Miksei miehet halua samanikäistä naista?
Voiko joku mies vastata tähän? jos esim. on 33-vuotias, miksei mies halua omanikäistään 33 vuotiasta naista jolla on ollut yksi suhde? jos nainen on hoikka, nätti ja lapseton?
Kommentit (150)
Jos miehet eivät halua samanikäistä naista, niin miksi heteropariskunnat ovat yleensä hyvin samanikäisiä?
Nuoremmissa parempi lisääntymispotentiaali.
Vierailija kirjoitti:
ja miksei 33 vuotias mies ole jo lisääntynyt jos rakastaa niin paljon lapsia?
Kukin tyylillään. Itsellä deittisivuilla ja tinderissä ollut haku +-5 vuotta. Todellisuudessa tuossakin jo varuiksi pari vuotta liikaa. Todellisuudessa parhaiten kolahtanut +-3 vuoden ikäerolla.
Joo. Minä ainakin olen aina halunnut suunnilleen ikäistäni naista ja niin haluan vieläkin.
Kyllä minulle kelpaisi omanikäinen nainen, mutta minä en kelpaa heille. M30
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle kelpaisi omanikäinen nainen, mutta minä en kelpaa heille. M30
Oletko ylipainoinen?
Naiset pääsääntöisesti aloittavat parisuhteet 5 vuotta miehiä aiemmin, ja ovat parisuhteissa miehiä suuremman osan elämästään. Kolmevitonen nainen on jo ollut naimisissa, usein pari avoliittoa siihen päälle, ja pari lastakin löytyy. Se on aikamoinen loukkaus monelle kolmevitoselle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Naiset pääsääntöisesti aloittavat parisuhteet 5 vuotta miehiä aiemmin, ja ovat parisuhteissa miehiä suuremman osan elämästään. Kolmevitonen nainen on jo ollut naimisissa, usein pari avoliittoa siihen päälle, ja pari lastakin löytyy. Se on aikamoinen loukkaus monelle kolmevitoselle miehelle.
hyvi löytyy myös yli 30v neitsytnaisia.
Se on vähän sama asia kuin miksei miehet halua samaa sukupuolta. Osa on homoja, osa tykkää tietynikäisistä, toiset vanhemmista ja toiset nuoremmista. Seksuaalisuus on moniulotteinen.
Niinhän mä haluaisinkin, mutta 33-vuotiaalla naisella on sellaiset kriteerit, joita en pysty täyttämään.
Ei se johdu iästä vaan arvopohjasta ja elämänkatsomuksesta. Voi olla kolmekymppinen "teini", joka ei tajua elämästä vielä mitään tai voi olla kaksikymppinen "aikuinen", joka on nähnyt ja kokenut kaikenlaista opettaen tälle elämistä. Sama koskee myös sitä miesosapuolta - mitä etsii ja millaisella elämänkokemuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja miksei 33 vuotias mies ole jo lisääntynyt jos rakastaa niin paljon lapsia?
Miehen on vaikea lisääntyä yksinään. Lapsirakas mies myös toivoo helposti vakiintunutta parisuhdetta. Meinaan, aika moni lapsirakas mies myös haluaa olla niiden lasten kanssa.
Moni ei ole sitä suhdetta saanut 33-vuotiaaksi mennessä, osa ei saa koskaan. Mutta moni näistä nyt varmaan kelpuuttaisi kuitnekin sen 33-vuotiaan naisen, joten ei ole varsinainen vastaus ap:n kysymykseen.
Olen 174cm, kaljuuntuva, rillipää, pätkätyöläinen, ei ole autoa saatikka ajokorttia, asun yksiössä. Punaviini kohtuudella juotuna ainoa päihde mitä käytän.
Tähän mennessä en ole kovin monelle kotimaiselle kelvannut.
Koska miehet ovat henkiseltä kehitykseltään ja tasoltaan samanikäisiä naisia alemmalla tasolla heidän on helpompi yrittää päteä hieman nuoremmille naisille, jotka eivät ole vielä täysin kehittyneet.
Mulla tuli sellasessa deittisovelluksessa match, miehen kanssa joka sanoin profiilissaan olevan 20. No tämä mies tuli kuitenkin sanomaan olevansa itse 39, kun kysyin miksi valehtelee ikänsä haukkui oman ikäisiään naisia mummoiksi ja ettei kiinnosta ”mummojen” seura. Oli sellanen mitä ihmettä just tapahtui fiilis. Luuleko keski-iän kriisiä potevat miehet tollasella käytöksellä oikeasti saavansa seuraa?
Ainiin ja olen siis itse 20-vuotias naisihminen.
Maito tuoreena ja viski vanhana.
Mitä vanhempi nainen, sitä omapäisempi, vaateliaampi ja pirullisempi. Nuorempien kanssa on helpompi olla, eivät ole vielä pirttihirmuuntuneet, vaan saattavat jopa nauttia elämästä ja olla iloisia. Enkä nyt tarkoita mitään dominointia, vaan ihan vaan olemisen siedettävää keveyttä.
JätkäLahest kirjoitti:
Olen 174cm, kaljuuntuva, rillipää, pätkätyöläinen, ei ole autoa saatikka ajokorttia, asun yksiössä. Punaviini kohtuudella juotuna ainoa päihde mitä käytän.
Tähän mennessä en ole kovin monelle kotimaiselle kelvannut.
Älä luovuta! Kyllä se vielä osuu kohdalle. :)
En ole kyllä törmännyt todellisuudessa koskaan siihen, etteikö olisi halunnut, mutta luulen syyn asenteessa olevan siinä, että kautta historian on nainen kantanut vanhenemisentuskan harteillaan ja miestä on vain kehuttu (säälistä vai irtopisteistä?), vaikka hän näyttäisi muumiolta.
Naiset mielistellen kilvan kehuvat jopa niitä vanhenemisen merkkejä, jotka eivät ole eduksi kenellekkään, kuten hiustenlähtö tai rypyt.
Naiset sitten taas haukkuvat toisiaan ja itseään vanhenemisesta ja saavat kaiken kuulostamaan siltä, että se mies ei vanhene ollenkaan, mutta nainen on ihan kamala.
Tottakai tuollainen asetelma nousee hattuun, eikä tarvitse samanikäistä, mutta siis kamalasti vanhenevaa naista katsella.