudessa parhaiten kolahtanut +-3 vuoden ikäerolla.

Mulla olis -5 v ja +15 v. Jos olisin hakemassa netissä.

Minä olen käyttänyt hyvällä menestyksellä +/- 10 % sääntöä - tai pikemminkin se on tullut luonnostaan. Eli parikymppisenä pari vuotta nuorempi tai vanhempi, nelikymppisenä neljänkään vuoden ikäero ei tunnu missään ja kuusikymppisenä sitä voisi ehkä jo kestää kuudenkin vuoden ikäeroa.

Vierailija
35/150 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se sinun kanssa oleva nuori ja elämäniloinen nainen muuttuu muutamassa vuodessa kärttyisäksi pirttihirmuksi. Joillain miehillä on kyky muuttaa naisia ihan toisenlaisiksi mitä seurustelun alussa, mutta eihän miehet tuossa omaa osuuttaan tunnusta.

Sitten kun näin käy niin mamma ulos ja uutta matoa koukkuun. Vaihtelu virkistää muutenkin ja määrä korvaa laadun.

Tuollaisessa miehessä ei menetä mitään. Nainen viihtyy jatkossa sinkkuna ja harrastaa vain irtonumeroita. Olet ihan oikeassa, että vaihtelu virkistää, mutta huonia miestä ei kannata kelpuuttaa edes irtonumeroksi.

Vierailija
36/150 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovinismia sovinismia, vielä vähän sovinismia.

Vierailija
37/150 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmi kroppa pitää olla ja pitää muistaa ihailla ja palvoa miestä, kolmekymppinen on jo ihan haaska miesten mielestä.

Vierailija
38/150 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua oman ikäistä miestä! Parikymppiset miehet ovat vielä ihan lapsia. Monet vielä äidin helmoissa.

Vierailija
39/150 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin seurustelen ihmisen enkä ikänumeron kanssa. Sitä ei jotkut käsitä.

M

Vierailija
40/150 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntymispotentiaali on tekosyy, koska usein mies on suhteessa se, joka ei halua lapsia ja vaatii naista syömään pillereitä.